Helsingin perhokulma

Started by Anonymous, February 08, 2003, 22:18:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

Mikä on helsingin perhokulman netti sivu?voiko huippulaatusten niskojen laatuun luottaa niin paljon että voisi tilata näkemättä netistä?

Aleksi

Helsingin perhokulman nettisivut ovat olleet jo jonkin aikaa remontin alla, joten toistaiseksi ei perhokulmalla ole nettisivuja. Yrityksen toiminta kyllä jatkuu normaaliin tapaan ja tuotteita voi kysellä vaikka puhelimella.

Huippuniskoihin kärkeen voisi lukea lähinnä Metz:n ja Whitingin (=entinen Hoffman) ja näillä valmistajilla on kyllä huippuluokan niskoja. Tosin perhonsitojien tarpeet, vaatimukset ja näkemykset hyvästä ja huonosta niskasta voivat vaihdella huikeasti. Esimerkiksi jos tilaa netistä ykkösluokan Metz:n pintaperhoniskan niin jonkun mielestä häkilähöyhenten siikaset saattavat olla aivan liian lyhyet, johtuen siitä, että on tottunut sitomaan hieman isompiin koukkuihin pintaperhoja. Tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä.

Itse en kyllä uskaltaisi tuollaista suhteellisen hintavaa perhonsidontamateriaalia tilata tietämättä minkälainen se on ominaisuuksiltaan, vaikka kyseessä onkin tuollaiset alansa kärkimerkit.
Aleksi Määttä,
Perhokalastuspuolen vastaava Kalassa.netissä
http://www.kalassa.net/perhokalastus/
Palautetta? [email protected]

tarpooni

Olen aina postimyynnistä tilannut niskani, pari olen saanut jenkeistä tuttavien tuomana. On aina ollut hyvää tavaraa. Jos joku näyttää niskaa ja haukkuu myyjää voi olla että on saanut vanhan niskan, on tietysti myyjällä vastuunsa. Pinturiniskat on vaan parantunut tosi vauhdikkaasti, vuoden päästä saman valmistajan saman luokan niska on paljon muuttunut(parempi). Moraali kannattaa unohtaa, taitavat kaikki olla geenimuunneltuja. Onneksi ei tarvi joka kalaa pinturilla pyytää vaikka onkin jännää touhua...

teme

Kuinka suuret valikoimat perhokulmassa on. Olen nimittäin lähdössä tässä parin päivä sisällä ostamaan uutta sidontapenkkiä ja haluasin tietää,että saako perhokulmasta 20-40€ penkkejä.Meinaa en viitsisi turhaan ajaa hesaan asti(100km). Sitte jos siellä huomaakin että täällähän ei ole kuin about 200€ penkkejä.

Vastailkaa pian(asialla on vähän kiire) :)

poro

itte maksoin penkistä siellä (perhokulma) 30,30e  tais olla salomon vise ainalin ihan sopiva ainakin tälläselle aloittelijalle.  soita sinne ja varmista asia puh. 09-643257

teme

teme

Moro!!!Kuinka nopeasti tilaukset tulee perille tuolta perhokulmasta?Onko kellään kokemusta? :D

poro

ei henkilö kohtaista kokemusta mutta eräällä toisella keskustelupalstalla oli tällänen kommentti  tilauksen toimitus ajasta.

Kauanko kestää tilatun materiaalin tulo?
Aamulla tilasin netinkautta, seuranta koodi tuli sähköpostilla n. 2h kuluttua. Paketti oli postissa, loppu on kiinni Suomen Postista. Pieni kehu kyllä on paikallaan, "Nopea toimitus, Kiitos!" :-))