Säihkädykset!

Started by OsPa, April 23, 2008, 20:16:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OsPa

Milloin olet säikähtänyt pahasti?

Itse äskettäin kun olen yksin kotona, niin joku mies tuli ovelle, kätteli ja sanoi hey. Sillä oli joku pussi käessä ja se kysy että mum?
Hyvä että ymmärsin  :-D ja sanoin että no ja sitten se virnisti ja huiskutti kättään ja sanoi että bye!

Kaivo

Oliko tämän näköinen kaveri?

-- Kaivo

OsPa

Quote from: Kaivo on April 23, 2008, 20:25:37
Oliko tämän näköinen kaveri?

-- Kaivo

Ei alkuunkaan.  :-D

-lyhyet hiukset
-ruskea takki
-farkut
-naamanväri tummahko ( ei noin tumma)
-kädessä lidlin muovipussi.

PäSSi

Juu säikähtänyt olen miljoona kertaa mutta tässä tuorein, kun olin lauantaina yö kalassa yksin. Menin veneellä lähelle yhtä niemeä joka on risuinen, minkä takia sinne ei näe hyvin. Järvi oli tyyni ei mistään kuulunut yhtään ääntä. Yhtäkkiä kuitenkin rupesi siellä pusikkossa ulisemaan jokin elukka (kenties tuo kaivon esittämä south park ukkeli). Säikähdin aivan h*lvetin paljon meinasi virveli lentää järveen. Kello taisi olla jotain tasan 12 yöllä ja aurinko oli puiden takana ja se pajukko oli melko pimeä :-D
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Tuukka Almighty

Olin ostanu Doom 3 ja sitähän saa pelata vain nupit kaakossa ja pimeässä huoneessa  :-P Kaverin kanssa pelattiin niin mentiin sellaseen huoneeseen missä oli niitä ököjä esillä ja niistä sai ladattua tietoa. kun yhdestä niistä oli lataamassa tietoa niin se läjähtää siihen näyttely lasiin niin ruvetaan molemmat karjumaan ja mie lennän tuolin kanssa selälleen ja kaveri melkein hyppäs katosta läpi. Oli hauskaa!

Vikke

Tänään kalareissulla säikähdin oikein kunnolla.  :roll:

Piti mennä metsän poikki koskelle, niin katsoin että mikä tuolla metsän reunassa oikein on.
Katsoin että se on karhu ->> Niin se olikin, mutta tekokarhu.

Sinne oli pistetty eri "tekoeläimiä" seisoskelemaan eri kohtiin, kai siä oli alkamas jokin eläinjuttu tai vastaava.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Kalkkis

Tänään viimeksi tuli säikähdettyä kunnolla, kun varis lensi ikkunaa.
Tuliko saalista? - Ei paljoa, kuhan vaan kalastelin.

Mikko_-Procyon-

Kertaalleen säikähdin (tai ehkä pikemmin pelästyin), kun ajelin (silloin ei asuttu vielä yhdessä) emännän luota pyörällä kohden omaa kämppääni keskellä yötä (joku 2.30). Pimeältä polulta rinnalleni pinkaisi iso musta koira (tod näk rottweiler). Omistajaa ei näkynyt, mikä lie karannut koira. Koska olin vauhdissa, niin ensimmäinen ajatus oli tällaisen koiran käyttäytyminen vaistonsa varassa. Koira voi tulkita pyöreilevän pakenevaksi "saaliiksi" ja ilman sen suurempaa syytä hyökätä kimppuun. Polkaisin vauhtia niin paljon kuin nishikistä irtoaa loivaan alamäkeen. Jonkun 15s (tuntui varmaan 10minuutilta) perässä kuului tasainen lähestyvä kynsien rapina. ODotin koko ajan, että milloin se loikkaa ja kaataa minut vauhdista. Juuri kun aloin tuntea, etten pysty yksinkertaisesta ajamaan enää kovempaa pyörällä, koira alkoi jäädä ja lopulta lopetti jahtinsa. Sitähän minä en tiedä, että oliko se vain joku kiltti koira, joka vain oli seuraa/apua kotiinpääsyksi vailla. Ei kiinnostanut jäädä ottamaan selvää. Ajatus rottweilerin hampaista kurkulla ei kiinnostanut kovin paljoa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Olli83

Tänään tuli säikähdettyä ku aamu-unisena savuille menin ja siinä aikani pällisteltyä huomasin, kun naapurin kissa oli mennyt katoksen välikattoon häntä vaan näky lautojen välistä.Vähä aikaa piti miettiä,että mikä saakelin elukka se tuolla on.Naukuminen alkoi niin kissahan se siellä olla tökötti.

