Mato-onki kisat

Started by Anonymous, July 26, 2002, 10:24:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Eli harrastaako joku onkikisoissa käymistä. En siis tarkoita kilpaongintaa. Eroina näissä kahdessa on se että "kesäonkimisessa" vavan maksimi pituus on 10m ja siima saa olla vapaa 2 metriä pidempi. Mäskäys ja kelaongen käyttö on kielletty.

achti

Minä käyn joka keskiviikko Vammalan urheilu kalastajien onki kisoissa. Mistä paikkakunnalta olet, Arttu?

Paavo_Heikkinen

Kalstan  Melko usein Vammalan Urheilu kalastajien pinna kisoissa
Paavo Heikkinen Vammala

Anonymous

Tuossa naapurissa melkein ongin eli Huittisten kalakerhon kisoissa joka maanantai. Plus satunnaisissa yleisissä. Tänä vuonna kaikissa sm-karsinnoissa ja sitten mikkelin sm-kisoissa (tosin huonolla menestyksellä).

Minnow_spoon

Kuulostaa mielenkiintoiselta! mä en ikinä ole mitenkään kalastanut kilpailua muuten kuin joskus kavereitten tai pikku-veljen kanssa! Mä en siis harrasta...  :'(  mutta varmaan hauska ja aito harastus!
-=Minnow=-

atuomola

Samaan aiheeseen liittyen onko Turussa päin mitään onkikisoja ???

tuuri

Joka vuosi käyn kisoissa!

Anonymous

Taitaa olla kisat suurimmaksi osaksi kisailtu tältä kaudelta.. Mutta otappa yhteyttä paikalliseen seuraan.

kalapoika

tietääkö kukaan onko joensuuuus tai espoos päin eri puolel suome kyl mut kisoi kesäks vain
Holy Culture<3 Cross Movement<3

Lassi87

Olen käynyt serkkuni kanssa Padasjoella kala kisoissa kävimme myöskin Vääksyn kanavalla onki kisoissa ja kävimme myöskin muistaakseni Evolla hieman pienemmissä kisoissa. Kävikö kukaan muu Vääksyn kanavalla onki kisoissa?

Tulisipa nopeasti kesä et pääsis mökille kalaan.

napa

Tuleehan tuota käytyä, ~30 kisaa kesässä
Kala ei katko siimaa vaan mies.

Jaakko

Lähistöllä on kirrelampi jossa on vain kerran vuodessa mato-onki kilpailut, paikan päällä oon kyllä käristemakkaraa syönyt, mutta osallistunut vielä en ole ja todellakin aion osallistua ensi kesänä.

Anonymous

Olen käynyt kolme kertaa kesijärvellä onkikisoissa olen ollut 2 kertaa kolmas.

Fabu

eipä ole ikävä kyllä tultu käytyä, mutta eiköhän vielä tule.

Jannu

En käy...Mutta joskus otetaan veljenkaan kisoja...  ;).
Elämä on laiffii... Kunhan ei oo köyhä!

Putteri

Käyn kisoissa usein olen voittanut kaksi suomen mestaruutta tosin nuorten sarjassa henkilökohtainen ja joukkue

Hepi

Kerran olen onkikilpailuissa käynyt, mutta en taida toista kertaa käydä... No ei sitä tiedä.

iygbt78gbv87

Kerran kanaali onkikisassa Raumalla.
Kalastaakko vai eikö kalastaa? Tottakai kalastaa!

Anonymous

Oon ollu kaks kertaa onki kisoisa ja molemmilla kerroilla sain palkinnoks uistimen. :)

Edit:vähän viestin korjausta

cobracross

tänään olisi tarkoitus mennä ekoihin onkikisoihin viime hetken vinkkejä otetaan vastaan. Jos käy niin hyvin että saan kalan niin verestetäänkö kala vai ei? kertokaa jotain käytäntöä

Maukka92

Kerran olen käyny, mutta voitin nuorten sarjan kahdella pikku-ahvenella :D
[[[P][A][R][K]
  • [R]]]

Nimimerkki

Joka vuosi tulee aina käytyä onki-kisoissa.

kilpaonkija

käyn joka torstai järjestettävissä kisoissa Raumalla... Ja muissa satunaisissa kilpailuissa lähialueella. Niin ja tietysti kolmen oman seuran kisoissa.
Hullu saa olla, muttei tyhmä!!

Arza

käyn joka kevät yksissä nuorten kisoissa ja siihen se kilpaileminen sitten jääkin. tänä vuonna tuli voitto niinkuin viime vuonnakin.
;)

Kala_Jökke

Kertaakaan en ole kisoissa käynyt. Ei oikein kiinnosta. Isän kanssa kisataan aina epävirallisesti. :)
Perhonsidontaa, Perhokalastusta, Vaapunvalmistusta, Heittokalastusta, Ongintaa, Pilkintää, Ul-kalastusta....

Zarpov

noin kymmenen kisaa tulee vuodessa kierrettyä

KatchU

onko noissa kisoissa osallistumis maksuja tai edellytyksiä olla seuran jäsen. mitä palkintoja...

TIIMU

Mä käyn aikausein oman seuran kisoissa. Miten on millasia palkintoja ootte saanu? Mulla on 7 pokaalia 6 mitallia ja sitten olen tavara palkintoja saanu (onki vapoja, kilpa onkia, atraimen, kellon, ja sitten kaikkea muuta)

pate-

Joo kyl sitä tulee aika usein lähettyä noiden seurakavereiden kanssa kisoihin. Huomenna on kotkassa SMKL:n mestaruuskisat, sinne olis tarkotus lähtee. Ostinki tossa viime viikolla 9m täyshiilikuituvavan =) (mun eka hiilikuituvapa)

mika_romppainen, ainaki täälpäin se osallistumismaksu on yleensä 5e nuorilta ja 10e aikuisilta. Avoimissa kilpailuissa ei tarvi olla minkään seuran jäsen.  Yleensä noissa kisoissa on tavarapalkintoja, joskus rahaa.

TIIMU, joo mullaki on tossa kaapin päällä muutama pokaali ja mitali :)

H.a.u.k.i

Järjestetäänkö noita onki-kisoja paljonkin kesällä?
Ja kuinka paljon on yleensä aikaa onkia?
Räsänen 7! Mitä muuta tarvitset?