Chat

Author Topic: Nolot tilanteet!  (Read 4510 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OsPa

• Guest
Nolot tilanteet!
« on: January 15, 2008, 21:31:44 »
En tiedä, onko tästä vielä aihetta, mutta teen nyt kumminkin. (jos on niin modet saa poistaa tän)

Itselläni se ei ole kovin nolo, mutta hävetti silti. Olin pyörällä kaverin kans tuossa yhellä nesteellä ja piha oli liukas. "Vejin sutia" ja juuri tuli auto nesteen pihaan ja kaaduin auton eteen!:D No, siitä nousin äkkiä ylös ja nolona lähin pois!:P

Sitten toinen:

Koulussa oli historian tunti, ja viime historian tunnin aiheena oli Michelangelo Buonarotti. Opettaja kysyi että, mistäs me puhuttiin viimeksi. Viittasin ja ope antoi luvan vastata. Sanoin että   " Michelangelo... jokuu..öö...beu..!pano!..Buonarotti.:D Koko luokka rupesi nauramaan ja opettaajaaki vähän hymyilytti , ja kyllä nolotti!

Kertokaa omanne!
---------------------------

Raidari

• View Profile
Vs: Nolot tilanteet!
« Reply #1 on: January 16, 2008, 14:32:51 »
ehkä olisi se että jalkapallo harkois rypäsin maaliverkkoihin  :-P

Juseli

• MSN Messenger - jusek@luukku.com
    • View Profile
« Reply #2 on: January 20, 2008, 17:07:19 »
Ehkä nämä kun sanoo opettajaa isäksi/äidiksi.  :roll:

Tosimies

• Guest
« Reply #3 on: January 20, 2008, 17:23:16 »
Ykkös luokalla sattui kohtuu nolo tilanne..  :oops:
Uskonnon tunnilla nukahdin -> heräsin siihen kun opettaja kysyy " missä jeesus syntyi"..
Tiedä sitten mitä unta näin, mutta vastasin ihan pokkana "virossa"..

Pere

• Varo perho, tiältä tullaan!
    • View Profile
    • Email
« Reply #4 on: January 20, 2008, 18:20:36 »
Huusin opelle tunnilla: Hei pappa!. Sen jälkeen koko luokka rähähti nauruun ja nolotti kauheesti.
Kaikkihan sen nyt tietää, että aikojen alussa ihminen oli kala.

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #5 on: January 20, 2008, 18:28:31 »
Nämähän ovat aina komeita suolauksia, kun istutaan porukalla ringissä jossain päin ruokalaa. Kun joku opettajista (yleensä vähemmän suosituista) sattuu siihen sopivalle hollille, otetaan em. henkilö puheeksi, ja odotellaan selkä opettajaan istuvan kommentteja  8-) Joskus olen itsekin sanonut jotain mitä on ehkä katunut jälkeenpäin..

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

taildancer

• Guest
« Reply #6 on: January 21, 2008, 21:09:45 »
Nämä kun sanoo opettajaa isäksi/äidiksi.
Ja kerran nukuin matikan tunnilla kun heräsin ope kysyi:Paljonko on 74 jaettuna 5 kerroppas lauseke.
Ja tähänhän vastasin että se on ehkä 666 tai sitten  745. :-P

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • View Profile
« Reply #7 on: February 01, 2008, 20:44:34 »
Oltiin eilen kaverin kanssa läheisessä kauppakeskuksessa. Kaveri antoi minulle reppunsa ja sanoi että menee varaamaan parturiajan kauppakeskuksen parturi-kampaamosta. Noh, olin jo sen verran kaukana että luulin kaverin menevän paskalle. Vein reput kirjastoon, ja odotin kaveria 5 minuuttia. Kyllästyin odotukseen ja laskeuduin portaita miestenhuoneeseen. Vessassa oli rivi koppeja, mutta vain yksi oli varattu. Huusin oven takaa vessaan: "Tarvitko rälläkkää vai miten noin kestää!"

Noh, vessassa oli joku aivan outo äijä joka sanoi: "Siinähän on rivi koppeja vapaana." tms. Lähdin vähän äkkiä paikalta...

samwagen

• View Profile
    • Email
« Reply #8 on: February 02, 2008, 11:42:24 »
Oltiin eilen kaverin kanssa läheisessä kauppakeskuksessa. Kaveri antoi minulle reppunsa ja sanoi että menee varaamaan parturiajan kauppakeskuksen parturi-kampaamosta. Noh, olin jo sen verran kaukana että luulin kaverin menevän paskalle. Vein reput kirjastoon, ja odotin kaveria 5 minuuttia. Kyllästyin odotukseen ja laskeuduin portaita miestenhuoneeseen. Vessassa oli rivi koppeja, mutta vain yksi oli varattu. Huusin oven takaa vessaan: "Tarvitko rälläkkää vai miten noin kestää!"

Noh, vessassa oli joku aivan outo äijä joka sanoi: "Siinähän on rivi koppeja vapaana." tms. Lähdin vähän äkkiä paikalta...
Ei hele. Ehkä paras tähän mennessä. Eihän teille ole mitään noloja tilanteita etes sattunu, jos vertaa meikäläiseen... Se kusijuttu kyllä oli toinen ihan hyvä.

Morripoika

• Kreatiinimäskääjä
    • MSN Messenger - j.aa.kola@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #9 on: February 02, 2008, 12:03:33 »
Kolmosluolta lähettiin uimaan talvella läheiseen uimahalliin. No meni puku huoneeseen vaihtamaan uimahousut minun uimahousut olivat pirun pienet. Lähärettiin sitte uimaan, kun olin vähän aikaa polskinu ja käveleskälly kylpylän ja uimahallin väliä, niin yks kaveri sano "katoppa sun haarojen väliin" No minä katoin arvaakkaapas mikä sieltä uimahousista jumaliste pilkotti. Siina tilantees nolotti kyllä aika pahasti. :oops:
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

Pere

• Varo perho, tiältä tullaan!
    • View Profile
    • Email
« Reply #10 on: February 02, 2008, 13:46:49 »
Pitää lisätä vielä. Tämä ei tapahtunut minulle. Opettajani vanha luokka meni uimaan eräs pojistä tuli oikein rehvastelevan näköisenä ulos pukkarista ja käveli uimahallin toiseen päähän. Sitten opettaja sanoi: Sulta tais unohtua jotain. Poika katsoi alapäätään ja huomasi että uikkarit puuttuivat ja säntäsi juosten pukkariin :-D
Kaikkihan sen nyt tietää, että aikojen alussa ihminen oli kala.

KKim

• MSN Messenger - Kim.Kauranen@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #11 on: February 03, 2008, 20:26:23 »
Olisikohan se kun koulussa kakkosluokalla sanin apuopettajaa mummukseni.
(Oltuani viime yön mummulla yötä)
Rahalla saa ja hevosella pääsee

center>