Eipä ole montaa vuollulla rungolla olevaa vaappua myynyt, melkein kaikki on ollut valmiita sorvattuja. Tässä mennään melkein palveluperiaatteella, niinkuin kuntien kaikki palvelut (kirjastot, uimahallit) ei ne tuota mitään voittoa. Jos joku yhden vaapun vaikka minulta hommaa, niin jään miinukselle, kun postit vie sen yhden euron. Hyvä, jos joku kehtaa 4-5€ maksaa, se on jo hyvä. Ei sitä harrastusta voi jatkaa ilman rahaa, tämä on kallis harrastus, kun kunnon aloittelijan vehkeetkin maksaa ihan oikeasti paljon, verrattuna vaikka jalkapalloon.
Onneksi on niitäkin, ketkä ostaa ihan 10€/kpl, kun näkevät ensin oikeasti sen vaapun, eikä pelkkää huonoa kuvaa.
Hyvä juttu tässä on se, että ei tarvi ostaa mitään massatuotetta, kuin Raaappalat ja muut sellaiset, perzan vaaput on melkein ainoat, joita minun pakissa näkyy omieni lisäksi.
Ja tässä puhutaan vielä pienemmällä kokemuksen äänellä, kuin vaikka kaima kalamies]...että ei kannata minun juttuja uskoa. Aikas paljon vähemmän aikaa olen värkännyt.

Melkein parempi olla myymättä ja pitää värkit omassa suvussa ja omassa pakissa ja seinällä.