Chat

Author Topic: Onnettomuudet  (Read 48702 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ozzman

• Paranoidi
    • View Profile
Vs: Onnettomuudet
« Reply #120 on: January 13, 2009, 10:12:16 »
Tost Ozzmanin tarinasta tulee kylmät väreet. Missä muuten tapahtus? Koulussa?

Töissä sattu, nuorisoverstaalla. Verta ei tullut ensimmäiseen viiteen minuuttiin yhtään (kroppa löi päälle jonkin automaattisen shokkitilan) mut sit kun alkoi tulemaan, niin kyllä sitä riitti, tiputuksessa pitivät leikkaukseen asti. Mutta niin nopeesti meni myös hermot sormista ettei se sattunut missään vaiheessa.
So long, and thanks for all the fish!

Hauzi

• View Profile
    • Email
« Reply #121 on: January 13, 2009, 13:23:56 »
Käväsin justiinsa pelaamassa salibändyä ja nivelsiteet nilkasta veny muutaman tuumaan joka suuntaan.

kalastaja123

• Guest
« Reply #122 on: April 19, 2009, 20:45:20 »
mulle tapahtu yks ku olin saanu kaverillta sen vanhan pyörän (joku helkama) nii meidän naapuri oli maan viljeliä. mä tuun sillä helkamalla täysillä mäkeä alas kun mä huomaan ett sen traktori tulee vastaan(otti koko tien koska oli vaaan pieni hiekka tie) ja jarruja tietenkään ollu. Ryminällä ojaan( ojan syvyys n1m). polvet auki.

sit yks tänä vuonna sattunu( ei mitään pahempaa) talon vieressä keulin mun cresentillä ja sit meni yli. PAM selkä edellä asvalttiin. Ilman ääntä tai ilman saantia siin 10-30sek. ja siitä on n2 kuukautta ja vieläkin selkä välillä kipee ja kylkiluutki on vähän välillä.

Tää ei oo tapahtunu mulle vaan mun kaverille.
se oli aamulla menos töihin. Ajatteli et on nii hieno keli et hän lähtee pyörällä. vähän ajan päästä hän tulee jyrkälle mäelle. vauhdilla alas ja etu renkaan lokari irtos kovassa vauhdissa. Se sai 20-30 NIITTIÄ päähän. ja se luu nenän vieressä on metallia tai jotain sellasta. ja päässä hirvee "kuoppa". Ja tää tapahtu viime kesänä.

E: ja ny muistu ku kaverin kaa oltiin pulkalla ja rattikelkalla laskemassa. mulla oli hemmetin kova vauhti ja kaveri kääntyy just mun eteen ja töks oulkka jää siihen mut mä lennän pää edellä maahan ja silmissä pimahti.
« Last Edit: April 19, 2009, 22:32:29 by kalastaja123 »

sunnuntaikalastaja

• ex-Pro Pilkkijä
    • View Profile
    • Email
« Reply #123 on: April 19, 2009, 21:20:15 »
Kai sitä pitää tähänkin vastata...

- 3-vuotiaana putosin keinusta pää edellä johonkin betonilaattaan --> päänahka auki ja tikkejä piti laittaa

- 4-vuotiaana epileptinen kohtaus --> tutkimuksiin, mutta epilepsiaa ei todettu

- 5-vuotiaana kaaduin portaissa ---> silmäkulma auki ja tikkejä taas

- 6-vuotiaana sain golf-mailaa otsaan --> otsasta taas päänahka auki ja pääkallossa pieni lommo. Tikkejä tuli taas

- 7- vuotiaana jäin auton alle --> reisiluu napsahti kokonaan poikki ja ambulanssikyydillä sairaalaan, jossa olinkin sitten 9 päivää

- 7-vuotiaana laskin pulkalla puuhun --> nenästä pirusti verta, ikenet paskana ja aivotärähdys

