Stroft Gtm Hyvä ja laadukas siima lähes kaikkeen kalastukseen,ainoina miinuksina pidän siiman kovuutta ja "jäykkyyttä" paksumilla siimoilla,
toimii erinomaisesti myös pystypilkkien siimana talvella.Pientä miinusta voi antaa myös ilmoitetun paksuden heittelystä.
Stroft Fluor Erittäin hyvin vedestä ja ilmassa erottuva siima,esimerkiksi hämärässä tapahtuvaan uisteluun tai tilanteisiin missä näkyvyyttä tarvitaan
vieheiden seuraamisen takia.Soveltuu myös erinomaisesti pilkintään jossa väri avittaa jäänpäälistä toimintaa koska kykenet helposti näkemään siiman
jään päällä touhutessa.
T.U.F (valkoinen) Äärimmäisen luja punottuun kategoriaan kuuluva siima, punos ehkä vähän löysähkö ja villalankamainen kuluessaan mutta kestää taatusti sen mitä
lupaa.Itsellä ollut käytössä 65lb T.U.F ja voin sanoa että miehestä loppuu usko ennen kuin katkeaa,koukut saa suoraksi varmasti.
Käytetäään erityisesti puntti kalastuksessa(esim. kymijoella jne.) Hiukan kuitenkin olettua paksumpaa tavaraa on mutta hyvä ostos kuitenkin.
Fire line Crystal Lähes identtinen siima verrattuna :green,smoke versiohin,ehkä kuitenkin valkoisuus vetänyt "tulilangan" aavistuksen kovemaksi ja jäykemmäsi
kuin muut värit. Toimii loistavasti ul-kelassa jossa jo toinen rulla 0,12mm menossa.Äkki stopit ja nykäyset pahasta, sotkujen selvitys lähes
mahdotonta,kuluu niinkuin muutkin tulilangat helposti koskien/pohjien kivissä josta johtuen saattaa outoja katkeiluja ilmetä enemmänki.
Kalojen tarttuvuus huippuluokkaa pitemillä pituuksilla pelattaessa mutta kalojen pysyvyys venymättömyydestä johtuen heikompaa kuin
monokokkeleilla(toki tähän vaikuttaa myös vavan toiminta ja mies vavan varressakin) ongelma olen poistanut sitomalla tulilangan
jatkoksi metrin pätkän monokokkelia ihan vain joustavuuden kannalta.Puolatessa on hyvä tehdä solmut hyvin ettei lähde luistamaan,itse olen
puolan pohjalle yleensä uittanut sopivan määrän monokokkeli turvaamaan solmun pitävyyttä(isommissa keloissa lähinnä)
Pienemmisä keloissa kuten ul ja light luokan vehkeissä en ole jo valmiina olevaa pientä siima tilavuutta alkanut tuhlaamaan pohjasiimoilla vaan olen
varmistanut solmut pienellä palalla teipiä.
Stren originel(tai sinne päin kuitenkin) Uskomattoman pehmeää ja mielyttävää siimaa ja kaiken kukkuraksi edulliseen hintaan.
Kohtuulliset kestolukemat,hyväkulutus kestävyys.Miinuksena siiman venyvyys, pohjaan
tarttuessa strenin käyttäjä joutuu useasti aloittamaan niin sanotun "streni tanssin"
Venyy ja venyy mutta ei mene poikki