Chat

Author Topic: Hyviä värejä Jesse ja bomber uistimissa kuhalle  (Read 3538 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pyrytintti

• Ahventen tanssittaja
  • Kaloja ei oteta vaan pyydetään.
    • View Profile
    • Email
Hyviä värejä Jesse ja bomber uistimissa kuhalle
« on: April 08, 2010, 20:42:59 »
Niin, elikkäs mitkä on hyviä värejä (ja malleja) kuhalle noissa Jesseissä ja Bombereissa.
Onko 11cm Jessessä liian järeät koukut kuhalle.
Sori jos tämä aihe on,ei ole jaksanut etsiä, koska olen ollut viimeaikoina (todella) laiska.
Pahoitteluni.

Deeku

• Lahna on aina yhtä iloinen.
    • MSN Messenger - tampio95@hotmail.com
    • View Profile
Vs: Hyviä värejä Jesse ja bomber uistimissa kuhalle
« Reply #1 on: April 08, 2010, 21:33:34 »
No ainakin Oulujärvellä toiminu omalla kohtaa Jessessä se ''mandariini muikku'' eli muikkuväri jossa oransii vatsa ja sitten semmoset missä on punasta, vihreetä ja keltasta ja sitten on myös tuo valkonen missä limevihree selkä 11senttisenä mulla nuo Jesset parhaiten toiminu. Bombereista joku muu saa kertoa niistä minä en nimittäin tiedä.
”Toi meni särki.”
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

delsol

• View Profile
    • Email
Vs: Hyviä värejä Jesse ja bomber uistimissa kuhalle
« Reply #2 on: April 16, 2010, 17:54:06 »
Terve! Aika lailla kaikilla väreillä on kuhaa tullut.. ilmasta, vuorokauden- ja vuodenajasta tietenkin riippuen. Otti saattaa vaihtua yhden päivän aikana tummista väreistä ihan vaaleisiin ja päinvastoin.. kokeilemalla selviää parhaiten.
Jos on vene käytössä, kannattaa laittaa mahdollisimman erilaisia värejä vetoon ja etsiä sitä oikeaa. Kannattaa myös pistää saalispäiväkirjaan ylös kaikki syöntiin vaikuttavat tekijät, ni on joka kerran jälkeen aina viisaampi. :)

center>