Tässä muutama kalapaikka Turun seudulta.
Ahven: Jos haluaa ahventa niin suuntaa ruissalon saaroniemeen jigittelemään. Itse sieltä olen saanut joka reissulta. Isoin 1.2kg.
Myös Maskussa on pieniä järviä missä on ahventa todella paljon. Isoin 1,4kg rivieralta.
Hauki: Pääasiassa paraisilta käyn haukea kalastamassa. Ainakin kirjasalmen sillan alta tullut isoja paljon. Isoin 8,71 kg.
Myös naantalin ukkopekan sillalta on tullut heittelemällä paljon haukia. Enimmäkseen pienehköjä (2-4kg yleisin.) isoin 6,5kg.
Kokeilkaa myös ruissalon pikkupukin rantaa. En ole käynyt mutta Isäni vetelee ihan komeita haukia sieltä.
Kuha: Raisionlahti paras paikka kevyesti jos haluaa kuhaa jigillä maista. Veneellä yleensä naantalin seudulta tulee kuhaa.
Lahna: Airiston Holiday Clubin hotellien vieressä olevien kallioiden kärjessä kannattaa kokeila lahnaa. Itselläni mökki siellä ja lahnaa tulee varsinkin kutuaikana. Perus saalis n. 10 yli 1kg lahnaa. pieniä jaksa edes laskea
Lohi/taimen: Airistolta olen lohta saanut uistelemalla. Myös nauvon lossilta tulee lohta oikeilla välineillä. Itse sain keväällä 2008 nauvon lossilta 13,9kg lohen. Myös airiston venestamasta sain silakka ongen painona olleen jigin kanssa 4Kg Taimenen