Paheet

Started by Tom, May 20, 2008, 21:52:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom

Eli onko teillä mitään paheita, sellaisia mistä tietysti haluaisitte päästä eroon?

Itselläni sormien naksuttelu, tiedätte varmaan, tulee ihan itsestään=ei pysty estelemään...
Hahaa! Nyt syön purkkaa vain silloin tällöin, päätin että saa loppua rahan meno!
Kiroilu,sekin tulee silloin tällöin itsestään, haluaisin todella päästä eroon.
Koulussa sitten oon tosi levoton, mutta purkka auttaa purkamaan energiaa.
Tapana rikkoa (vahingossa) sitä sun tätä.
Syljeskely kadulla, paha tapa, soo soo, yritän päästä eroon.

Ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin....

kirjolohikäärme

Quote from: Tom on May 20, 2008, 21:52:45
Eli onko teillä mitään paheita, sellaisia mistä tietysti haluaisitte päästä eroon?

Itselläni sormien naksuttelu, tiedätte varmaan, tulee ihan itsestään=ei pysty estelemään...

Purkan jatkuva syönti, eli jos ei ole purkkaa= päivä pilalla, ja rahaa menee kun syöt tuon kolme pussii viikossa. Kun ei ole mitään tuloja, muutakuin viikkoraha.

Koulussa sitten oon tosi levoton, mutta purkka auttaa purkamaan energiaa.

Tapana rikkoa (vahingossa) sitä sun tätä.

Ja tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin....

Mehän ollaan kuin veljekset.  :-D Tuolla esittele itsesi topicissa oltin aika saman tyylisiä, ja ainakin nämä jotka lainasin ovat minullakin ongelmana.
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Torro

A Kiroilu
B Syljeskely
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Crice

1. Unohtelu ja hukkaaminen. Lähes päivittäin unohdan paljon juttuja kun olen ne laittanut johonkin ja jotkut minulle tärkeät lehtijutut unohtuvat lähes aina. Kerrankin unohdin lukea historian kokeeseen. Yleensä kaikki kokeet ovat olleet mielessä. Tätä olen saanut parannettua sillä kun tässä koneella tulee aika paljon nörättyä niin muistilappu tietokoneen vieressä :-)

2. Haluasin päästä eroon turhasta kiroamisesta. Melkein jokatoinen sana on kirosana. Voi olla perinne koska suvussa on muutama sellainen henkilö jotka kirota pärrää kuin turkkilaiset :roll:

3. Tavaroiden rikkominen. Naapureiden tavaroita, sukulaisten ja omia tavaroita tulee rikottua vahingossa... Esimerkkinä polkupyörät

4. Aamulla nukun mahdollisimman pitkään ja usein myöhästyn koulusta.

5. Suharointi: Mopolla monta läheltäpiti tilannetta ja kerran kolaroitu. Aina kaasupohjassa jos vain mahdollisuus. Koskee myös polkupyörällä ajoa...
O_o

samwagen

No sormien (ja varpaiden) naksuttelu tulee ainakin ensimmäisenä mieleen. Toinen on kiroilu, mutta ei se niin paha ole.

Eetu93

Pikkuveljen kiusaaminen. Ei muuta paitsi vähäistä kiroilua. En oikein tykkää kiroamisesta. Tai ainakaan sanojen vahvistamista kirosanoilla, kuten v*tun kova juttu.

PäSSi

Quote from: Eetu1993 on May 22, 2008, 18:39:09
En oikein tykkää kiroamisesta. Tai ainakaan sanojen vahvistamista kirosanoilla, kuten v*tun kova juttu.
Minulla se tulee vahingossa. Paljon kiroilen (lipsahtaa), ja on siitä meinannut jälki-istuntoa tulla koulussakin :|. Ja kyllä se keski sormikin sieltä välillä nousee. Sitten tulee välillä vähän vit.... kettuiltua joillekkin henkilöille (yleensä huumorilla kavereiden kanssa[ vitsi vitsinä ajatellaan). on niitä varmaankin viellä lisää mutta ei nyt tule äkkiseltään mieleen.... paitsi että äidille ja isälle tulee piruiltua joskus  :oops:
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

easy

Sylkeminen joka paikkaan :-D ja myös enkeksi

Shield

Nenän kaivelu... :-)

OsPa

Kynsien pureskelu.

Shield

Quote from: OsPaaa on May 22, 2008, 21:50:32
Kynsien pureskelu.

Tuotakin tulee tehtyä, mutta nenän kaivelu on mulla se pahin..
Tekisin paljon päästäkseni eroon siitä, onko kellään vinkkejä :? :?

[Vision]

Laitaa sormeen cayennepippuria  ja katso miten käy...
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Shield

Quote from: Akke on May 23, 2008, 13:26:24
Laitaa sormeen cayennepippuria  ja katso miten käy...

