Joo. Eli tästä on ylläpito siirtänyt pois veroaiheisen keskustelun. Lahjoitusasioissa tosiaan on niin, kuten Vesce sanoo, 4000e katto/samahenkilö/3vuoden periodi. Koko ajan mennään Suomen vallitsevien lakien ja käytäntöjen mukaisesti. Asiat on varmistettu verotoimistosta, varmuuden vuoksi useammalta eri taholta (koska kaikki eivät tienneet varmuudella). Tämä sama tieto löytyy myös vero.fi sivuilta. Ja jos joku meille haluaa yli 4000e lahjoittaa, niin asiasta otetaan yhteyttä veroviranomaisiin. Ei tämä mikään kummallinen juttu ole.. Näin se kuuluukin tehdä.
Keskustelu on poistettu lähinnä siksi, että tällainen järjetön lakien yms läpikäynti on erään toisen kalastus-aiheisen foorumin tyyli hoitaa asiat. Täällä ei niin tehdä. Minä olen aikanaan tuon foorumin jättänyt siksi, kun en jaksanut sitä veivaamista enempää. Kalassa.netin ylläpidon yhteinen päätös on se, ettei kalassa.netissä tällaista menoa katsota. Lakiasioista voi mennä sinne toiselle foorumille keskustelemaan (varsinkin jos menee täysin järjettömäksi veivaamiseksi).
Toinen syy miksi keskustelu on poistettu on se, että se on turha ja lähinnä säälittävä yritys mustamaalata ihmisiä, jotka toimivat rehellisesti ja tässä tapauksessa jopa ilman palkkaa/taloudellisia intressejä. Peli on edelleenkin kaikille ilmainen ja sillä hyvä. Ensimmäistä kertaa maailmanhistoriassa minä kuulin väitteen, että Propilkki olisi maksullinen peli, kun täällä on tällainen thread. Itseäni sanalla sanoen risoo kaikenlainen tuollainen aiheeton syyttely. Ihan sama kuka sanoo tai mistä syystä ja kenelle, mutta jos ei ole muuta sanomista, niin aina voi tehdä itsekin joskus jotain, eikä pelkästään "tietää miten pitäisi tehdä".