Chat

Author Topic: Putkiperhoista?  (Read 4939 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karski

• MSN Messenger - jannekarjalainen91@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Putkiperhoista?
« on: February 05, 2009, 14:28:01 »
Olen ajatellut että alan sitomaan putkiperhoja ja pitäisi tietää asioita, kuten tarviiko putkille jokunlaisen erikoisemman penkin, miten koukku tulee putkeen ja miten siima perhoon kiinni  :-D ja vielä viimeiseksi että miten putkeen kiinnitetään conehead?
''eise oo niin justiinsa''

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger - redwoodriver@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
Vs: Putkiperhoista?
« Reply #1 on: February 05, 2009, 14:39:28 »
Olen ajatellut että alan sitomaan putkiperhoja ja pitäisi tietää asioita, kuten tarviiko putkille jokunlaisen erikoisemman penkin, miten koukku tulee putkeen ja miten siima perhoon kiinni  :-D ja vielä viimeiseksi että miten putkeen kiinnitetään conehead?

Putkiperhot tarttee ihan oman penkin tai astetta taitavammat handut että saa ite väsättyä... like that http://mistpool.com/product_info.php?products_id=654

Siima pistetään putkesta läpi ja sidotaan toisessa päässä irralliseen kolmihaarakoukkuun. Kolmihaara voidaan sitten kiristää kumiputken sisään paikalleen

Coneheadin kiinnityksestä en ole varma mutta mun mielestä siihen coneheadin eteen jätetään hieman ylimääräistä pätkää, joka sulatetaan kiinni coneheadiin.
Jollain varmasti on tarkempaa tietoa tästä
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Progamer

• Sitä se teettää
    • View Profile
Vs: Putkiperhoista?
« Reply #2 on: February 05, 2009, 15:03:13 »
Jees, elikkäs huovutusneula penkkiin ja siihen putki kiinni. Yleensä käytetään sisä- ja ulkoputkea tai sitten valmiita, esimerkiksi eumerin pisaraputkia, joihin laitetaan sisäputki. Koukku ehdottomasti yksihaarainen, lyhytvartinen ja jämäkkä koukku. Coneheadin kiinnitys tapahtuu siten, että sisäputkea jätetään pään etupuolelle näkyviin, cone laitetaan päähän ja ylimääränen putki leikataan pois ja poltetaan kaulukseksi. Eumerin sivuilla on loistavia step-by-step ohjeita, kannattaa vilkasta

center>