Venetjoen tekojärvi

Started by Hoksaahven, April 16, 2010, 20:25:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jussi88

jälleen yli kilonen ahven            http://yfrog.com/2fscreenshot042ap       

kala123

Ite oon saanu 720 hauen ja 533 ahvenen.

jussi88

mä oon saanu yhteensä 28 haukea venetjoelta. ihan soppelisti :-)

Lape_

Äsken tuli tuolta verkkopelissä 108g kiiski
"Sormet jäässä, pakkassäässä..."

jussi88

kyllä on isot kalat syönillä kaks kertaa pelasin 30 min kisan ja kummalakin kertaa iso vei pikin vahvimmasta siimasta kyllä alkaa ########. ekallakeralla 5 s kiini ja toisella 15s matalassa vedessä kummatkin.

kuha kalle

Kaksi 15 milsan peliä, ja ahven top 20 meni lähes kokonaan uusiksi, 12 uutta listalle, isoimpana 750 grammanen. Mikrolla kaikki, paitsi isoin, se tuli punasella tasurilla.

Onko normaalia, että tuli 98 grammanen kiiski mikrolla?
"Kuka tahansa voi kusta lattialle mutta tosimies paskoo kattoon".
M.S

jussi88

onko muilla siiman katkojat riesana venetjoella? paitsi mulla :cry:

Fisumees

Tottakai ainakin yhessä paikassa en oo saanu yli 1400g sieltä.
Milloin kala kasvaa nopeimmin?
- Kun kalastaja kertoo saaliistaan.
Minun blogini osoite: http://www.kalassa.net/fisumees/

Juuhannes

Quote from: jussi88 on November 27, 2010, 17:48:28
onko muilla siiman katkojat riesana venetjoella? paitsi mulla :cry:
kyllähän nuo aina joskus tuppaa olemaan, kuten pari päivää sitte verkkopelissä vei kahesti kolmen minuutin sisällä pilkin

jussi88

mulla vei pilkin 20 min sitten kahesti.mun enkka hauki on täältä 1767 G :cry: :-)

pilkkiäijä

Äsken väsytteli ihan kisan lopussa vahvimmalla vavalla jotain kalaa matalasta reilusti toistakymmentä sekunttia, kunnes kala pysähtyi pohjaan ja Iso vei pilkin.. Loppusaalis vartissa kuitenkin yli 4kg, eikä mennyt edes mitenkään mainittavasti.
Kaveri muuten vetäisi lähes aloittelijana (toista kertaa venetjoella) 1354g ahvenen, joka jää 3g ME:stä ja toisen yli 800g.
Olen kalastelijapoika!

risdo

kyllä alko ärsyttämään kun 2kertaa oli joku isokala kiinni mutta irtosi, sen jälkeen tuli siltä reiältä 2haukee ja paljon ahventa sitten vaihdoin paikkaa noin 5minuutiks ja tulin takasin ni saman tien IVP toisiksvahvimmalla vavalla  :x

risdo

no nyt sieltä tuli sitte vähä päälle kilonen hauki  :lol:

Juuhannes

Itellä tullu hauki 2151 g ja ahven 937g suunnilleen samasta paikasta (vaikkaki eri kerroilla)  :-D :-D

jussi88

Quote from: Juuhannes on November 29, 2010, 19:20:34
Itellä tullu hauki 2151 g ja ahven 937g suunnilleen samasta paikasta (vaikkaki eri kerroilla)  :-D :-D
liikeniskö paikka josta sait nuo vonkaleet :roll:

Juuhannes

Quote from: jussi88 on November 29, 2010, 21:53:55
Quote from: Juuhannes on November 29, 2010, 19:20:34
liikeniskö paikka josta sait nuo vonkaleet :roll:

siitä tiukasta joenmutkastahan nuo tuli

baakel

Itse en kyllä ole tuohon mappiin tykästynyt.. Mutta ihan isoja abburoita sieltä tulee!
<KANAPOSKI>

risdo

justii verkkopelis tuli iha lopussa 1,4kg hauki sen jälkeen saman tien kun laskin oli uus kiinni mutta IVP ja vahvin vapa oli käytössä, kyllä nyt ärsyttää  :x kaveri kisko siitä ihan vierestä 5haukee  :-D

Nega tive

Ihmeen isoja on moni kyllä saanu heti..

lareman

Quote from: Nega tive on December 08, 2010, 15:17:37
Ihmeen isoja on moni kyllä saanu heti..
Heti? Aika kauan on mappi ollut jo julkaistuna. Sitä paitsi "aloittelijan tuurilla" käyttää enemmän mielikuvitusta paikkoja etsiessä ja kalaa nousee hyvin.

jussi88

mulla tänään rattoisa puolituntinen venetjoella    http://img716.imageshack.us/i/haaki.png/    kun tuli toi parikilonen ja vaihdooin mun vakio paikkaan sain siitä muutaman ahvenen ja pari pientä haukea sitten tuli oli vähän aikaa hiljaista ,sitten nappas kunnon jölli. siimat poikki kyllä nyt ****** aina samassa paikassa. :x

Henri R.

Missäs paikassa se iso siel käy kiinni jos saa udella  :-P

Jerchw

Olipa sitten 30min kisassa kala kivasti syönnillään. Lopputulos oli 90 assua ja 5 haukee ja Venetjoen 30min kisan ME

Uploaded with ImageShack.us

Nousukas (FPT III)

Ohhoh  :lol: Onnitteluni tuosta.
"Epäonistumisen todennäköisyys on suuri, kun kyvytön, opettaa halutonta, tekemään hyödytöntä."

Henri R.

Kommee on tulos kyllä, onnittelut!

kala123

Tänää nous 1428g hauki  :-D

Henri R.

Minulla vaa ei tuo hauen kalastus onnistu vaik kuin yritän, niit ei vaa tuu, ahventa ja muuta nousee vaan, iha törkeen vähä oon kyl haukia saanut.

Edit:
2 haukea tuli nyt, 900g ja 500g ja kerranki oli isompi körmy kii, vaik pääski irti.

kimbou

äsken tuli ennätys ahven 1192gr ;)

Olteri

http://img402.imageshack.us/i/venetjoki.png/ tuolla on mun ahven ennätykset venetjoelta..  :-D
- Procyon II -