Poistin selaimeni sivuhistorian sekä evästeet, jolloin foorumi ei enää automaatisesti kirjannut minua sisään. Ongelmana on se, että kun yritän kirjoittaa salasanaa tunnukselle vuokaleipa foorumi hylkää salasanan ja ehdottaa salasanan vaihtoa. Kun vaihdan salasanan ja kirjaudun uudella salasanalla sisään onkin tunnukseni muuttunut vuokaleiväksi. Tällöin kaikki saamani yksityisviestit, sekä lähettämäni foorumiviestit katoavat. Totta kai kun ne ovat käyttäjän vuokaleipa nimissä. En tajua mikä tässä nyt mättää. Olen ilmeisesti joskus tehnyt vahingossa kaksi tunnusta ja ruvennut käyttämään niistä vain toista, vuokaleipaa. Molemmat tunnukset ovat siis nimissäni, mutta haluaisin päästä tunnukseen vuokaleipa käsiksi, koska vain sitä olen käyttänyt. Tunnuksen vuokaleipä saa puolestani vaikka poistaa kunhan saan vuokaleipa-tunnukseni toimimaan. Jos jotain pitäisi lähteä arvailemaan, että miksi näin on niin veikkaisin, että foorumi saattaa sekoittaa samasta IP-osoitteesta tulevat kaksi lähes samannimistä tunnusta joilla on vielä kaiketi sama salasana. Tästä syystä foorumi ilmeisesti siirtää minut jotenkin automaattisesti vuokaleipä-tunnukselle. Tiedä sitten osuuko totuus edes lähelle, mutta jotain veikkausta nyt ainakin.
t. Vuokaleipa