Kalastusta.urli.net

Started by Vikke, September 12, 2009, 20:15:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vikke

Tein ihan kokonaan uuden aiheen ja poistin vanhan.

Kalastusta.urli.netin uusi pääsivu on nyt siis julkaistu ! Mene ihmeessä tutustumaan uusiin sivuihin tästä

Ennen sivumme oli tehty Suntuubi -kotisivupalvelimella. Nyt ne on tehty suurimmaksi osaksi koodaamalla.
Sivuissa on paljon uutta sisältöä, mutta löytyy myös vanhaa.

Kalassa.netin käyttäjien tekemiä artikkeleita ei sivuilta enää löydy. Päätimme, että lisäämme sivuillemme vain omia tai foorumimme käyttäjien toteuttamia artikkeleita.

Tehkää ihmeessä myös omia artikkeleita, rakenteluohjeita yms. sivuilta löytyvän lomakkeen avulla.
Uutena sivuilla on myös kalastussanasto, joten sinnekkin on mahdollista lisätä sisältöä lomakkeen avulla (sisältö näkyy sivuilla ylläpidon tarkistuksen jälkeen, jos se on ollut hyvä ja asianmukainen).

Otamme sivuillemme myös muutaman sisällöntuottajan. Sisällöntuottaja lisäilee samalla tavalla sisältöä lomakkeen avulla, mutta hänen tehtävänään on lisäillä sitä tavallista enemmän.

HUOM!! Sivut ovat vielä kesken.
Mutta, mene siis uudistuneille sivuillemme tästä ja rekisteröidy ihmeessä foorumillemme !

Niin ja vielä... Nämähän nyt saattavat äkkiseltään muistuttaa tätäkin sivua (lue: Sisällöntuottaja/nuo uutiset tuossa), mutta perjaate on se, että yritämme tehdä mahd. paljon erilaiset.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Pete

Eikö sinunkin mielestä tässä ole sellainen pienen pieni eturistiriita ? Olet toimittajan statuksella täällä, ja pidät omaa "kalastuspalstaa" toisaalla ? Saattaa mennä joskus omat ja vieraat vähän sekaisin, kuten on jo aikaisemmin tapahtunut...

Vikke

Quote from: Pete on September 12, 2009, 20:25:17
Eikö sinunkin mielestä tässä ole sellainen pienen pieni eturistiriita ? Olet toimittajan statuksella täällä, ja pidät omaa "kalastuspalstaa" toisaalla ? Saattaa mennä joskus omat ja vieraat vähän sekaisin, kuten on jo aikaisemmin tapahtunut...
Kyllähän minä tuota ajattelin, mutta toinen ylläpitäjä teki nuo sivut ja vastaa niistä enemmän.
Joten ei ainakaan siitä ole kiinni, että minun aikani menisi yksin noiden kanssa ja toimittajan hommat täällä kärsisi.

Ja onhan tämä sivusto ollut pystyssä jo vuodesta 2007... Kun toimittajaksi hain, niin kai se otettiin huomioon, että minulla on tämä omakin sivusto.
Mutta, kattotaan....
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Pete

Just, ja kun itse ensin rekisteröidyit tänne lokakuun 23:s vuonna 2006.
Mutta omahan on asiasi, tämä palsta ainakin on ja pysyy, kovista ajoistakin on selvitty kunnialla. Onnea ja menestystä.

Vikke

Quote from: Pete on September 12, 2009, 20:36:13
Just, ja kun itse ensin rekisteröidyit tänne lokakuun 23:s vuonna 2006.
Mutta omahan on asiasi, tämä palsta ainakin on ja pysyy, kovista ajoistakin on selvitty kunnialla. Onnea ja menestystä.
Joo, niinhän mä rekkasin...

Kiitos.

"Suurta saalista

Vikke

Nostetaas...

Sivuja päivitelty jonkin verran ja muutamia uudistuksiakin saatu aikaan.
Käykää ihmeessä tsekkaamassa !  :-)
"Suurta saalista

Vikke

"Suurta saalista