- 7-vuotiaana pyörryin --> iskin pään vesihanaan, mutta selvittiin ilman sairaalareissua

- 9-vuotiaana laiturin tikkaissa oli ruuvi --> aiheutti syvän viillon reiden sivuun ja verta tuli paljon ja arpi jäi

- 10-vuotiaana koulussa jalka väännettiin 360 astetta ympäri --> polvilumpio sijoiltaan ja sairaalaan taas

- 12-vuotiaana hypin trampoliinilla jotenkin väärin --> kylkkiluiden välinen lihas revähti ja pitkään aikaan en voinut tehdä lähes mitään

- 14-vuotiaana juoksin mettässä --> jalka lipes kivenkoloon ja sääriluu painautui koko elopainollani kiveä vasten ja semmonen kuoppa siihen luuhun jäi

- 14-vuotiaana sivalsin puukolla käteen --> verta tuli tietysti jälleen ja jäi monta senttiä pitkä arpi kämmensyrjään

Tämän jälkeen 16 ikävuoteen saakka ollaan säästytty vammoitta. Mutta kun tuota tilastoa katselee, niin tullaan johtopäätökseen, että todennäköisesti kohta taas napsahtaa pahemman kerran.
Tässä oli nyt semmonen silta, että aasi hukku.

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • View Profile
« Reply #124 on: April 19, 2009, 22:20:14 »
No ompahan nyt itekki tänä talvena tullu koettua jonkinsortin onnettomuus.

Koulunkanssa oltiin luistelemassa. Jää oli tosi huono ja täynnä railoja. No, tietenki se luistin siinä pelin rytäkässä menee railoon, ja kaadun maahan. Jalka vääntyi siittä kohti, mistä luistimen varsi loippuu, n. 90 astetta sivulle päin. Seuraava muistikuva on, kun makaan maassa ja huudan. Kuvauksissa mihin siittä kentältä sitten lähettiin, selvisi, että sääriluu ja pohjeluu oli kumpikin poikki. Pohjeluu jouduttiin leikkaamaan, koska oli vääntynyt huonoon asentoon. 6 viikkoa oli jalka kipsissä. Kävely on vieläkin välillä vähän hankalaa, koska nilkka on niin jäykkänä, ja lihakset on surkastunut.

Niin ja tämä ei nyt paha ole, mutta viimeviikolla laskettelemassa kaaduin jäiseen rinteeseen aika pahasti. Laskin ihan mukavaa vauhti laudalla ja yhtäkkiä vaan etukantti tökkää johonkin ihmeeseenb. Pä lasahti siihen jäiseen rinteeseen täysillä. Sai vähän aikaa ottaa lukemia siinä paikallaa, että mitä nyt tapahtu ja missä ollaan.  :-D Silmissä vaan pimeni ihan vähäksi aikaa.  Onneksi oli kypärä päässä, voi vaan kuvitella kuinka pahasti ois voinut käydä, jos ei ois ollut.  :roll: Samassa rytäkässä otti olkapääkin vähän osumaa. Käy melko kipeää, jos joutuu joutuu jonku äkkinäisen liikkeen tekemään.
« Last Edit: April 19, 2009, 22:31:56 by kirjolohikäärme »
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

kala___mies___95

• Hauki
    • View Profile
    • Email
« Reply #125 on: May 01, 2009, 13:40:48 »
Itelläni vain pari pikku juttua.

1.Iskin pääni iikkuna-lautaan verta tuli p*rkeleesti heikotti ja pyörytti sairaalaan.

2.Pentuna isosiskon kaveri heitti leluvasarralla päähän kuhmu tuli mut ei tarvinnu mennä sairaalaan.

3.Iso veli heitti halolla päähän.

4.Kaveri heitti pehmustetulla pesismailalla mahaan ilmat lähti.

