Chat

Author Topic: perhokalastuspaikkoja  (Read 3976 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Anonymous

• Guest
perhokalastuspaikkoja
« on: April 10, 2003, 13:21:40 »
olis ihan hyvä saada tietää joitain rauhallisia perhokalastus paikkoja
ku ei ole etelä-suomes niitä ihan liikaa...
turun ja porin läänin alueelta olis hyvä saada joitain paikka ilmoituksia...
alkaa pikku hiljaa kyllästyttämää perniön latokartanon koski, kaipaa UUSIA HAASTEITA!!!!

Anonymous

• Guest
Re:perhokalastuspaikkoja
« Reply #1 on: April 10, 2003, 20:21:32 »
Merikarvianjoki on hyvä paikka. Siellä on taimenta, kirjolohta, harjusta ja lohta.

Nakkilan kosket Nakkilassa on leveämpää virtaa hamuavalle hyvä paikka.

peltzi

• View Profile
    • Email
« Reply #2 on: April 11, 2003, 08:48:24 »
ihan hyvä et annoit noita paikkoja, mutta ajattelin sellaisia vähän pienempiä paikkoja kun olen vähän jäänyt koukkuun tohon purokalastukseen ja järvikalastukseen, tiedätkö onko muuten välilampi vielä toiminnassa se oli mun mielestä jossain vanhassa erä lehdessä esiteltynä, kiinnostaisi vaan tietää että onko vielä toiminnassa...
kiitos jo etukäteen...

PatilZ

• View Profile
« Reply #3 on: April 11, 2003, 13:07:25 »
Itsekkin olen tohon puro-osastoon hurahtanut.  Toi turku-pori on itselleni tuntemattomampi, mutta jos tulet etelä-suomen alueelle, niin tervetuloa Vantaanjoen latvoille Riihimäelle tai Keravanjoen latvoille (Santakoski).

tai miksei Hollolaan Hammonjoelle:

http://perhorasia.com/Place/Place.thtml?placeID=556

Rengossa sellainenkin kohde kuin Renkajoki muistuttaa erehdyttävästi puro-osastoa.

Järviosastosta en osaa antaa muuta vinkkiä kuin Evo (Lammilla) ja Storträsk (Sipoo). Rauhallisuudesta ei näissä oikein ole tietoakaan.

tarpooni

• View Profile
« Reply #4 on: April 18, 2003, 11:21:29 »
Peltzille tiedoksi että Karkkilan lupaan kuulunee jonkin verran pikku puroja, eikä todellakaan tule ruuhkaa. Kalat ei tosin ole mitään jättejä, ehkä tollasia 30cm. Kemppaisen vanhassa kalapaikkakirjassa
oli muitakin paikkoja listattuna, yhteystiedot on kyllä kaikki vanhentuneet, kyselemällä selviää.

center>