Hyvä vinkki :wink:

Juseli

Kynsiä ja niiden ympärillä olevaa nahkaa pureskelen.
Välillä niinkin kovaa, että verta tulee.

miika71

Tupakkaa tulee joskus polteltua :|

Morripoika

Paidan kaulukset tulee purtua aina pilalle.

Ja kaikkea muutakin mitä lähettyvillä on kyniä, tällä hetkelle taskulampun remmi suussa. Ääh pitäisi lopettaa, mutta ei pysty! :-D
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

osmanhauki

Kiroilen melko vähän, mutta kuitenkin.
Sitten on pahe syöminen esim: karkit ja muut rasvaiset ruuat. Tämä on minusta pahin mitä minulla on.
Ei nyt tuu mielee muita juttuja.

Torro

perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

lohen pyytäjä

Sormien ja varpaiden naksautteu, kiroilu.
Kalaan aina kun vain ehtii.;)

samwagen

Kukaan ei ole vielä tunnustanut olevansa himovemppaaja :?

kirjolohikäärme

Karkkia tulee välillä syötyä liikaa! :-( Varsinkin silloin, kun on koulua.
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Aatami

Quote from: samwagen on June 01, 2008, 12:56:02

Täällä on yksi...  :roll:

Joo ei vaan. Laiskottelu on välillä sellainen pahe ettei mitään jaksa tehdä. Makaan vaan sohvalla ja tuijotan töllöä vaikka sieltä ei mitään tulisikaan. Noin kerran viikossa tulee tälläinen hetki.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Lohiverkko

Quote from: Aatami on June 01, 2008, 13:24:17
Laiskottelu on välillä sellainen pahe ettei mitään jaksa tehdä. Makaan vaan sohvalla ja tuijotan töllöä vaikka sieltä ei mitään tulisikaan. Noin kerran viikossa tulee tälläinen hetki.

Ittellä ihan sama vika, vaikka omasta mielestä siinä ei mitään pahaa olekaan.. :-D Äiti ja iskä vaan hermostuu, kun en tee mitään.. Itellä tuollanen hetki tulee yleensä viikonloppuna.. :wink:
Hauella on terävät hampaat koska kovat kalat ja pellin palaset kuuluvat sen perusravintoon..

Vikke

Ainakin kaksi löytyy.

1. Karkkia ehkä tulee syötyä liikaa, tai en kyllä syö pääasiassa kuin Lauantaisin, mutta joskus viikollakin tulee syötyä.
2. Hiuksien "pyörittely". Teen jämeriä takkuja, jos esimerkiksi katson televisiota. Nyt ei toki voi, koska hiukset ovat "siilinä" :lol:

Mutta eivät nuo mitään ongelmia minulle ole.

Karkit siis menee, jos niitä tulee ostettua. Mutta en kyllä käy yksin ostamassa kuin Lauantaisin. Eikä noita hiuksia ole pakko pyöritellä, tämän varmentaisi se, että pitäisi aina siilinä. :-D
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

samwagen

Quote from: Aatami on June 01, 2008, 13:24:17
Quote from: samwagen on June 01, 2008, 12:56:02

Täällä on yksi...  :roll:

Joo ei vaan. Laiskottelu on välillä sellainen pahe ettei mitään jaksa tehdä. Makaan vaan sohvalla ja tuijotan töllöä vaikka sieltä ei mitään tulisikaan. Noin kerran viikossa tulee tälläinen hetki.
Minä jo säikähdinkin, että olenko ainoa. :wink:

Akatora^

Mulla kans tua kaiken mahdollisen syöminen. Kalassakin kun pitää katkaista solmusta ylimääräinen siima suulla, niin siiman pätkä jää huomaamattakin suuhun pureskeltavaksi. Yleensä huomaan sen vasta kotona tai kun teen seuraavaa solmua. :-D Sit kaikkia pieniä muoviosia tulee pureskeltua paljon esim. kitaran plekujaki tulee pureskeltua. Vois ostaa purkkaa ni tääki ongelma katois. :-)
Kumpi oli ensin: ruoho vai kala?

Miggomies666

itellä on:
-kiroilu
-syljeskely
-tihutöiden tekeminen
-rikon joskus tavaroita kun olen tosi vihainen
-en pelekää kipuja(huom:toi on paha trampoliinilla hyppiessä)

Pere

Mun kotona mun paheena pidetään ainainen puhuminen kalastusksesta :-D
Kaikkihan sen nyt tietää, että aikojen alussa ihminen oli kala.

Jjj

Rä-in kadulla ja kiroilen ku pölähän skeittilaualla tai muuten vaan. Joskus koulussa opettaja kysyy mikä kele?

Morripoika

Quote from: mikkomies[TJP] on June 02, 2008, 11:38:03
itellä on:
en
-en pelekää kipuja(huom:toi on paha trampoliinilla hyppiessä)

Katotaas, kun tulen ja tökkään toppaneulan jalkapohjaasi pelkäätkö seuraavaa kertaa :evil:
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.