Mikä olisi hyvä onkipaikka naantalissa ? Kannattaa katsoa !

Started by Manua10, October 01, 2009, 19:50:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Manua10

Ajattelin tässä että mikä olisi hyvä onkipaikka naantalissa?Ahvenille ja muille kaloille?

Larzaman

Larzaman

Quote from: Manua10 on October 01, 2009, 19:50:55
Ajattelin tässä että mikä olisi hyvä onkipaikka naantalissa?Ahvenille ja muille kaloille?

Ymh vähän vaikea tietää kun laitoit vaan "Ahvenille ja muille kaloille".  :roll:   

En mä nyt usko et sä jotain kumisaappaita aiot ylös nostaa :roll:

Koskenkylänjoki

Itse kun naantalissa olin niin melkeinpä jokaiselta sillallta nousi litkalla ahvenia.
I'm back.

Manua10

Quote from: kahenkilonsiika on October 04, 2009, 09:47:42

Ymh vähän vaikea tietää kun laitoit vaan "Ahvenille ja muille kaloille".  :roll:   

Kahenkilonsiika kyllä nyt ongella yleensä ahvenia tulee ja niille juuri tarkotin... ei sieltä yleensä mtn haukea nouse mutta latoin sitten vaan muille kaloille vai olisko pitäny luetella kaikki mahdolliset?o.O

Larzaman

Quote from: Manua10 on October 04, 2009, 20:03:40

Ymh vähän vaikea tietää kun laitoit vaan "Ahvenille ja muille kaloille".  :roll:    

Kahenkilonsiika kyllä nyt ongella yleensä ahvenia tulee ja niille juuri tarkotin... ei sieltä yleensä mtn haukea nouse mutta latoin sitten vaan muille kaloille vai olisko pitäny luetella kaikki mahdolliset?o.O

ei ku sitä vaan hain et olis vähä helpompi tietää jos laitat jonku tietyn kalan etkä vaan "ahvenille ja muille kaloille"

Manua10

Quote from: kahenkilonsiika on October 04, 2009, 20:06:10
Quote from: Manua10 on October 04, 2009, 20:03:40

ei ku sitä vaan hain et olis vähä helpompi tietää jos laitat jonku tietyn kalan etkä vaan "ahvenille ja muille kaloille"

no tarkotin ahvenille. :-D

Pete

Lukekaapa palstalaiset millainen on huono threadi, niin aloituksen kuin vastaustenkin muodossa.
Onnea onnistujille, nyt se on tehty !

ohyeahiguess

Mä suosittelen onkimiseen mm. Kylpylän laitureita, ukkopekan sillan sataman puolista kärkeä, sekä pilareiden juuressa olevat betonitasanteet, siellä ollaan kavereiden kanssa onkimassa jos ollaan.

Jotkut ovat parhaita kalastamaan, jotkut tekemään jigejä, jotkut pelamaan ProPilkkiä. Mutta mä en ole missään hyvä - pitäähän jonkun olla hyvä huonoudessakin.