Jalka poikki, kipsissä 6kk.
Leukaluu murtunut, pillimehua 2 viikkoo.
Auto lunastukseen. x2
Mossasin jonku bändin keikalla, kitara ohimoon mossaus vaa jatku ja veri lenti. Ei toimenpiteitä.
Sähköiskut joulukuusesta, tajut pois.
Paloittelin särkeä rapumertaan, puukko peukaloon, luuhun asti = itku ja verta. Ei toimenpiteitä.
Hauki lipsahti uistinta irroittaessa, koukut peukaloon ja kämmenselkään luuhun asti, ei ollu itellä pihtejä mukana = yöllä 2 aikaan ensiapuun puudutusainetta ja sadistinen lääkäri. Kiitos.
Tulin aamu 5 aikaan nurmijoelta väsyneenä vanhempieni kotiin, otin varastosta keltasta jaffaa. Menin terassille ja heitin kengät pois jalasta, kuului kilahdus. Pullo hajosi silleen että jäi pohja ehjäksi ja horjahdin sopivasti refleksin omaisesti hakien oikealla jalalla tukea pullonpohjan päältä. Kirvelti ja kaikkea mahdollista. Otin sukan pois ja kattelin aikaansaannostani, hienosti toisikspienin varvas kokonaan halki ( luu paistoi toiselta puolelta) varpaiden takaa puolikuun muotoinen syvä haava, pulppusi verta.
Soitin ovikelloa, rauhallisesti koska olin väsynyt. Äitini heräsi ja kyseli miksi en tullut avaimella, näytin jalkaa ja sanoin että : Voisitko tuua vettä ja laastaria? Viikko siitä ja jalka kuosissa. Äiti kyllä yritti minua lääkäriin, ei tarvinnu mennä. Meinas äiti pyörtyä alussa ku näki miten se jalkapohja ja varvas oli halki, lopuks vaa naurettii että kaikkee sitä sattuu.
Nyt ei oo oikee mitään sattunu pitkää aikaa jos ei lasketa vuosi sitten ollutta sappileikkausta, miehenpeukalonpään kokonen kivi löyty.
Jos jollakin on sappikivi eikä ole päässyt leikkaukseen niin otan osaa ja hakeudu leikkaukseen. On muuten aikuistenoikeesti HELVETILLISET kivut. Eikä ne lopu kotikonstein muuta kuin kipua siirtämällä johonkin muuhun paikkaa. Itse olin tulikuumassa suihkussa 6h kun eivät ottaneet ambulanssin kyytii ku luulivat että olin viinakrampeissa.
*Yhteensä 9 kohtausta 2kk sisällä, viimeiset 3 kohtausta viikon sisällä, sit vasta leikkaukseen*
Mut tämmöstä tää o tää elämä.
Moroo ja kireitä siimoja.