Hietamankoski

Started by Juntti, July 14, 2008, 19:32:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Juntti

Kyselisin, että ketkä ovat tuolla käyneet, ja mitä ovat saaneet? :|
Hauki on kala,Keso on raejuusto!
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

Juntti

Itse olen saanut paljon haukia kahdesta kilosta ylöspäin... Ahventa särkeä ynnämuuta on.Taimenta ja järvilohta saadaan vuosittain. Tänään kävin vain onkimassa tuolla.  :lol:
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

Mizcu

Sanokaahan että onko hietamankoski siinä voimalaitoksen ylä vai alapuolella?

Juntti

Ala puolellapa tuo,mutta silloin vain kun tulvaluukku on auki.Mutta toisella puolella on jatkuva virtaus ja lähempänä laitosta jopa todella voimakas. :-o Onkos Mizcu menossa tuonne itse menen huomenna.

Mizcu

Olen harkinnut sitä ylöpuolta tässä viime aikoina sillä kauankos sinne kiimasjärveltä veneellä ajelee. Mitäs kalaa sieltä ala- ja yläpuolelta tulee ja minkä verran.

Juntti

TAIMENTA VÄHÄSEN JOSKUS JA haukia aina ku menee itse olen aina alapuolella :lol:

Juntti

Perho pitäs käydä tuolla kokeilemassa josko tulis harjusta ja tanttua jotka ovat laskeneet tuolta ylempänä olevista koskista sinne. 8-)

Juntti

Tänään oli suu messingillä kun näin pitkään aikaan tuolla paljon taiimenta ja harjusta liikenteessä. koskessa oli 5-10 keskarin pittasta poikasta ja ylempänä olevalla sillalta katsoessa niin noin 30-50 cm mittasta tuikkii pinnassa uiden.Nyt olisi ollut perho nannaa näille kun siinä pientä sittiäistä oli paljon pinnassa niin niitäpä napsivat... :-)