Kalat omilla perhoilla.

Started by KalaMies--94, July 16, 2008, 13:32:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KalaMies--94

Tänne saa laittaa kuvia itsesidotuilla perhoilla saaduista kaloista.
Laittelen itsekkin kuvia kuhan saan sidontavehkeet ja perhoilla kalaa.. :-P
Ei sitä tiedä, jos ei kokeile.

Torro

Harvat edes käyttää kaupan perhoja ...itekin olen saanut kaikki kalani omilla perhoilla. Kai ne saaliskuvat näkee tuolta mistä muutkin kuvat
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Pere

Omilla perhoilla oon saanu kaikki perhokalani. Ainoa "kunnon" perhokala oli 35cm harjus Tenosta ja sitten oon saanu paljon salakoita.
Kaikkihan sen nyt tietää, että aikojen alussa ihminen oli kala.

leka

Aina sitä omilla perhoilla tulee kalastettua.parhaiten ovat toimineet nallarit, pinktag ja klinkhämmerit. Saalistakin tulee mm. taimenta harria särkiä seipiä haukia ja ahvenia

Vikke

Kuvia ei ole, mutta oma sitomilla olen saanut varmaan 6 - 8 harjusta.
Sidonnan olen aloittanut Kesä-Heinäkuussa.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

UppoPerho

Quote from: Vikke on September 13, 2008, 22:14:23
Kuvia ei ole, mutta oma sitomilla olen saanut varmaan 6 - 8 harjusta.
Sidonnan olen aloittanut Kesä-Heinäkuussa.
Minulla on myös 1 "Viken" sitoma perho. Perholla en ole vielä saanut mitään, mutta monia tärppiä on ollut.
Hyvin ainakin kalalle maistuu, nuo "Viken" perhot.. :wink:
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

Daiwa

Tein jonku oman marabou "söherröksen" ja annoin sen kaverille, kun testailtiin shakespearen aloittelian perhokalastus-settiä. Sehän sitten vähäaikaa heitteli ja sai sillä melkein kilon kirjon. Tästä on jo varmaan 4-5 vuotta aikaa, mutta hyvin muistuu mieleen.
- Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.

Murmeli

Lainiojoen reissulla pari kuukautta sitten kymmenkunta harjusta ja taimenen/lohen poikasta. Oli aika huonolla otilla, kun kalojen keskikoko oli 25 cm.