Juotko energiajuomaa?

Started by D-Vitamiini, June 09, 2010, 21:19:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Juotko energiajuomaa?

Useasti.
15 (11.5%)
Joskus.
77 (59.2%)
En ikinä.
38 (29.2%)

Total Members Voted: 128

D-Vitamiini

Itse juon aina välillä. Pääasiassa tota Ediä ja euroshopper energy drink:kiä.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

KalamiesMika

Eipä tule isommasti juotua.

Pike

Ehkä 3-5l litraa tulee juotua vuodessa eli aika vähän tulee energiajuomia juotua.

KÖSTER

Vain jos on pakko, esim. pitkä kotimatka ja silmät meinaa väsyä ajamiseen. (BATTERY pieninä määrinä ja tunnin välein levikkeellä happijumppaa tai pikku tirsatkin jos menee vaarallisen tuntuiseksi)
Muutenhan nuo juomat ovat jatkuvasti käytettynä syy aliravitsemukseen ja unen laadun heikkenemiseen aiheuttaen puutoksista johtuen ,kramppeja,sydänoireita,vapinaa,ärtyisyyttä,ylivilkkautta ja ties mitä riippuvuuksia tuhoten kehon ja antaen tunteen jotta muutahan ei tarvitsekkaan. Kuin tupakka,viina ja muut huumeet konsanaan?
Tauriini,kofeiini,sokeri,iso liuta E merkintöjä,säilöntään ja väriin sekä makuun?
Väitän jotta pullo olutta on huomattavan paljon terveellisempi päivä annos kuin vastaava määrä energiajuomaa! :evil:

Don Miguel

En vithussa. Mielummin käytän vähät rahani kahviin (tehokkaampi piriste) ja alkomaholiin (samanhintainen verrattuna energiajuomiin) Hyvän keinon ovat markkinavoimat rahastaa pahanmakuisista limsoista :wink:
"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

Mikko_-Procyon-

Quote from: Don Miguel on June 10, 2010, 00:00:30
Hyvän keinon ovat markkinavoimat rahastaa pahanmakuisista limsoista :wink:

Ja ne kaikki maistuu suunnilleen samalle.. tai ainakin ne mitä olen maistanut. Taitaa olla pari-kolme vuotta, kun olen viimeksi testannut. Joskus kesällä on ollut kovat kahvin tuskat ja liian kuuma juoda kahvia. Silloin on tullut sorruttua ostamaan joku mad croc tai vastaava. Ällöttävän makuisia ne on. Imeliä, yök.

Mielenkiinnolla nyt seuraamaan, että löytyykö täältä kalassa.netistä niitä virallisia "ES-Jonneja", höhö :D
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

kippari[TPP]

1-3 pullo/tölkkiä päivässä  :-D
kuha 1339g, lohi 1971g hauki 2595g, ahven 1291g, ruutana 719g, kivinilkka 55g
taimen 1707g kiiski 112 g lahna 1490g, säyne 1395g

Olli

Hyi pahaa ja turhaa. En juo.

kemu

Onpas sitäkin tullut hörpättyä, mutta en juo pahaa oli.
Päätä päiväsi Rapalan uistimilla!

DarkfireFIN

Muutama ES:ä on tullu juotua sitten viime syksyn, mutta paljoa en juo. Oon muuten huomannu saman et ne kaikki maistuu samalle. Eipä tuota siis paljoa kulu.

Larzaman

Kyllähän sitä tulee välillä otettua... Ei kuitenkaan enempää kuin 5 tölkkiä vuodessa... Battery ja Mad Croc menee parhaiten... :evil:

Morripoika

Itse en juo mitään energia juomia.

Näin pienellä katsauksella näyttäisi, että vain murto-osa todellakin juo usein energia juomia.
Tässä mietinkin, että juoko kalastajat sitten vähemmän energia juomia kuin muut? Onko meillä kalastajilla se erähenki joka estää juomasta niitä energia juomia ja perus kahvi ja maito maittaa paremmin?
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

D-Vitamiini

Nyt tekee mieli ES----->Kauppaan :-D
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Migelis

Edellisen kerran ostin energiajuoman Helmikuussa kun oli Battery tarjouksessa 1.00e.
Melkosta paskaa, eikä tee mieli juoda koska siitä ei ole mitään hyötyä itselleni.

perza

Kyllä aina sillontällön tulee joku tölkki tai pullo ostettua. Samalta tai melko samaltahan ne kaikki maistuu, mutta ei ne minusta pahoja ole. Vähän vaan erimakuisia kun mitkään muut juomat. Jääkylmänä jo ihan hyvänmakuisiakin.
Viimeeks eilen ostin uistelureissulle yhden Mad croc tölkin.
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

_ankkuri_

Kyllä aina sillon tällön ku on vähän enemmän rahaa ku normaalisti. Eniten tulee juotua tuota Euroshopperin energia juomaa. :-D
Ehdon valta ahvenella, ottaa onkeen jos tahtoo.

