Laitampa täs jotain vastausta sharkille xboxilla pelaavan kannalta. Mulla on 4gb muistilla varustettu xbox 360. Muisti ei aivan 4gb riitä, kun pelejä yli 20, joista puolen kymmentä aika suuria muistitilavuudelta, niin on 16gb muistikun joutanu siihen ostaa. Xboxiin voi siis liittää muistitikun ja myös usb-näppäimistön, jos chattailee netis.
Jos tuota nettijuttua katselee, niin ps:lle se on ilmainen, mutta xboxille on ns. jäsenyys, jonka hinta on siin 40e 12kk Gold-jäsenyys. Sil jäsenyydel pääsee siis netis pelaa servuis ja toisii vastaan jne. Itsellä on dna:n mokkula ja kyllä sillä on hyvin pelannut netissä. Joskus esiintyy änäriä netis pelates lagisuutta, mutta se riippuu kuinka hyvä netti muilla on. Olen Black Opsiakin netis pelannu ja oon nähny huonompiikin nettiyhteyksiä (bo näkee kuinka hyvä netti muilla ja itel). Xboxissa (Mulla on slim-malli) on langattoman eli wlanin mahdollisuus, kunhan osaa sen asennella oikein asetuksista, mutta helppoo se on.
Itsehän suosittelen xboxia, mutta on tuo ps 3 myös kannattava. Ilmainen netti ja netin ostettavat tuotteet voi maksaa suoraan käteisellä tililtä, kun xboxilla joudut ostamaan ensin microsoft-pointseja ja sit niil ostetaan. Ja oon katsonut, että sama tuote näillä pointseilla on kalliinpaa kuin ps:llä suoraan rahalla. Mut jos nyt vertaa nettejä, niin pleikan nettihän on aika monesti hakkeroitu kaatumiseen asti, ja jos oikein muistan nii viel hakkeroitu pelaajilta saavutuksii tjsp. , mutta xboxin nettiä ei yhtään (jos oikein muistan), eli xboxil ns. turvallisempi nettipalvelin.
Ja eihän sonykaan antanut enää ps4 ilmasta nettiä, vaan siinä muuttuu netti maksulliseks kans.
ps. jos xboxin puolelle kaadut, niin mult löytyy myytäväks uusin f1-peli. En oo pelannu sit pitkään aikaan.