Ei nuita hirmuisia oo tapahtunu.
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

Mice

• MSN Messenger - mice_92@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #126 on: May 01, 2009, 15:46:48 »
Mul on kerran jalka murtunu.Hyppäsin mäkihyppyä tavan suksilla noin pari metriä korkeasta hyppyristä. Oiskohan siitä lentäny sen 5-10 m riippuen siitä miten korkealta otti vauhtia. Kerran sitten tuli otettua LIIAN ylhäältä vauhtia ja siinä kävikin niin, että hyppy meni yli alastulolta ja tietenkin alas tultiin vain toisen jalan varassa. Ei siinä muuta, jalka murtu sääriluusta ja kipsihän siinä oli jonkun aikaa.
Aiheeseen liittyen, kaverille kävi paskasesti jo toisen kerran viikon sisään. Viime vkl se kaatu mopol ja olkapää sijoiltaan, no eilen se tönästii asfalttii ku se oli pienes ja taas meni olkapää sijoiltaa. Kerran ku olkapää lähtee sijoiltaa, niin nyt sillä lähtee se hyyvin helposti pois paikoiltaan. Etenkin kun ei ollu viime kertasesta kerenny parantuu ja oli kyllä kaveril kovat kivut..Mutta miten voi olla noin helvetin paskaa tuuria, harmittaa kyl kaverin puolesta nimittäin se ei pysty nostamaan sil kädellä mitään 4 viikkoon..-.-
KALJAA KONEESEE

Pescador

• He. Vahinko.
    • MSN Messenger - salmon6@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #127 on: May 01, 2009, 16:07:24 »
- 10-vuotiaana koulussa jalka väännettiin 360 astetta ympäri --> polvilumpio sijoiltaan ja sairaalaan taas.
Siis väännettiin, vai väänty? Aika paha, ja vielä pahempi jos se väännettiin.

sunnuntaikalastaja

• ex-Pro Pilkkijä
    • View Profile
    • Email
« Reply #128 on: May 02, 2009, 14:46:38 »

Nimenomaan väännettiin. Vuotta vanhempi tyyppi otti jalkaterästä kiinni ja väänsi jalan ympäri.

Timpe

• Guest
« Reply #129 on: May 02, 2009, 15:59:33 »

Nimenomaan väännettiin. Vuotta vanhempi tyyppi otti jalkaterästä kiinni ja väänsi jalan ympäri.

OT: Oliskohan tuossa nyt pikkusen liiottelun makua, eikai sentään 360 astetta..

Morripoika

• Kreatiinimäskääjä
    • MSN Messenger - j.aa.kola@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #130 on: May 02, 2009, 16:50:00 »

Tuosa vaiheesa taitas olla jotain muutakin kuin polvilumpio sijoiltaan..
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

sunnuntaikalastaja

• ex-Pro Pilkkijä
    • View Profile
    • Email
« Reply #131 on: May 02, 2009, 16:57:52 »

Tuosa vaiheesa taitas olla jotain muutakin kuin polvilumpio sijoiltaan..

Sori nyt kun en videoinut tuota tapahtumaa, mutta sen voin sanoa, että jalka oli 360 astetta ympäri.
Polvilumpio petti ensimmäisenä ja lähti sijoiltaan, jonka jälkeen jalka kääntyi vaivatta loput mitä tarvittiin 360 asteeseen.

Hemulisoturi

• View Profile
« Reply #132 on: September 05, 2009, 17:17:02 »
Torstaina ajoin kevyenliikenteen väylää pitkin mopolla ja auto tuuppas kolmion takaa eteen. Metriäkään en kerennyt jarruttaa vaan täysillä auton vasempaan kylkeen peilin kohdalle. Konepellin yli lensin ja tömähdin vasemmalle pakaralle alas.

Ambulanssi ja poliisit soitettiin paikalle. Sedät kirjotti autoilijalle sakot ja ambulanssi vei meikäläisen KYS:iin yöks.

