Se, että sanotaan, että intissä leikitään aseilla on jo todella pehmeätä. Kyllä siellä niitäkin on ollut. Yleensä ne viedään sieltä pois ennen kuin on liian myöhäistä.
Puhutaan kuitenkin paikasta, jossa todellakin tiedetään, että aseilla ei missään tapauksessa leikitä.
Ne jotka luulevat leikkivänsä aseilla, niin tervemenoa siviilipalvelukseen. Se voi olla teille ihan hyvä vaihtoehto.
Jos nyt hypoteettisesti ajatellaan, niin en minä ainakaan halua taistella sellaisen rinnalla joka leikkii aseellaan. Toivottavasti ei tarvitse siis muutenkaan taistella.
Vähän mietitään mitä kirjoitetaan.
Se että sinulla on jo niitä suunnitelmia, niin se on ihan hyvä asia. Itsekkin olin jo päättänyt ennen inttiä, että mihin kouluun menen, mutta intin aikana heräsin erheeseeni ja vaihdoin suunnitelmia. Siis hyvä miettimisaika.
Näille henkilöille jotka sanovat, että sivarit on homoja voi sanoa, että he ovat väärässä. Näitä saman sukupuolen rakastajia tahtoo vääjämättä olla joka paikassa tätä nykyä, valitettavasti. Esimerkkinä AUK:ssa meillä oli suklaapuolenpoika, joka toi poikaystävänsä Sinä, Minä ja Puolustusvoimat-päiville. Tämä päivähän on pääsääntöisesti tarkoitettu tyttöystäville. Tuo kaveri on muuten nykyään kapiainen.
Kääntyilyä on toisissa paikoissa enemmän ja toisissa vähemmän. Siihen voi vaikuttaa.
Ylipäätänsä ei inttiä kannata ottaa mörkönä. Ymmärrän, että saattaa tuntua vähän oudolta toiminnalta se mitä siellä tehdään. Intissä on mukava selvittää myös omia rajojaan, niin fyysisesti kuin henkisesti. Parasta intissä on hyvä seura. Mulkkuja siellä harvoin on, koska lähes kaikki ovat siellä yhtä kauan kuin sinäkin, joten ei siellä kukaan halua olla ärsyke. Ainakin omat kokemukset ovat hyviä porukkahengestä.
Uudet kokemukset ovat myös hienoja. Ei ihan joka paikassa pääse matkustamaan Bmp-2 vaunu matkustilassa tai ryömimään Leopardin alitse. Tuossa nyt vain pari mitä mieleen tuli, mutta kokemuksia on tarjolla vaikka kirjan kirjoittamiseen saakka. Mistä kukin tykkää.
Suosittelen menemään ilman ennakkoasennetta.