Seuraava kalastusreissu?

Started by Piksu, July 10, 2008, 12:07:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jhaapanen

Sunnuntaina tars mennä sm-karsintaan vammalaan, vai mikä saasta maa se nyt olikaan nykyään

kirjolohikäärme

Kaverinkanssa maanantaina päivällä ois tarkotus lähtä Kiiminkijoelle Koitelinkoskelle kalalle, ja tulla vasta seuraavana aamuna pois. Kerranki saa kkalastaa kunnolla, eikä tulla heti hakemaan.  :lol:

"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Suurkalastaja1

Tänä iltana tummavetiselle pikkujärvelle haukea heittämään :wink:
Team Hazardi

Hauki on kalojen kuningas.

Miskala

Tänään kahdeksan aikaan menen kulovedelle ja olen siellä tiistaihin asti.  :-)

Mässy

Kuhaa meinasin mennä uistelemaan ensiviikolla.  :-)
Kuhan kalastus <3<3<333

HuntaKilla

Quote from: HuntaKilla on May 29, 2009, 14:40:34
Luultavasti ylihuomenna Pelsolle jälleen kerran kokeilemaan taimenia ja kirjolohia. Lupaili sunnuntaiksi yli +20 astetta lämmintä. Mahtava keli olla silloin lohilammella, vaikkei siellä koko päivänä söisikään. 8-)

Pelson reissu siirtyy jonnekkin, kun huomenna pitää lähteä Utajärvelle laittamaan kirjolohen poikaset häkkiinsä. Siinäpä ohimennen kokeilen laiturilta, että tulisiko muita kaloja kuin särkiä. Pari kirreä tai taimenta olisi ihan kiva.
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

Vikke

Nyt tässä päivällä ensin luultavasti tuohon 2km päähän joelle virvelöimään hauen ja ahvenen toivossa.
Illemmalla lähden sitten 5km päähän koskelle taimenta narraamaan (1000kg istutettu nyt toukokuussa).
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

kala___mies___95

Varmaan nyt lähen illalla kalaan ukin mökille uistelemaan heittelemän ja onkimaan.Ahventa haukea ja kuhaa menen pyydystämään.
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

thuomas

Torstaina (4.6) tarkoitus lähteä kummini kanssa Kuhmoon taimenta pyytämään, sunnuntaina sitten pois.

D-Vitamiini

Tenolle iskän ja enon kanssa viikoksi heinäkuun alussa. Välissä tietysti paljon pieniä reissuja.

PS. Olen 11 vuotias.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Jake-zxc

Quote from: late-pilkki on May 31, 2009, 20:22:06
Tenolle iskän ja enon kanssa viikoksi heinäkuun alussa. Välissä tietysti paljon pieniä reissuja.

PS. Olen 11 vuotias.

Varmasti hienoa päästä tenolle.  :-o Minkälaiset vehkeet sulla? Onhan jämerä kela kun tenolle meet.  :wink:

Jacke

Taitaa jäädä seuraava kalastusreissu tuonne juhannuksen korville. Kesäkuusta kun menee noin kolme viikkoa kalastuksesta pois kun on rippijuhlat sun muut leirit.
Ja viellä ei olla poissuljettu vaihtoehtoa että menemme jossain heinäkuun alussa myös Tenolle. Tuleva näyttää..

tonko__

Maanantai-aamuna lähetään isän kans Suomussalmelle harjuksia ja tonkoja koittamaan. Minä kalastan, isä katsoo + on juttu kaverina + kantaa laukkua + toimii haavimiehenä..  :-D No okei, ei se isä kanna mun laukkua, mutta kuitenki..  :-P
Me ollaan siellä joku 3-4 päivää. Toivottavasti sieltä nyt jotain muuta irtoaa ku haukia!..

Eetu_

Huomenna johonkin päin Loimijokea.

Vikke

Huomenna aamulla ensin onkikisoihin ja sen jälkeen ehkä vielä koskelle taimenta ja harria yrittämään.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

M-A-K-E

Parin tunnin päästä, eli noin puolen yön aikoihin menen tuonne järvelle ongelle ihan siitä syystä, että aurinko paistaa ja yö on niin valoisa ettei unta kuitenkaan saa. Katiskat tulee siinä samalla katsottua.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies...