Oikeassa sääressä paisto luu mut tikeillä selvittiin. Vasen etureisi kuitenki repes siihen malliin että 4-6 viikkoo kävellään kepeillä.

Korvauksia meikäläiselle uuden mopon hinnan verran + kypärät ja puhelimet.

JuP3

• Heikki Vihinen ULIULI
  • Rajaseudun Rambo
    • MSN Messenger - jupe89@luukku.com
    • View Profile
« Reply #133 on: September 05, 2009, 17:46:33 »
Pari päivää sitten tohelsin ja vetäisin leipäveitsellä vasemman etusormen pään halki...  :oops:
Reilusti kalastusta, jo vuodesta 1927. P-KUK

Miskala

• View Profile
« Reply #134 on: September 05, 2009, 23:41:35 »
Pari päivää sitten tohelsin ja vetäisin leipäveitsellä vasemman etusormen pään halki...  :oops:

Kävi samanlailla puukon kanssa reilu pari viikkoo sitten. Vaappua siinä veistelin ja koitin vähän erikoisemmasta kohdasta, huti tuli ja puukko upposi nimettömän kärkeen. Vasemmalta puolelta upposi semmoset 4/5 sormen paksuudesta ja oikealta 2/5. Ei onneksi tikkausta tarvinnut, vaan laastarilla parani melko hyvään kuntoon pari päivää sitten. Aina välillä sain sen vuotamaan verta, kun hiemankin hipaisi johonkin, ja vertahan tuli melko paljon. Ei pystynyt paksu laastarikerroskaan tuota pysäyttämään ihan heti. Eli nyt on ihan kunnossa, tuskin sattuu mikään sen enempää, kuin muihinkaan sormiin. Sormeen on kuitenkin tullut kaksi melko huomaamatonta ryppyä, johtuisikohan verenkierron huonoudesta, kun pidin suurta määrää laastaria pitkään haavan päällä.

Muita onnettomuuksia ei kai ole sattunut, paitsi yksi. Joskus 5-6-vuotiiana keinuin kovassa vauhdissa ja hyppäsin pituutta. Hieno hyppyhän se oli, mutta kun olin kyykyssä maassa, niin keinu kiikkui takaisin ja napautti suoraan päähän. Pää auki ja verta vuotaa. Isä pisti jotain (En muista mitä) suojaamaan haavaa ja kyllä vuoto siitä loppui. Sairaalaan ei muistaakseni menty ollenkaan katsomaan haavaa.

Jokuvaiin

• View Profile
« Reply #135 on: September 06, 2009, 00:17:51 »
-Oli eskarissa liikunta tunti ja oli hiihtoa niin kaaduin ja suksen pää silmään
-Hurjastelin vähän pyörällä niin lensin etutangon (vai mikä se nyt olikaan) yli ja naamalleen maahan ---> naama
ihan verillä ja ylähampaat lävisti alahuulen
-Vetaisin vahingossa kun vuolin jousipyssyyn nuolia niin puukolla keskisormesta nahat pois

-Ei ole itselle sattunut mutta iskä teki autotalliin kattoa ja naulasi naulapyssyllä niin ampui sillä
oman kätensä kiinni kattoon... varmasti sattu.
Katoin niitä röntgenkuvia (vai mitä ne taas olikaan) niin niisähän näky sen naula sitten iljettävästi... :-P

D-Vitamiini

• Kumpi ja kampi tappelivat, Seppo voitti!
    • View Profile
« Reply #136 on: February 02, 2010, 21:20:57 »
1. Kerran olin mökillä ja olin kävelemässä laituria päin. Yhtäkkiä ihmettelin kun tuntui jalkapohjassa oudolta. Katsoin jalkapohjaan niin oli menny saakeli 10 senttinen naula kenkänpohjan läpi ja siitä jalkapohjaan. Verta tuli mukavasti.
2. Hyppäsin 2 metristä vinolle jalalle. Röntgenkuvauksissa käytiin, mutta ei onneksi ollut katkennut.
3. 30 kilometriä tunnissa alamäkeä pyörällä kaverin kanssa. Yhtäkkiä kaveri jarrutti kokonaan ja törmäsin täyttä kaveriin ja lensin 3 metriä suoraan mahalteen. Viikon päästä koko viikko vatsalihakset olivat aivan pas*ana.
4. Kerran tulin pyörällä mutkaan ja auto tuli vastaan. Tangon reuna viillisi semmoisen viivan auton kylkeen. Onneksi ei auton alle jääty.

