Chat

Author Topic: tee se itse parttivapa  (Read 3789 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pilkkijä 96

• Mopo-Jonne
    • View Profile
    • Email
tee se itse parttivapa
« on: May 27, 2010, 07:34:44 »

Ajattelin yrittää partin valmistusta mutta mistä aloittaisi.Oletteko itse kokeillut ja jos olette niin antakaa vinkkejä.
Voiko sitä yrittää yhdistämällä laskuituputkia toisiinsa holkeilla? :wink:
« Last Edit: May 27, 2010, 07:43:24 by pilkkijä 96 »
kalassa aina kun ehtii !

jänis

• Isin tyttö...
    • View Profile
Vs: tee se itse parttivapa
« Reply #1 on: May 27, 2010, 12:41:07 »
 :? Mikä se on..

A. B. Korhonen

• Kukkuu! Kukkuu!
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: May 27, 2010, 14:23:24 »

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #3 on: May 27, 2010, 14:44:16 »
Parttivavat ovat aika pitkiä, joten ihan random-putkien yhdistely holkeilla kuulostaa kaikkea muulta kuin käyttökelpoiselta idealta. Tulos olisi todnäk niin raskas, ettei sitä jaksa pidellä... ja ne holkit eivät kestä sitä painoa tai rasitusta kalan kanssa. Sen vähän mitä minä partti-onginnasta tiedän, niin olen _erittäin_ skeptinen tämän projektin toteutuksen osalta. Taitaa olla kaikkein viisainta vain harkita sellaisen ostamista, mutta varaudu isoon rahanmenoon. Pian huomaat tarvitsevasi kaikenlaisia erikoisia istuimia, telineitä, telakoita, sumppuja ja yms kamaa, puhumattakaan erilaisista kohoista, koukuista, tapseista, kuminauhoista jne. Rahapussi kevenee parilla tonnilla heti kättelyssä.

Niin.. ja muokkaa topic sellaiseksi, että se kuvaa threadia. Joku "vinkkejä parttivavan rakentamiseen" olisi tämän threadin oikea nimi. "Tee-se-itse parttivapa" kuulostaa rakennusohjeelta, jota tämä ei missään tapauksessa ole.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

pilkkijä 96

• Mopo-Jonne
    • View Profile
    • Email
« Reply #4 on: May 27, 2010, 20:16:55 »
ok.Luulen että taida haudata ajatuksen ja onkia teleskoopilla. :mrgreen:
kalassa aina kun ehtii !

center>