Chat

Author Topic: Tartutus  (Read 3214 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarmoankka

• Ädin kielen opetaja
  • 5.5kg lumpeiden kuningatarta
    • View Profile
    • Email
Tartutus
« on: October 13, 2009, 15:40:52 »
Voisiko pelintekijä-osastolta joku olla niin reilu, että kertoisi onko kalan tarttumiselle ja varsinkin kiinnipysymiselle merkitystä sille, tartuttaako kalan hiiren avulla vapaa "riuhtasten" vai kuten esimerkiksi minä pääsääntöisesti teen eli välilyönnillä kalan noston aloittaen?  Vai onko kalojen irtoaminen selkeesti satunnaisuuteen perustuva?
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Jjj

• Rehumakkaran muiluttaja
    • View Profile
Vs: Tartutus
« Reply #1 on: October 13, 2009, 15:59:21 »
Voisiko pelintekijä-osastolta joku olla niin reilu, että kertoisi onko kalan tarttumiselle ja varsinkin kiinnipysymiselle merkitystä sille, tartuttaako kalan hiiren avulla vapaa "riuhtasten" vai kuten esimerkiksi minä pääsääntöisesti teen eli välilyönnillä kalan noston aloittaen?  Vai onko kalojen irtoaminen selkeesti satunnaisuuteen perustuva?
Taitaa tarttua samalla lailla kummallakin tavalla, eikö tästä ole jo ollu joku keskustelu, ainakin muistelen niin ja muistaakseni siinä oli jotain että ei vaikuta tarttumiseen mitenkään on ko välilyönnillä tartutettu vai riuhtaisu.

Korjatkaa jos olen väärässä.

jarmoankka

• Ädin kielen opetaja
  • 5.5kg lumpeiden kuningatarta
    • View Profile
    • Email
Vs: Tartutus
« Reply #2 on: October 13, 2009, 16:04:22 »
okayh... tämä riittänee mulle :)
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

center>