Chat

Author Topic: Kalassa.net tuotteita saatavilla!  (Read 22170 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • View Profile
    • http://www.kalassa.net
Vs: Kalassa.net tuotteita saatavilla!
« Reply #60 on: April 08, 2010, 19:12:02 »
Juu, ihan kaikki tuotetilauksesa voi tietenkin halutessaan perua jos siltä tuntuu. :)

Koetan löytää pikimmiten uuden toimittajan, joka toimittaa halukkaille tilaajille Kalassa.net-tuotteita ja tarjoaa ehkä jopa laajemman valikoimankin. Ilmoittelen aiheesta tässä ketjussa.
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

pjk

• Guest
« Reply #61 on: April 08, 2010, 20:41:40 »
Mulle tuli sähköpostiin 30.3 tällainen viesti:

"MOI,

Vaikka tuolla foorumilla suurinosa kitiseeki teistä,vaikka en itse ymmärrä miksi itkee kuin pienetkersat,koska rahaakaan ei ole mihinkään suuntaa vielä liikkunut!!

Mutta,tuottet ovat noudettavissa painosta vihdoin ja viimein torstaina,meillä oli hieman ongelmia tuossa,ja painokin sääti omansa.

ilmoita nyt siis jos et enää ota tuotteita!, näin ollen tuotteet napsahtaa lähimpään postiinne tiistaina tai keskiviikkona pääsiäisen jälkeen. jokaiselle on myös pieni odottelu "lahja" :)

-temppa"

Pistin kyllä selväsanaisen vastauksen sille miksi peruutuksia on tullut ja kuinka helposti niiltä olisi vältytty, vastakommenttia ei tullut.

Saman viestin sain minäkin. Vastasin "ei tarvitse pistää paitaa tulemaan, luottoja sinne suuntaan ei ole ollut enää aikoihin.". Pelle mikä pelle. Sössii itse koko projektin ja haukkuu meidät tilaajat.

--pikeye

« Last Edit: June 28, 2010, 13:43:01 by pikeye »

Tornio_River

• Kalapussikaljoittelija
    • View Profile
    • Email
« Reply #62 on: April 08, 2010, 21:28:26 »
Juu, ihan kaikki tuotetilauksesa voi tietenkin halutessaan perua jos siltä tuntuu. :)

Koetan löytää pikimmiten uuden toimittajan, joka toimittaa halukkaille tilaajille Kalassa.net-tuotteita ja tarjoaa ehkä jopa laajemman valikoimankin. Ilmoittelen aiheesta tässä ketjussa.

Tulipahan vain mieleen  että jos näitä tuotteita tulee jossain vaiheessa myyntiin niin olisiko suotavaa että hommattaisiin niitä monesa koossa ja maliisssa  ja monta eri tuotetta ihan niin kun pysyvänä mallsitona?jokainen voisi sitten tilailla niitä tarpeen mukaan pitkin vuotta,ei mitään jätti varasto meininkiä mutta sopivasti,joku laitettaisiin homman "vetäjäksi" tältä osin. i hope joku sai selvää,nyt ranta saunaan ja ei niin selvänä=)

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • View Profile
« Reply #63 on: April 08, 2010, 21:40:47 »
Juu, sitä vartenhan voisi tehdä vaikkapa semmoisen pienen verkkokaupan, josta saa tilata silloin kun tarve tulee ja jossa olisi malleja valmiina postitettavaksi heti. Koetan vähän kartoittaa tarjontaa aiheesta...
Jussi, Kalassa.net

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #64 on: April 08, 2010, 22:16:13 »
Ihan turha on tavarantoimittajan haukkua tilaajia, jos ei vaivaudu itse EDES tänne foorumille kertomaan asioista säännöllisin väliajoin. Jos itse olisin tuota hommaa hoitanut, olisin kertonut mitä on tekeillä ja mitä tapahtuu ja mistä mahdollinen viive johtuu. Luottamus tilaajiin olisi säilynyt, eikä viestien kirjoittaminen olisi vaatinut kovin pitkää työrupeamaa edes.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • View Profile
« Reply #65 on: April 12, 2010, 19:59:44 »
Noniin, nyt löysin hyvän paitatoimittajan, jolla on itselläänkin sivustoja jonne on myynyt vuosien ajan paljon paitoja. Oli oikein innostunut ja sanoi, että rupeaa mielellään toimittamaan meille paitoja. Lennän Suomeen loppuviikosta ja sovittiin, että näen kaveria alkuviikosta. Ilmoittelen kuulumisia, kun olen jutellut ja sopinut jutuista... :)
Jussi, Kalassa.net

center>