Chat

Author Topic: Jakki vaaput  (Read 29194 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dumppi 95

• Kuhaa yritettiin... Mitään ei tietenkään saatu. :)
    • View Profile
Jakki vaaput
« on: December 16, 2008, 17:39:11 »
Niin eli onkos kellään kokemuksia kyseisistä vaapuista? Itse ostin tuollaisen 18cm/40g vaapun suurhauen uisteluun.  :-)
Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista!

jompsu

• Perhokalastelija
    • View Profile
Vs: Jakki vaaput
« Reply #1 on: December 16, 2008, 21:07:35 »
Minulla on noita Jakki-vaapuja kolme ja yhtään haukea ei ole vielä tullut :-)
Voi johtua loppujen lopuksi siitä kun noilla Jakeilla ei aluksikkaan tullut mitään niin usko nuihin vaappuihin meni ja en ole pitkiin aikoihin enää
 jakkia siiman päässä uittanut :x
Mutta niitä jakin tekemiä lippoja minulla on ja niillä on tullutkin ihan hyvin kalaa.
tä...?

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
« Reply #2 on: December 18, 2008, 16:35:01 »
Kalaa tulee jos niillä osaa kalastaa. Henkilökohtaisesti niillä on tullut esim. Ahvenanmaalta ja Lounais-saaristosta kolmena viime keväänä/kesänä/syksynä noin 200 kpl haukia. Aina kiloisista 8-kiloisiin saakka.
Voi olla ihan kalastajasta kiinni, tälläkin kertaa...

Paras väri on ollut se kelta-oranssi-ym. ns.ärsytysväri, ainakin keväällä.
« Last Edit: December 18, 2008, 16:48:13 by Pete »

wild miguel

• View Profile
« Reply #3 on: July 03, 2009, 16:58:15 »
onko jakki jerkki kova hauki peli?tuli meinaa äske hommattuu

mehukatti85

• View Profile
    • Email
« Reply #4 on: September 27, 2009, 23:41:14 »
Minä oon ainakii jakki jerkeillä saanu haukia ihan mukavasti...ainut mikä niissä pistää silmään on että jerkin liuku suuntautuu aika monesti samalle puolelle.

kuha kalle

• View Profile
« Reply #5 on: July 13, 2011, 16:35:31 »
Pari kuukautta sitten ostin kaksi kuha jakki-vaappua motonetistä 5.50 e kpl. Väreinä oranssikylkinen ja tummanvihreä. Oranssikylkisestä tosin haalistunut melkein keltaiseksi toinen kylki, joten laatu ei varmaankaan ihan huippua. Mutta haukea näillä on veturivaappuna noussut hyvin, kuhaa ei niinkään.
Puskajakki vaappu olisi kanssa mukava kokeilla, kun Hokkasen luottopelikin...
Hauki jakki kanssa aika hyvän vaapun näköinen, mutta kun noi kalastuskaupat mistä noita saa on vähän kaukana. :x
Hauki ja Kuha jakki erän testiohjelmassa, joten joulukuussa tiedossa lisätietoja.
"Kuka tahansa voi kusta lattialle mutta tosimies paskoo kattoon".
M.S

kalassa

• View Profile
« Reply #6 on: September 18, 2011, 13:42:31 »
mä oon saanut paljon ahvenia tosi pienellä jakki vaapulla

koskikalastaja

• View Profile
    • Email
« Reply #7 on: September 25, 2011, 18:28:25 »
Ehdottomasti jakki! Ite sain hiljattain jakki -vaapulla 100cm hauen.

siika!

• View Profile
« Reply #8 on: September 25, 2011, 21:12:54 »
Jakki! Halpa ja hyvä. Tämän kesän parhaiten saalista tuottanut vaappu! mm.. 5,8 kg hauki, 5 kirjolohta, paljon ahvenia, 2 taimenta ja lukemattomia kuhia suurin 5,8 kg

perho-poika

• View Profile
    • Email
« Reply #9 on: March 10, 2012, 16:48:32 »
Ostin noita Jakki-vaappuja noin 15, kun oli 1.05€ kappalehinta. Ihan päteviltä näyttää.. tiiä vaikka hauelle kelpais  :wink:

koskikalastaja

• View Profile
    • Email
« Reply #10 on: April 02, 2012, 15:42:24 »
Ostin noita Jakki-vaappuja noin 15, kun oli 1.05€ kappalehinta. Ihan päteviltä näyttää.. tiiä vaikka hauelle kelpais  :wink:

Jos Veljekset Keskisen (Tuuri) vaappuja tarkoitat niin niissä on esiintynyt viallisia, huonosti uivia Jakki -vaappuja - valitettavasti. Toivotaan, että sinun vaappusi uivat hyvin  :-) Tuuriin oli saatu loppuerä kakkoslaadun Jakkeja ilmeisesti. Jos ostamasi eivät ole Tuurista niin uskoakseni toimivat moitteettomasti.  :-D Hyviä kalastushetkiä! Itselläni positiivinen kuva Jakki -tuotteista.

perho-poika

• View Profile
    • Email
« Reply #11 on: April 11, 2012, 10:22:08 »

Jos Veljekset Keskisen (Tuuri) vaappuja tarkoitat niin niissä on esiintynyt viallisia, huonosti uivia Jakki -vaappuja - valitettavasti. Toivotaan, että sinun vaappusi uivat hyvin  :-) Tuuriin oli saatu loppuerä kakkoslaadun Jakkeja ilmeisesti. Jos ostamasi eivät ole Tuurista niin uskoakseni toimivat moitteettomasti.  :-D Hyviä kalastushetkiä! Itselläni positiivinen kuva Jakki -tuotteista.

Täytyy ottaa nokkalevyt poies ja tehä pintavaappuja nuista.. Se on enskesänä muotia se pintavaappukalastus.

center>