Chat

Author Topic: Vetouistelu Kemin edustalla/lähistöllä  (Read 2835 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cube122

• View Profile
Vetouistelu Kemin edustalla/lähistöllä
« on: April 26, 2010, 15:37:45 »
Eli nyt tuli tuommoinen pieni vetopaatti parikymppisellä koneella hommattua ja tasvisi kokeneempien neuvoja mistä kannattaisi lähteä kesällä punalihaista kokeilemaan. Toki hyvät ahvenpaikat tms. kiinnostaa myös. Hieman aiheesta poiketen siian pilkintä kiinnostaa myös, olen kuullut että ajoksen kalasatamasta tulisi, onko kenelläkään tarkempaa paikkaa tiedossa? Tuo kemijoen siikapaikka kiinnostaa kovasti mutta tarkennusta siihenkin paikkaan haluaisin, eli missä siina on "satama" moottoritien alapuolella? Kaikki muutkin paikat toki kiinnostavat!

T:Pasi

250gl

• 450g ja 33cm Ahvena
    • View Profile
Vs: Vetouistelu Kemin edustalla/lähistöllä
« Reply #1 on: April 26, 2010, 15:41:16 »

cube122

• View Profile
« Reply #2 on: April 27, 2010, 15:27:06 »
Kiitoksia tuosta, olisihan tuo itsekkin pitänyt löytää. Jos itse olet siian pilkkimisestä kiinnostunut suosittelen lämpimästi kalixjokea, tulee kemistä matkaa n.60km. Aivan uskomaton paikka... Itse kävin tänä keväänä ensimmäistä kertaa, ja kokemattomuus kostautui nostokoukun puuttumisena :) pari +1kg kävi reijästä kurkkimassa. Tosin nyt varmaan jo liian myöhäistä...

Tosiaan semmoista tietoa tuosta uistelu hommasta tarvisin että kuinka kauas tuonne merelle pitää mennä ennen kun punalihaiseen on mahdollisuus, ja onko ylensäkkään tuommoisella vähän rapiat 4m paatilla sinne mitään järkeä mennä...? Tietenkin jokisuulla niitä varmaan kans löytyy, mutta paikkoja en tiedä sieltäkään.

kippe

• View Profile
    • Email
Perhokalastus voiko sen parempaa ollakkaan??  :)

cube122

• View Profile
« Reply #4 on: June 09, 2010, 15:31:39 »
Nyt on jonkin verran edustaa naarattu, ja ahventa sieltä nousee niin paljon kuin viitsii ottaa, mutta toistaiseksi jalommat ovat loistaneet poissaolollaan. En tiedä onko niihin edes mahdollisuutta... Seuraavaksi olisi tarkoituksena katsastaa tuo selkäsaaren tausta pienten syvääjien ja takilan kanssa... Siinähän se aika kuluu paikkoja etsiessä :)
Edelleen vinkit ovat tervettulleita.

center>