Chat

Author Topic: Mitä mieltä tästä perhonsidontasetistä?  (Read 3769 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

« Last Edit: August 04, 2009, 13:36:19 by Timpe »

wild miguel

• View Profile
Vs: mitä sanoisitte tästä setistä?
« Reply #2 on: August 03, 2009, 17:37:32 »
voisko kattoo joku noit toimituksia ja suomentaa
eli toimitukset,postikulut,miten tapahtuu maksaminen esim.visa,postiennakko.

Timpe

• Guest
Vs: mitä sanoisitte tästä setistä?
« Reply #3 on: August 03, 2009, 18:39:57 »
voisko kattoo joku noit toimituksia ja suomentaa
eli toimitukset,postikulut,miten tapahtuu maksaminen esim.visa,postiennakko.

Sieltähän ne sivuilta löytyy Suomen kielelläkin, kun painaa ensin Suomen lipun kuvaa vasemmasta reunasta :)

Toimitusehdot
Lähetysmaksut

UPS/EMS –postimaksu
Puola: 40 PLN
Eurooppa UPS (Toimitus**): 9,99 Eur
Muut maat: 99 Eur

Poczta Polskan toteuttaman prioriteettilähetyksen maksu
Puola: 10 PLN
Eurooppa (* Tarjous): 0 Eur Tilaukseni +50 Euro (Tilaukseni -50 Euro 4.99)
Maat: Nowary, Switzerland, Iceland, Bosnia and Hercegowina, Yugoslavia, Ukraine, Croatia, Andorra: 4,99 Eur

* Tarjous: Ilmainen lähetys Euroopassa
Taataksemme palveluiden korkeimman tason tarjoamme asiakkaallemme ostetun tuotteen ilmaisen toimituksen. Toimitus tapahtuu Poczta Polskan prioriteettilähetyksenä ja Euroopan Unionin maihin

** Toimitus UPS-lähetyksenä erikoistarjoushintaan
Jos haluat saada lähetyksesi nopeasti, voit hyödyntää meidän UPS-lähetystarjoustamme. Lähetys lähtee vielä samana päivänä ja saapuu luoksesi 1-2 päivässä, ja maksat siitä vain 9,99 euroa.

Toimitusaika
Toimitusaika riippuu siitä, lähteekö paketti Poczta Polskan vai UPS-lähetyksenä sekä toimitusmaasta, ja kestää yleensä:
EU maat 4 – 8 päivää lähettämishetkestä.
Muut maat Poczta Polskan lähetyksenä: 6-14 päivää.
UPS-lähetyksen toimitusaika on 1-4 päivää (EU:n alueella yleensä 1 – 2 päivää).

Turvallinen toimitus
Kaikki lähetyksemme ovat vakuutettuja ja kirjattuja. Jos vahingossa sattuisi, ettet saa lähetystämme, ilmoita välittömästi ja me käynnistämme välittömästi toimet lähetyksen löytämiseksi. Jos lähetys ei löydy, lähetämme Sinulle toisen lähetyksen tai palautamme rahat.
Jos lähetys on vaurioitunut, avaa se heti lähetin läsnä ollessa. Jos lähetyksessä ilmenee puutteita, älä vastaanota sitä.

Turvallinen maksu
Maksu meidän kaupassamme tapahtuu turvallisen e-card -verkkomaksujärjestelmän kautta. Järjestelmän toiminta perustuu siihen, että maksettaessa luottokortilla kaikki tiedot, kuten kortin numero, voimassaoloaika, ovat vain pankkiiriliikkeemme tiedossa (e-card), ja maksu tapahtuu suojatun verkkoyhteyden kautta. Yhteys Sinun ja pakkimme välillä on salattu eikä kenellekään ulkopuolisella ole siihen pääsyä. Maksun suoritettuasi, pankkiiriliikkeemme (e-card) tekee kortillesi katevarauksen tilauksen arvoa vastaavalle summalle. Vasta kun tavara on pakattu ja lähetetty Sinulle, kauppamme veloittaa luottokortiltasi tarkasti lähetetyn tavaran arvoa vastaavan summan.

Kauppamme hyväksyy tunnetuimmat luottokortit, kuten Visa ja MasterCard. Joskus voi sattua, että Visa Electron -kortilla tehtyä maksua ei hyväksytä – sellainen ongelma voi johtua siitä, että luottokortin myöntänyt pankki ei ole varustanut korttia verkkomaksuominaisuudella.

Takuu

Meidän kaupassamme myynnissä olevien tuotteiden takuut määräytyvät kunkin tuotteen valmistajan antamien ehtojen mukaan. Valmistajan myöntämät takuuajat vaihtelevat 1 vuodesta 30 vuoteen. Meillä on myös tavaroita joilla on elinikäinen takuu.

