Kalamies.comissa käyttäjät djhissu ja Rapala-fani, jotka ovat vissiin sama henkilö, ostivat minulta n. 50€ edestä sekalaisia uistimia, ym... maksu oli luvattu hoitaa, mutta sitä ei kuulunut, ja kyselyn jälkeen maksu luvattiin jälleen hoitaa

Postitin, sillä ennen reissuun lähtöä oli kiire postittaa, ja maksu oli luvattu saman päivän aikana suorittaa

No maksua ei ole kuulunut, niinkuin ei ole kuulunut mitään kyseisestä henkilöstä, lukuisista yhteyden otto yrityksistä huolimatta

Muiden kauppakumppaneiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, ja paketitn on voinut lähettää, kun maksuasioiden on luvattu olevan kunnossa, tai maksu on luvattu suorittaa seuraavien päivien kuluessa

Tämän käytännön olen ilmeisesti oppinut muutamilta kauppialta, joiden paketit ovat olleet perillä, ennen kuin olen itse niitä kerennyt maksaa

No, voin toki syyttää myös omaa tyhmyyttäni ja hyväuskoisuuttani

, mutta mielestäni on erittäin harmillista, että tälläisiä ihmisiä on

Valitettavasti tälläiset tapahtumat kyllä vähentävät luottamustani vähän muihinkin kauppakumppaneihin, ellen täysin tunne, tai varmaksi tiedä heidän olevan luotettavia

Valitettavinta tässä on, etten varmaan koskaan saa rahojani, joita olen jo useita vikkoja odotellut, ja kysellyt

-> Jos arvon herra lukee tätä viestiä, niin varmasti tunnistaa itsensä, ja jos omatunto edes hieman kolkuttaa, niin olisi kohtuullista, jos ottaisit yhteyttä ja maksaisit, vaikka pienen korvauksen kera, aheuteneesta vaivasta, ja mielipahasta, vaikka tämä varmaan onkin täysin turha toive