Onneksi ei pahempaa ole käynyt
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

S11K1

• Kartulla pamputtaja
  • Kalastakaa toisianne.
    • View Profile
    • Email
« Reply #137 on: February 03, 2010, 20:43:25 »
Jalka poikki, kipsissä 6kk.
Leukaluu murtunut, pillimehua 2 viikkoo.
Auto lunastukseen. x2
Mossasin jonku bändin keikalla, kitara ohimoon  mossaus vaa jatku ja veri lenti. Ei toimenpiteitä.
Sähköiskut joulukuusesta, tajut pois.
Paloittelin särkeä rapumertaan, puukko peukaloon, luuhun asti = itku ja verta. Ei toimenpiteitä.
Hauki lipsahti uistinta irroittaessa, koukut peukaloon ja kämmenselkään luuhun asti, ei ollu itellä pihtejä mukana = yöllä 2 aikaan ensiapuun puudutusainetta ja sadistinen lääkäri. Kiitos.

Tulin aamu 5 aikaan nurmijoelta väsyneenä vanhempieni kotiin, otin varastosta keltasta jaffaa. Menin terassille ja heitin kengät pois jalasta, kuului kilahdus. Pullo hajosi silleen että jäi pohja ehjäksi ja horjahdin sopivasti refleksin omaisesti hakien oikealla jalalla tukea pullonpohjan päältä. Kirvelti ja kaikkea mahdollista. Otin sukan pois ja kattelin aikaansaannostani, hienosti toisikspienin varvas kokonaan halki ( luu paistoi toiselta puolelta) varpaiden takaa puolikuun muotoinen syvä haava, pulppusi verta.
Soitin ovikelloa, rauhallisesti koska olin väsynyt. Äitini heräsi ja kyseli miksi en tullut avaimella, näytin jalkaa ja sanoin että : Voisitko tuua vettä ja laastaria? Viikko siitä ja jalka kuosissa. Äiti kyllä yritti minua lääkäriin, ei tarvinnu mennä. Meinas äiti pyörtyä alussa ku näki miten se jalkapohja ja varvas oli halki, lopuks vaa naurettii että kaikkee sitä sattuu.

Nyt ei oo oikee mitään sattunu pitkää aikaa jos ei lasketa vuosi sitten ollutta sappileikkausta, miehenpeukalonpään kokonen kivi löyty.
Jos jollakin on sappikivi eikä ole päässyt leikkaukseen niin otan osaa ja hakeudu leikkaukseen. On muuten aikuistenoikeesti HELVETILLISET kivut. Eikä ne lopu kotikonstein muuta kuin kipua siirtämällä johonkin muuhun paikkaa. Itse olin tulikuumassa suihkussa 6h kun eivät ottaneet ambulanssin kyytii ku luulivat että olin viinakrampeissa.
*Yhteensä 9 kohtausta 2kk sisällä, viimeiset 3 kohtausta viikon sisällä, sit vasta leikkaukseen*
Mut tämmöstä tää o tää elämä.

Moroo ja kireitä siimoja.
Kirreitä siimoja kaikille.

pyrytintti

• Ahventen tanssittaja
  • Kaloja ei oteta vaan pyydetään.
    • View Profile
    • Email
« Reply #138 on: February 11, 2010, 20:55:04 »
Laitanpa pari onnettomuutta, mitkä on tapahtunut minulle:

1.joskus (todella) pienenä tipuin sohvalta pää edellä, ihme kyll en saanut mitään vammoja (ihme kyllä).

