Chat

Author Topic: Vieheet aihealueeksi?  (Read 4707 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Minnow_spoon

• View Profile
    • Email
Vieheet aihealueeksi?
« on: August 02, 2002, 18:16:17 »
Eli mä olisin nyt itse sitä mieltä että semmoisen aihealueen kun vieheet voisi lisätä. Tai joku sen tyylinen missä voi pistää aiheeksi vaikka "Rapala Husky Jerk?" ja sitten kysyy siitä toisien kokemuksia. Onhan tuolla tietysti olemassa jo kaikkea kalastuksesta. Mutta olisi aika kätevä kuitenkin tuommoinen vieheet osio vois sitten hyvällä oma tunnolla kysyä vain jotain yhdestä vieheestä. Eli mitä tästä oltaisiin mieltä?
-=Minnow=-

Peeveli

• View Profile
    • Email
Re: Vieheet aihealueeksi?
« Reply #1 on: August 02, 2002, 18:52:10 »
Toi vois olla ihan hyvä juttu, vieheet kun liittyy kalastukseen oleellisesti. Siellä voisi sitten olla vaikka eri vieheille vinkkejä ja viritysasiaa ym...

Tosin, mitä enemmän aihealueita, sitä enemmän keskustelu pirstoutuu ja päällekkäisyyksiltä ei voi välttyä...
Mielummin kalassa kuin selässä...

Minnow_spoon

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: August 03, 2002, 10:57:06 »
Niinpä, asioilla on hyvät ja huonot puolensa. Mä kuitenkin vielä kannatan että vieheet tai joku sen tapainen olisi hyvä aihealue vaikka Peeveli olet kyllä ihan oikeassa.
-=Minnow=-

Salmo

• Guest
« Reply #3 on: August 03, 2002, 11:10:16 »
Ei hullumpi idea! Itse voisin siirtää eri osioilta aiheita vieheet osiolle. Kyllä se aina selkeyttäisi etsimistä, jos keskustelu vieheistä olisi yhdessä paikassa. Nyt kun niitä tahtoo olla heittokalastus -ja kaikkea kalastuksesta osiolla sekaisin.

• View Profile
« Reply #4 on: August 03, 2002, 13:50:57 »
Jep, kyllähän se olis hyvä idea!

Oon samaa mieltä kuin Salmokin eli ei tarttis jahdata jotain tiettyä viehe topiccia ympäri foorumia, vaan löytyis heti "Vieheet osiosta".

::)

Pine

• View Profile
« Reply #5 on: September 22, 2002, 15:21:14 »
Hyvin on toiminut vieheistä kirjoittaminen ja lukeminen heittokalastus-alueella. Ei lisää aihealueita mun mielestä, niitä on nytkin jo liikaa.

Anonymous

• Guest
« Reply #6 on: September 22, 2002, 17:25:27 »
Ei hullumpi idea.

Mutta noita aiheita alkaa kohta tulla korvistakin ulos !
muutama esimerkki: Minkä ihmeen takia täällä on kirpputori ja mainostus sallittu palstat erikseen ? Ne meniskyllä samassa.

Ja Vetouistelu ja merilohen vetouistelu menis varmasti samaan, tuolla merilohi jutussa kun ei näytä juuri keskustelua syntyvän ?

Ja vielä; perhonsidonta ja perhokalastus vois olla samassa. Tuolla perhokalastus-osiossa puhutaan muutenkin perhoista, niin pitääkö olla vielä erikseen palsta niiden sidonnalle ?

Noita mä en kyllä ymmärrä, mutta ei noita muuten liikaa ole !  ;)

Salmo

• Guest
« Reply #7 on: September 22, 2002, 19:23:56 »
Ihan hyviä ideoita Siluksella!

Kirpputori ja Mainostus sallittu -alueiden yhdistämistä en kuitenkaan kannata. Perusidea niissä on kuitenkin niin eri.

Antti

• Guest
« Reply #8 on: September 23, 2002, 08:41:08 »
Joo, sehän vois olla ihan kiinnostava aihe alue.
Kylläs sille suosiota näköhjään löytyy. Noh ottaakos moderaattorit tän aiheeks "huippukokoukseen"?

Anonymous

• Guest
« Reply #9 on: October 30, 2002, 00:58:39 »
Vieheet osiolla on kannatusta ! Sieltä olisi tosiaan helppo etsiä uistimista koottua kokemusta ja tietoa. Se vähentäis myös turhia yksittäisiä uistin kyssäreitä.

Pine

• View Profile
« Reply #10 on: October 30, 2002, 21:40:21 »
Se vähentäis myös turhia yksittäisiä uistin kyssäreitä.
Miten niin vähentäisi ja miten niin turhia?

Anonymous

• Guest
« Reply #11 on: October 31, 2002, 20:44:53 »
"Miten niin vähentäisi ja miten niin turhia" by Pine.

Siten vähentäisi, että ne olisivat uistin kysymykset saman otsikon alla ja helposti löydettävissä. Nyt kun ne tuppaa olemaan mikä koskikalastuksen,purokalastuksen,vetouistelun,kaikkea kalastuksesta,kalastusvälineiden tai sekalaista-foorumin alla.

Turhilla tarkoitin että samoja kysymyksiä ei ehkä kysyttäisi niin montaa kertaa koska kyssärit olisivat samassa paikassa.

Voihan olla että asiasta en oikein mitään ymmärrä, mutta Pinelle tässä vastaukseksi jotain perusteluja mielipiteelleni.  

Pine

• View Profile
« Reply #12 on: November 01, 2002, 20:57:37 »
"Miten niin vähentäisi ja miten niin turhia" by Pine.

Siten vähentäisi, että ne olisivat uistin kysymykset saman otsikon alla ja helposti löydettävissä. Nyt kun ne tuppaa olemaan mikä koskikalastuksen,purokalastuksen,vetouistelun,kaikkea kalastuksesta,kalastusvälineiden tai sekalaista-foorumin alla.

Turhilla tarkoitin että samoja kysymyksiä ei ehkä kysyttäisi niin montaa kertaa koska kyssärit olisivat samassa paikassa.

Voihan olla että asiasta en oikein mitään ymmärrä, mutta Pinelle tässä vastaukseksi jotain perusteluja mielipiteelleni.  

Kiitos perusteluista, varmasti ymmärrät asiasta yhtä paljon kuin minä tai kuka tahansa.
Mielestäni vaan täällä on jo valmiiksi liikaa aihealueita, selkeyttäisi, jos systeemiä vähän tiivistettäisiin.
Uistimet voisi kai luokitella kuuluvaksi Kalastusvälineiden alle? (Tosin itsekin olen muuallakin uistinkyssäreitä esittänyt).

Tuosta samojen asioiden kysymisestä; toivoisi että ihmiset käyttäisivät hakutoimintoa, kun täällä kerran sellainen on  :)

JazzSinatra

• View Profile
    • Email
Vs: Vieheet aihealueeksi?
« Reply #13 on: January 17, 2007, 21:35:03 »
voishan se olla semmonen että siinä lukisi ensimmäisenä vieheet, uistiment ja sitten niinä alaotsikkoina
-vaaput
-lusikat
-jigit
-lipat
-muut

center>