0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Kalalajit: Ahven, Harjus, Hauki, Kirjolohi, Kuha, Lohi, Meritaimen, Siika, Säynävä.Kuulin, että perhojen väreinä on toiminu oranssi, punainen ja musta.
Mikäs on jäätilanne? pääseekös pian heittelemään? Joku ketä asuu lähellä voisi käyä kattomas... Tällänen idea tuli päähän et miten mahtais halisiin saada jonku webbikamera jutun et vois kotoota kattoo et onko kui pal porukkaa/jäitä vesi korkealla vai matalalla?
Tälläne löytys netist. Mitäs tää nyt o??
Quote from: Paraskalastaja on April 03, 2010, 20:34:04 Tälläne löytys netist. Mitäs tää nyt o?? Läänikohtainen viehekalastuskortti ei oikeuta kalastamaan Halistenkoskessa, koska se on lohi- ja siikapitoinen virta... kalastusL 8§ eli Turuksi: Läänikohtaine viehekalastuskortti vai kummottos ei oikeuta kalastamaan Halistenkoskes, ei sunkka koska hän o lohi- ja siikapitoine simmottos sit vaa virta. nimpal mukavast . . ei sunkka kalastusl täsä ny 8§
Kuinka paljon tuonne maksaa lupa? Olen siis 10 vuotias.
Tuosta kausikortista pitää siis maksaa joka vuosi 10e?
Kun virvelillä tuolla kalastelen, niin millasia vieheitä mun kannattais käyttää? Oon joitain vaappuja koittanut, muttei niillä ole mitään tullut niinä parina kertoina kun olen kyseisellä paikalla ollut.