2. Pienenä isosisko antoi vauvakeinussa vauhdit, kieritti samalla sen keinun narut ympäri sillä seurauksella, että otsa auki yhestä kohti ja tikit siihen.

3.Eskarissa (tyhmyyksissäni) laskin silmät kiinni liukurilla, pää osui lyhtypylvääseen, iso kuhmu.

4.Olin hakemassa postia 7-8 vuotiaana isoilla sandaaleilla, niin kaaduin polvilleni asfaltille---> verta tuli molemmista polvista (todella) paljon.

5. saman ikäisenä riitelin isosiskoni kanssa (silloin hän oli 8-9v) nojasin seinään, en huomannut, että sormet oli oven välissä, isosisko meni huoneeseen mököttään, äiti paiskasi oven täysillä kiinni (ovi taisi vielä mennä ihan kiinni asti) ---> Sormet väliin, se sattui ihan hullunlailla, monta kynttä halki ja sormet ihan muussina.

6.joskus 5-9 vuotiaana saunoin mökillä, otin vettä ja tietty kädet osui kuuman kiukaaseen.

7.koulussa vedin hiomakoneella nahat pois yhen peukalon nivelen kohalta.

8.Kaveria pyysin ampumaan (olin n.11v) Kuulapyssyllä mua päin, osui, onneksi silmäkulmaan eikä silmään (omaa tyhmyyttä taas)
« Last Edit: February 11, 2010, 21:03:34 by pyrytintti »

D-Vitamiini

• View Profile
« Reply #139 on: February 12, 2010, 14:38:48 »
Eskarissa kun piirrettiin niin keksi mahtavan idean! No otin teroittimen ja tönsi sormen sinne ja pyöräytin pari kertaa. Verta tuli ja nahkaa lähti mutta ei pahempaaa  :lol:

DarkfireFIN

• Luumäen kuunvalo
    • View Profile
« Reply #140 on: February 12, 2010, 15:50:06 »
Jopas on teille sattunu..
 Muutamia:

Pienenä kaaduin ja iskin pään penkin kulmaan -> tikit
Entinen luokkakaveri (190cm pitkä) kaatu päälle. Kyynerpää leukaan -> N. 1cm rako leukaluussa, sairaalassa heti leikattiin. Myöhemmin uus leikkaus ku oli jotenki huonosti vielä.
Kaaduin pyörällä alamäessä -> Kämmen auki.
Hyppäsin pää edellä järveen -> Kivi veden alla pohjassa, ei onneks tikkejä eikä mitään. Tuuria matkassa..
Jalka jäi traktorin kauhan ja lumipenkan (jäinen) väliin -> Helvetisti tuuria mukana, vähän vaan nilkka väänty ja jalkapöytä ruvella. Onneks iskä huomas tilanteen, muuten ois käyny pahemmin.
Hyppäsin trampalta polvivoltilla yli ja pää edellä kiveen -> Taas tuurilla, otin vähä käsillä vastaa ni ranteet pikkase kipeet, naarmu ohimossa, mut ei pahempaa.
Potkasin tietokonepöytään, jossa alaosassa ulkonema -> Varpaankynsi irtos, tai itse irrotin sen myöhemmin siitä.
Kaaduin kalassa kivikkoon pää edellä -> Ja taas tuurilla, pien naarmu päähän ja kalastus jatkuu. Olis voinu tuossakin käydä paljon pahemmin.