Puutteet
Pyrimme kaikin puolin huolehtimaan myyntivalikoimaamme kuuluvien tavaroiden saatavuudesta, jotta voisimme lähettää asiakkaillemme heidän tilaamansa tuotteet viipymättä. Asiakkaat voivat kätevästi tarkistaa itse ajankohtaisen varastotilanteemme. Ostaessasi kaupassamme voit heti tilaushetkellä nähdä, miten nopeasti tilauksesi toteutetaan. Kaikilla myynnissämme olevilla tavaroilla on oma koodinsa ja toimitusaikansa. Pääsääntöisesti ensi tilassa lähetämme ne tilauksen käsittämät tuotteet, joita löytyy omasta varastostamme ja mahdolliset muut tilatut tavarat, joita meillä ei jostain syystä juuri satu olemaan varastossamme, lähetämme jälkilähetyksenä heti, kun saamme ne toimittajaltamme. Kauppamme kattaa jälkilähetyksen lähetyskulut. Alustava lähetysaika on ilmoitettu jokaisen tuotteen tuotetiedoissa.

Tyytyväisyys on taattu
Meille se on erittäin yksinkertaista. Jos et ole tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, lähetä se takaisin ja me palautamme Sinulle rahat tai vaihdamme tuotteen toiseen valitsemaasi tuotteeseen.

Olemme sitä mieltä, että asiakkaidemme tyytyväisyys on tärkeintä. Haluamme, että kaikki kaupassamme ostetut tavarat täyttävät vaatimuksesi. Kaikki myymämme tuotteet on valikoitu niiden mahdollisimman korkeaa laatua silmällä pitäen. Jos jostain syystä et ole 100 % tyytyväinen kaupastamme ostamaasi tuotteeseen, lähetä se takaisin 14 päivän kuluessa lähetyksen saapumisesta. Saat uuden tuotteen tai palautamme Sinulle rahat syytä kysymättä. Palautetussa tavarassa ei saa olla merkkejä siitä, että sitä on käytetty.

Palautukset voi lähettää osoitteeseen:

PHP Maciej Wilk
43-100 Tychy
Ul. Metalowa 3
Poland

Tavara on pakattava huolellisesti. Asiakas maksaa itse palautuksen lähetyskulut.

Asiakkaiden henkilötiedot
Emme luovuta asiakkaiden tietoja kolmansille tahoille. Tietoja käytetään vain tilauksen toteuttamiseksi sekä Taimen-tuoteluettelojen ja info-aineiston lähettämiseen.
Mikäli Teillä on kysymyksiä, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä: [email protected]

Mitä itse settiin tulee, niin aika monipuolinen näyttää olevan, eikä hintakaan päätä huimaava ole. Itselläni oli joskus Suomesta hankittu, markka-aikaan n.300mk maksanut aloittelijan setti, ja hyvin sillä ne perhot sitoi, mitä sitoa tarvitsi, joten luulen että tuolla setillä pääsee aivan hienosti alkuun.
« Last Edit: August 03, 2009, 18:44:14 by Timpe »

Tappu

• View Profile
Vs: Mitä mieltä tästä perhonsidontasetistä?
« Reply #4 on: September 05, 2009, 12:49:01 »
Itse olen katsellut tätä perhonsidontasettiä -->   http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=771
Mutta näyttää tuo setti mistä tässä puhutaan olevan monipuolisempi ja sama setti niin kannattaisikohan tilata tuo? :roll:

Tuhe

• View Profile
« Reply #5 on: September 05, 2009, 14:20:28 »
Tuolla kyllä pääsee hyvin alkuun. Itsellä oli tuollainen sidontapenkki aluksi ja hyvä penkki hintasuhteeltaan. Jos tilaat kyseisen paketin, niin uhraa vielä 10-20 euroa ja osta keraaminen sidontalanka pidin, niin ei katkeile sidontalanka jatkuvasti. Nuissa paketeissa yleensä metallinen sidontalankapidin, jolla sidontalanka katkeilee tuskastuttavan usein. Hyviä sidontahetkiä.

Jokuvaiin

• View Profile
« Reply #6 on: September 12, 2009, 21:08:07 »
Itse olen katsellut tätä perhonsidontasettiä -->   http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=771
Mutta näyttää tuo setti mistä tässä puhutaan olevan monipuolisempi ja sama setti niin kannattaisikohan tilata tuo? :roll:
Minulla juuri samanlainen sidontapenkki ja on aika hyvä!  :-)

center>