Hyviä putkia korkkarille??

Started by Tornio_River, May 06, 2002, 19:14:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tornio_River

Eli hyviä värejä  korkkarin lohille ;D

pitää katsokaa lähtee karkuun  turisteja!

lähteä loma kalaan etelään vaikka lohijoki ois tossa vieressä :P

Pasi

Teet sitten päinvastoin kuin minä. Reilun kuukauden päästä pitäisi lähteä sinne väylälle päin ajelemaan :)

Tummat perhot on Korkkarilla suosittuja. Esimerkiksi Puna-musta, violetti-musta, kelta-musta, hopea-musta. Kaikenvärisillä perhoilla lohta on Korkkarilla saatu, joten kokeilu kannattaa. Parhaimillaan tai pahimillaan lohi  kun nappaa tai on nappaamatta on väri sitten mikä hyvänsä.  Mutta niinhän se on joka joella.

Ihan vielä ei Korkkarilla taida lohia olla. Mihin aikaan olet ajatellut Korkkarille lähteä?

Tornio_River

No en ole vielä lyönyt asiaa lukkoon ,olen miettinyt kovasti sitä että kanaattaako lähteä ::)  tämä olis ensimmäinen kausi kun heitän puntti systeemejä,
ennen aina on tullut täällä päin soudettua mutta yleensä turhaan,mihis päin väylää suunnistat?

Pasi

Pelloon päinhän sitä suunnistetaan.Tyhjän soutaminen väylällä oli  viime vuonna tuttua puuhaa, kaksi viikkoa soutelua ja saaliina kaksi tärppiä :'( Tenolta tuli sitten sen verran lohta, että jaksaa taas vähän aikaa soudella tyhjääkin :D

Korkkarin ja muun Kymin kalastuksestahan olet varmaan käynytkin lukemassa täältä  http://www.kotka.fi/kalastus/

Tornio_River

8) juu olen jo käynyt mooooooooonta kertaa!
en ole vain vielä oikein päättänyt että heitänkö punttia ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran täällä matkakoskella vai suuntaako nokkani koht kymijokea,
uskon kuitenkin silti vielä vahvasti että taitaa kotivesi kuitenkin vetää pitemmän korren,mutta voishan sitä käydä syksymmällä korkkarilla ::),
p.s. muista käydä päivittämässä kala vehkeet haaparannalla    kungsfiskaressa!(saattaa pian olla  että itsekkin olen keskikesällä töissä siis kungsfiskaressa)

Pasi

Kyllähän sitä on tullut Kungsfiskarenissa käytyä useamman kerran ja joka kerta sieltä on mukaan lähtenyt kaikkea maailman tarpeeellista ja tarpeetonta kalastusrompetta. Tosin olen muutamana viime vuotena onnistunut välttämään tuon huokutuksia täynnä olevan paheiden pesän. Tiedä sitten miten tänä vuonna käy.

Antti

Musta runko jossa oranssi(t) iskuraita. Pu-
naista ja mustaa marabouta "töyhtöksi". Se pelaa ainakin täällä päin, joten eiköhän se korkkarillakin pelaa. :o

Masa

Kannattaa mennä ensimmäisellä kerrällä vaikka ahvenkoskelle, siellä on paljon rauhallisempaa heitellä, ja jos olet vielä silloin 17 ni se on myös ilmaista!!
Luulisin...