Jessesukka

• View Profile
« Reply #141 on: February 17, 2010, 17:43:52 »
Itelle tuli elämän eka murtuma nytten maanantaina. Jääkiekko harkoissa lähti luistimet alta ja laitaan vauhilla.... No siinä sitten huoltajat kanto vaihtoaitoon ja ottivat luistimet pois, voitte uskoo että sattu kun piti nilkkaa/säärtä väännellä. No noin 30min meni ennenkun ambulanssi tuli hallin pihaan ja siitä sitten noin 30min ennenkun päästiin matkaan kohti sairaalaa. No sairaalassa heti röntgen kuviin, lääkärit totes että on 2 murtumaa sääressä. No sairaalassa olin 3pvä ja nyt kotona ja kipsi jalassa. Arvelivat että 4-6vk on jalassa.

D-Vitamiini

• View Profile
« Reply #142 on: June 13, 2010, 01:19:01 »
Kerran talvella tuli oltua pulkkamäessä niin lähinpä laskemaan mäkeä väärinpäin selälteen. 10 sekuntia siinä luisuttiin kunnes yhtäkkiä törmäsin puuhun pääedellä. Puoli minuuttia siinä vintti pimeänä ja kun heräsin niin näin pelkästään punaista. Onneksi ei mitään vakavempaa.

_kiiskenkalastaja_

• Masai-mies
    • View Profile
    • Email
« Reply #143 on: June 13, 2010, 11:50:10 »
-pienenä hyppäsin sängyllä mahalleen ja löin otsan johonki lipaston reunaan ja tuli kalloon asti haava, eiku sairaalaan tikattavaks.
-viimekesänä olin hakemassa postia pyörällä, ajoin ilman käsiä ja lueskelin samalla postia kunnes huomasin pyörän menevän ojaan ja refleksinä jotenki hyppäsin käsi edellä asfalttiin ja kämmenselkä ja polvi aukes, kivat arvet jäi.
-pari vuotta sitten yritin hypätä noin metrin korkuselle pöydälle ja onnistuinkin vaan sitten lipsahti jalat siitä pöydän reunalta ja löin säären siihen reunaan ja tuli lommo sääriluuhuhun :-D
-hyppäsin kaverin n.3-4m korkeen autotallin katolta talvella jäälle ja nivelsiteet repes.
-viimekesänä veistelin vaappua ja vetäsin puukolla etusormesta n. 2mm paksun palan pois ja verta tuli ihan perkeleesti :-)

siinäpä taitaa olla noi pahimmat, ei onneks oo vielä murtumia sattunu :-D

_ankkuri_

• ES-Lissu
    • MSN Messenger - p.a.k@luukku.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #144 on: June 13, 2010, 14:56:19 »
Minä olen aina kanssa säästynyt isommilta kolhuilta mutta on sitä tullut oltua nyt kolmessa auton ulosajossa.

Onneksi niissä ei ole ikinä käynyt mitään huonosti kenellekkään, yhdellä kaverilla tuli taustapeilistä lasinsiru silmän ja kulmakarvan väliin 8tikin haava.
Siinä ja siinä ettei näkö mennyt. Itselle kävi tässä samaisessa kolarissa vain niin että kolautin silmäkulmani kuskin päänojaan--> kauheeton mustelma.

Tämä kyseinin kolari oli männyn kanssa päin ajo.

Siinäkin olisi voinut käydä paljon pahemmin kaikille myös minulle mutta onneksi tällä kertaa selvittiin hengissä.

Muistan yhden lapsuudestani, pikkuveljeni teki minulle ansan, hän oli tehnyt jatkojohdosta jonkinlaisen silmukan keskelle lattiaa, minä sit en sitä huomannut joten astuin suoraan siihen,
veli veti siitä samalla ja kaaduin sit kuin tikku suoraan naamalleni lattiaan, siinä ei onneksi minulle käynyt mitään vaikka olisikin voinut vaikka nenä murtua tai jotain, veli kyllä sai selkäänsä sen jälkeen...

Olen aina vain katsonut vierestä ku muille sattuu ja tapahtuu ja miettinyt vain että onneksi ei minulle.  :-)

Ehdon valta ahvenella, ottaa onkeen jos tahtoo.

center>