Abborna

no kalassa on tullut monta kertaa säihkähdettyä silleen että kun on tyynellä aurinkoisella säällä heittelemässä ahvenruohikon päällä haukea ja juuri kun on nostamassa viehettä pois niin hauki posahtaa sieltä ruohikon seasta suu ammollaan uistimeen kiinni  :-o mutta sen jälkeen onkin pelkkää hupia  :wink:

HuntaKilla

Rasinperällä olin serkkujen kanssa metsän reunassa jotain hääräilemässä koira mukana. Meidän selän takaa kuului vaimea murina, jota me ihmeteltiin kauan ja ehdoteltiin, että se oli koira. Koira on meidän edessä ja murina kuului meidän takaa. Sitte kun katoin taakseni, niin isot karhun jäljet oli meiän selän takana. :-D
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

kalastan_kaikkea

Idjajavrella vuonna 2006 oltiin järvellä soutu-uistelemassa, kun tuuli nousi. No sitten me palasimme rantaan ja yhtäkkiä kanootti, joka oli pystyttäin tuulta kohti lähti lentoon ja lensi pääni yli, No saimme kanootin rantaan ja noistimme tavaroita vedestä mutta kaikki kelluvat tavarat piti hakea aamulla vastarannalta. :-D

Yuz

Meinasin hypätä tuolista eilen illalla, kun pelasin F.E.A.R.ia. Astuin tikapuihin, (lieviä spoilereita: ) ja kun katse nousee ylös, siinä silmien tasolla sitten seisoo "Alma"...
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

[TMP]Jaska

Iskä käski hakea rannasta lapion nii siitä mun eestä puskasta lähtee varis .Hyi hirvee

E:Illalla kun oli pimeää

Crice

Quote from: Jösses on September 11, 2008, 17:37:30
Iskä käski hakea rannasta lapion nii siitä mun eestä puskasta lähtee varis .Hyi hirvee
Mulla on vähän samantyylisiä. Joskus kun kävelin metsässä niin yht äkkiä jänis hyökkää kun ammuttu sika puskasta pakoon. Väkisinkin säikähtää kun riista lähtee läheltä suhahtaen karkkun. Elämäni suurin säikähdys on se kun kerran kävelin kompuran vierestä ja se kun tussauttaa välillä kovaa niin justiin menin sen vierestä kun tussahti :| Sedän vaimo sanoi että pomppasin varmaan metrin ilmaan :-D En nyt varmaan metriä mutta pomppasin kuitenkin. Ja kerran kun katselin Youtubesta "Ghost car" videon niin silloin säikähdin kanssa kunnolla.
O_o

ööö...

Tänää oli koulussa metsäretkipäivä pölkylle(kuusamossa) ni hornetteja lenteli siinä päällä jaku yks tuli siitä kust pään päältä ni säikähin siinä ku se olli nii matalalla. :-D
Kaveri säikähti siinä ku otin tikkuaskin ja menin siihe se taakse ja pistin koko lootan palamaan. Turpaan meinas tulla ja komeesti... :-)

Loimu

Noin viikko sitten olin pilkillä eräällä järvellä. Kun olin pilkkinyt muutamalta reiältä tuloksetta päätin vaihtaa kokonaan paikkaa ja lähdin kävelemään järven toista päätä kohti kunnes rupesi kuulumaan haukuntaa, katsoin vasemmalle ja huomasin kuinka suht. isokokoinen koira (ehkä saksanpaimenkoira) rupesi lähestymään meikäläistä juoksemalla. Siinä vaiheessa vähän rupesi pelottamaan. Kävi jo mielessä että jos se hyökkää niin on mulla kaira valmiina :x Mutta kuinka ollakkaan käveltyäni vähän matkaa koira pysähtyi n. 20m päähän minusta ja lähti jolkottelemaan takaisin päin. Ajattelin että ompa hyvin koulutettu koira, vaikka ensin olin juuri päinvastaista mieltä :-D
Kalalle kelistä riippumatta.