•ri$†ia•™

Tulleeehan tuota juotua..parisen litraa viikossa ehken.Teho on yleensä mitä ryystän :-D

Paraskalastaja

Eipä ole pitkään aikaan tullu juotua, myútta viime kesänä kun olin aamu 10 ilta 22 niin tuli ehkä 5 tölkkiä juotua :roll: kun koko päivänä ei ehdi syömään/juomaan mitään niin nuo korvasivat sen tosin ERITTÄIN huonosti. Ja kaikkihan ne tosiaan maistuvat tasan samalta luki sitten pullon kyljessa Spam, ED, tai Mad Crok

EDIT:ja uistimelle.. kaikki maistuvat samalta jos puhutaan nyt niistä kusen värisitä energiajuomista...
-Paraskalastaja

darpeee

Muutaman kerran puolessa vuodessa tulee juotua. Ihmettelen miten jotkut esim. muutamat kaverit tuntuvat juovan JOKA päivä energiajuomia ja heidän mielestään se on hyvää. Ei kiitos, kahvi riittää mainiosti..

•ri$†ia•™

Quote from: UISTIN on June 10, 2010, 16:17:30
Quote from: Paraskalastaja on June 10, 2010, 16:13:20
Ja kaikkihan ne tosiaan maistuvat tasan samalta luki sitten pullon kyljessa Span, ED, tai Mad Crok
Oletko sitten maistanutkaan muita kun nuita kolmea...?! :-)

kaikkihan energiajuomat muistuttaa toisiaan maultaan mutta eivät maistu samalle.. :wink: eli samaa kusta kaikki.. :-P

pilkkiäijä

Ei ollenkaan maistu samalle kuin jotkut, vaikka vähän jotain samaa kaikissa kuitenkin on.

Harvoin tulee itse juotua, ostan pullon/tölkin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Loput tulee juotua kavereilta. Nykyään en osta enään muuta kun EDiä "normina" ja omenan makuisena tai sitä vihreää Monsteria. Kaikki menee jos tarjotaan.

Parhaan makuista on Red Bull ja Battery, molemmissa se "alkuperäinen" energiajuoman maku, tai sitten joku muu  :-)

Turhaahan niitä juoda on, ei niistä mitään muuta hyödy kun sen että piristyy muutamaksi minuutiksi, ja se virkistää, sen 20min kunnes alkaa aina väsyttämään!  :-o Oman terveyden niillä pilaa liikaa käytettynä varmasti!
Olen kalastelijapoika!

_kiiskenkalastaja_

harvoin tulee juotua, joskus saatoin ehkä kerran viikossa juoda mutta nyt en ole juonut ainakaan kahteen kuukauteen eikä tee edes mieli :-P monster energyy kun maistoin nii meinas lentää yrjö ku oli nii karseen makusta.

Miggomies666

El Dorado

Kyllä juon, mutta aika harvoin. Olisiko keskimäärin noin 0,5l viikossa. Että ihan kohtuullisesti

Zintti

Ehkä kerran kolmessa kuukaudessa tulee juotua. Ei ole pahoja, mutta ei niistäkään mitään hyötyä juoda ole. Ennemmin juon ihan noita oikeisia urheilujuomia kuin näitä energiajuomia.

200

Ehkä kerran viikossa tulee juotua..Kahvi jokatapauksessa parempaa!

boy

Harvoin tulee viiniä juotua vai oliko se energiajuomaa?

Fisumiäs

Lähes joka arkipäivä 1-2 tölkkiä/pulloa.
<><   <><   <><    <><
  <><   <><   <><

tyhjän_pyytäjä

En juo. Ihme litkua, ei ole edes hyvän makuista. Kahvia juon, se piristää ja maistuu minulle.

Rancor26

Aika harvoin tulee juotua energiajuomaa, yleensä juon kahvia tyydyttämään päivän kofeiini tarpeeni :wink: