Chat

Author Topic: Berkley ootto-onki  (Read 18328 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kalastaja_!

• Aina valmiina...kalastamaan......
    • View Profile
    • Email
Berkley ootto-onki
« on: February 25, 2010, 15:33:40 »
Hei kertokaattes kokemuksia kyseisestä lippuhärpättimestä ?  Tuliskohan tuohon sitten oma siimansa siihen kelalle vai pelaako tämä laite yhteen esim toisen vavan kanssa, eli vavasta siimaa ootto-ongen kelalle vai onko tosiaan oma siima tässä laitteessa??
Nyt tai ei koskaan......=)

Loimu

• Haukea tulee
    • View Profile
Vs: Berkley ootto-onki
« Reply #1 on: February 25, 2010, 22:41:10 »
Joo kyllä sen siiman ihan siihen onkeen saa puolattua. :wink: Tuosta ongesta sen verran, että kun yhden ostin kokeilumielessä niin en muita onkia enää käytäkkään. Eli suosittelen lämpimästi.
« Last Edit: February 25, 2010, 22:43:30 by Loimu »
Kalalle kelistä riippumatta.

jokke83

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: February 26, 2010, 18:48:44 »
Villiä huhua on liikkeellä ollu että ihan soiva peli ois kyseessä. Itsekkin sitten tuollasen hommasin ja huomenna ois tarkotus kokasta värkkiä.

Kalastaja_!

• Aina valmiina...kalastamaan......
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: February 27, 2010, 19:25:14 »
Joo, laittakaas kokemuksia sitten. Itselläni myös kyseinen härpätin. :mrgreen:
Nyt tai ei koskaan......=)

jokke83

• View Profile
    • Email
« Reply #4 on: February 27, 2010, 23:44:35 »
No tulihan sita kokeiltua saalista ei kyllä tullut. Syönty oli tosi heikkoa. Syöttikalan saantikin meinas olla aika mahoton tehtävä :| Lisää kokemuksia ensi kerralla  :lol:

juhnuu

• View Profile
    • Email
« Reply #5 on: February 28, 2010, 00:14:47 »
Vuoden verran on ollu kirren ootto-onginnassa käytössä 3kpl näitä kyseisiä lippu onkia. Kätevä on kun kela menee veden alle joten avonnon jäätyminen ei haittaa. Lipun laukasu systeemi on tarpeeksi herkkä ei ole turhia karkuutuksia tullut sen takia..

Zinkki

• Matteet ne on pahimpia petoja
    • View Profile
« Reply #6 on: March 01, 2010, 12:40:01 »
Kuinka kovilla pakkasilla teillä on toiminut ko. systeemi. Itse kun olen käyttänyt sitä 15-20 asteen pakkasissa, puola ja laukaisumekanismi on jumiutunut lähes kokonaan.

juhnuu

• View Profile
    • Email
« Reply #7 on: March 01, 2010, 13:47:01 »
Kuinka kovilla pakkasilla teillä on toiminut ko. systeemi. Itse kun olen käyttänyt sitä 15-20 asteen pakkasissa, puola ja laukaisumekanismi on jumiutunut lähes kokonaan.

Alle -10 kelissä on toiminut moitteetta.. Akselihan on rasvattu jollain töhnällä, ehkäpä sen puhdistamalla ja tilalle laittamalla jotain paremmin pakkasen kestävää voiteluainetta voisi tilanne korjaantua....

jokke83

• View Profile
    • Email
« Reply #8 on: March 03, 2010, 08:43:42 »
Voihan sitä voidella hieman vaikka aseöljyllä. Sehän tuppaa menemää pieniiinkin rakosii.

center>