SUURkalastaja jyväskyläst

Maanantaina merelle pitkästä aikaa taas. Mahtavaa!
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

darpeee

Huomenna kaverin mökille, joka sijaitsee Suomussalmella, tarkkaa sijaintia en tiedä. Ajattelin siellä kalastaa veneellä haukea ja ahventa. Tiistaina sitte taas Kitkajärvelle. :-)

kippe

Huominen perhokalastusreissu suuntautuu tuonne Vaajoelle katselemaan vesi,-ja kala tilanne tälle kaudelle.Toivotaan että edes muutama kala tulee tai edes jokunen c&r hartsa.
Perhokalastus voiko sen parempaa ollakkaan??  :)

El Dorado

Huomena Juselin kanssa Sanginjoelle. Olis tarkoitus olla ainakin 5 tuntia...
Tulispa nyt minulle ja Juselilla se ensimmäinen jalokala tuolta.
Lähtö siinä 10 aikaan ja paluu neljältä tai viideltä... Ja tietenkin paljon evästä mukaan.

Miskala

Jes jes jes... Tänään pääsee taas mökille ja siellä sitten kalastusta sunnuntaihi asti.  :-) Tähtäimessä on enimmäkseen hauki ja kuha. Ahventa sitten kylkeen. Viime kerrasta jäi paha maku suuhun, kun nousi 29 haukea ja isoin niistä semmone 2.2kg, lisäksi yksi (valtava) katkaisi perukkeen.  :|
Niin... nyt sitten ainakin kolme kiloinen.  :roll:

Rydy

Seuraava kalareissu huomenna jussin ajaksi mökille. Uskomaton munkki kävi kun kuulimme että istuttavat huomenna kirreä 100m päähän meidän mökistä! Pääsee melkein 100% varmuudella kokeilemaan miltä se kala tuntuu siiman päässä kun on perhosteluvermeet käytössä :-) ja kun kirreihin kyllästyy niin ajattelin lähteä löntystelemään 6km päässä olevalle metsälammelle, josta on talvisin tullut pilkillä paljon ahventa. Tosin pilkilläkään ei ole tullut käytyä siellä moniin vuosiin kun moottorikelkka sanoi sopparinsa irti :x
Monneja siellä ja monneja täällä!

Kari76

Tänää olis meno tuonne haukia narraamaa. Paikka on Sulkavanjärvestä noin 500 metriä, siis yhdys joki.

Miksu

Huomen menossa uistelemaan kuhaa, tossa 8 aikaa illalla :-)

Juz

Huomenna heti aamusta Nerkoolle uistelemaan.

jepujei

kohta turun saaristoon  :-)

Rydy

Huomenna mökille illaksi kokeilemaan josko olisi istari kirjot otillaan. Siitä matka jatkuu lauantai aamuna kohta Yllästä ja tarkemmin Äkäslompoloa. Kalastuskohteena pääasiassa Äkäsjoki, mutta Kuerjoki, Niesajoki ja Valkeajoki on myös tarkoitus käydä kokemassa. Perhoa ja lippaa olisi tarkoitus harjukselle, taimenelle ja tammukalle syöttää  :-) Reissusta pitäisi jäädä käteen vähintään tieto siitä onko perhokalastus minun hommani ollenkaan vaiko ei, eli ois parempi saaha joku monni sillä perhollaki ettei motivaatio lopaha sen siliän tien  :-D
Monneja siellä ja monneja täällä!

Acke

Huomenna olisi tarkoitus lähteä mökille uistelemaan kuhaa.

D-Vitamiini

Jes! Tänään lähdetään Tenolle viikoksi ja samalla reissulla norjaan jahtaamaan turskaa ja seitä  :-)
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

pjk

Tänäänkin kotivesille hauen perään. Haukia on tullut nyt 93 kpl, joten saapa nähdä tuleeko "maaginen" 100 kpl kaudessa täyteen jo tällä reissulla. Olisi ensimmäinen kerta elämässäni, vuonna ´95 ja viime vuonna raja jäi kolmen kalan päähän. Eilenkin tuli 9 kpl illassa, mutta voi olla että kylmennyt keli vähän hillitsee tänään ottihaluja...

--pikeye

*Reissun jälkeen: Ei aivan onnistunut satasen paukkuminen, jäi vielä kolme haukea vajaaksi... :)