On mulla rapala magnumi punavalkosena, en oo sillä paljoo kyl kalastellu ja sit on punavalkonen krokotiili, sillä oon heittäny 3 kertaa joella ja kolmella heitolla kaksi haukea (: mut suositelen kyllä tota punavalko hi lota joskus käytin sitä pientä kokoa siitä eli 8cm? ni silläki tuli iha p*******sti haukia suurin 4kilon hauki, mutta nyt oon viime ja tänä vuonna alkanu käyttää tota isompaa mallia ja ei nollareissuja oo kyllä tullu (: on se vaan niin hyvä uistin, nyt keväällä oli siinä isokin hauki päässä 6-7kilonen varmaankin mutta irtos rannassa, sillä reissulla tosin 4 haukea hilolla ja suurin tais olla tuolloin 3.5kilonen ja kumma ku muilla vieheillä heittelee ni ei vaan nappaa.. ja mielestäni erä lehden väite että hi lo alkaa pikkuhiljaa olemaan enää vain nostalginen uistin niin on p*****. En tiedä mutta on toi paras viehe mitä mulla on.. se säädettävä leukalappukin on ihan hyvä asia kun sillä pystyy myös pintakalastamaan ja sen saa hienosti liikkumaan pinnassakin ja ei tartu joen lumpeisiin jne kiinni ja usein hauki nappaa. Ainakin tänne länsi suomeen suosittelen jokiin tätä viehettä, joissa veden väri on hieman humuspitoista.