Chat

Author Topic: kalastuskaupat...  (Read 2364 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kolkyt

• View Profile
kalastuskaupat...
« on: January 21, 2010, 08:17:58 »
ovat aika vähissä ..mutta miten ihmeessä...olisiko syy netissä..jonka kautta voi tilata kaikki vai johtuuko se että niiden sijainti on hankalissa paikoissa..olen huomannut että autoilijoiden on vaikea löytää parkkipaikkaa ainakin helsingin keskustan kalastuskauppojen lomasta..kun meet motonettiiin tai honkkariin niin...saat autolla paikan..tai huomaat että täältä saa halvemmalla tai että ??? kirjoittakaa mielipiteenne.kunnon kalastuskaupat kunniaan,,,,mikä teidän mielestä on se pääkaupunkiseudun mukavin ja veemäisin liike..???     tai minkälainen ois teiän mesta ja mihin sen sijoittaisittte kartassa...??

KÖSTER

• View Profile
    • Email
Vs: kalastuskaupat...
« Reply #1 on: January 21, 2010, 10:08:37 »
Ainakin kannattavuus on yksi syy ,liiketilan vuokra,lämmitys ,sähköt,palkat,varastotilat,asiakkaan esittelykäytössä olevat tuotteet jne..

kaikkihan nuo jonkun on maksettava(yleensä asiakas) ja nykyinen nettiosaaja vertaa hintoja ja tuotteita ostaen usein halvimman helpoimman
vastaavan tuotteen kätevästi netistä.

No mitä netistä ei sitten saa?

Vaikkapa opettelu perhon heittoon käytännön tasolla tai siiman testaaminen  käytännössä.
>Siis osaavan myyjän kykyä nähdä asiakkaan tarpeet ja taso paikanpäällä käytetään hyväksi ja tilataan tuote edullisesti nettikaupasta?

Hyvää palvelua olen henkilökohtaisesti saanut useimmiten tuon kehätien ulkopuolella, Helsingissä se perinne ei tunnu jostain syystä kukoistavan
asiakasmäärät riittänee muutenkin. Näyttää olevan yleinen joka alalla ,onneksi poikkeukset vahvistaa säännön myös Helsingissä.

Nuo liikekohtaiset risut ja ruusut jääköön muille. Muutamia ovia avaan tulevaisuudessakin ja niiden takana reilu kauaskantava palvelu vuosikymmenten
kokemuksella! Valitettavasti olen myös maksanut oppirahat huijjareillekkin,mutta ne ovet ei kauan ole auki pysyneetkään.
Sijainti ei paljon mulle meinaa vaan asiantunteva reipas rehellinen palvelu ja myydäkkin saa jos tuotteet loistavia hintalaadultaan :wink:

center>