Chat

Author Topic: Vision 3zone kela  (Read 3140 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raid3r

• View Profile
Vision 3zone kela
« on: March 27, 2003, 15:03:10 »
Mielipiteitä kyseisestä kelasta, mieluiten kokemuksen kanssa mutta kyllä muunkinlainen palaute kelpaa...

Antti

• Guest
Re:Vision 3zone kela
« Reply #1 on: March 27, 2003, 15:27:49 »
Itsellä on kyseinen kela. Kokemusta tosin ei ole vasta kuin muutamalta reissulta. Kyseessähän on laajakehäinen kela, jossa on vesitiivis levyjarru. Hintaansa nähden varmasti hintaluokan parhaimmistoa. Mitä nyt olen kuullut niin yleisesti sitä on kehuttu paljon. Omia kokemuksia ei vielä hirveästi ole, mutta kyllä uskaltaisin suositella sitä.
Myös haulla löytyy muutamia aiheita, joen käy tsekkaan ne. Myös muila kalastusfoorumeilla on ollut paljon juttua kelasta.

ToniW

• Guest
« Reply #2 on: July 23, 2003, 11:38:43 »
Mulla on ko. kela 4-6 luokassa ja olen siihen tähän mennessä ollut tyytyväinen. Jarru on pehmeä ja toimii tasaisesti. Ainut miinus tulee jarrun säätöruuvin säätöalueen lyhyydestä, eli n. 1/5-kierrosta kiertämällä jarru menee täysin löysästä tiukimpaan asentoon, eli ei hyvä. Tähänkin tosin tottuu, kun muistaa vaan ton kun jarrun kanssa räplää.

otto

• Guest
« Reply #3 on: July 23, 2003, 12:52:07 »
Otetaan uudestaan. Kela on toiminut ihan ok mutta joku akselin osa päätti hajota eilen ja jarru tippui. Onneksi tuli opmältä uusi osa.

pingu

• View Profile
« Reply #4 on: July 27, 2003, 12:00:50 »
Vähän sitä samaa, eli muutamalta kalastuskerralta on vasta kokemusta, mutta tuntuu pehmeältä ja toimivalta. En tajunnut tuota säätöjarrun 1/5 kierroksen säätötilaa. Itselläni ruuvia saa kiertää 1½ kierrosta tiukasta löysäksi. Voiko olla sitten noin paljon eroa keloilla muka?

ToniW

• Guest
« Reply #5 on: August 02, 2003, 10:25:18 »
Ilmeisesti eroja löytyy, kyllähän mun kela muuten toimii ihan moitteettomasti ja jarru pelittää hyvin, ainut on toi säätöalueen lyhyys. Sen kanssa täytyy vaan olla tarkkana.

mlehtopu

• View Profile
    • Email
« Reply #6 on: August 07, 2003, 12:04:31 »
juu, jarrun säätö vaatii tarkkuutta ja jos unohtuu löysälle niin takkupesä on kelalla kohta odottamassa. Hinta/laatusuhteeltaan erinomainen.

poka

• View Profile
    • Email
« Reply #7 on: August 07, 2003, 14:20:42 »
Ostin itelle kelan viime jarrun säätönuppi Tippui jokeen kun kahlailin keskellä koskea (Pidin jarrun aina aivan löysällä, enkä muistanut kiristää välillä..) Se ei haittaa kun löysin kotoa sopivan huonekalu mutterin nupiksi ..

Petri

• View Profile
« Reply #8 on: August 07, 2003, 17:27:29 »
Mul tippu säätö nuppi veteen myös mut onneks sain uuden.
Ratkaisu löytyy vastauksesta.

center>