Chat

Author Topic: Selitykset...  (Read 16745 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pro Pilkkijä

• Omakuva paintilla näppärästi.
    • MSN Messenger - kassu24@hotmail.com
    • View Profile
Vs: Selitykset...
« Reply #30 on: September 04, 2007, 18:47:18 »
Joskus selitettiin 7. luokalla äikänopettajalle: "Oli niin kova myötätuuli, että lennettiin koulun ohi ja piti vielä kävellä takaisin vastatuuleen".

taildancer

• Guest
« Reply #31 on: September 04, 2007, 19:10:45 »
Aah nukuin tänään 11 vaikka koulu ois alkanu 8.Söpötin sitten jotai että herätys kello oli tippunut vesisankoon joka oli sänkyni vieressä.

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
« Reply #32 on: September 04, 2007, 19:15:46 »
Aah nukuin tänään 11 vaikka koulu ois alkanu 8.Söpötin sitten jotai että herätys kello oli tippunut vesisankoon joka oli sänkyni vieressä.

Mitäs pääläreitä siellä sängyn vieressä oikein on, ettei olisi nyt vaan ollut potta kuitenkin... :-o

the juQ

• MSN Messenger - kalastajajuQ@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #33 on: September 04, 2007, 19:18:57 »
Yleensä: ketjut tippu

Sitten kun saan mopon: joku tyhmä oli heittänyt hiekkaa tankkiiin että mopo leikkas kiinni :-)

Aika monesti sitten leikkaa kiinni :wink:

taildancer

• Guest
« Reply #34 on: September 05, 2007, 18:20:31 »

Mitäs pääläreitä siellä sängyn vieressä oikein on, ettei olisi nyt vaan ollut potta kuitenkin... :-o
No ei siinä oikeesti mitää semmosta ollu,keksin vaan. :-D iltavirkku,aamutorkku.

pumpkinca

• View Profile
« Reply #35 on: September 06, 2007, 23:59:43 »
"Oli sukka kateissa"  :-D

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger - yuzzi_91@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #36 on: September 07, 2007, 13:37:21 »
Tuolla Karkun kympillä, sisäoppilaitos kun on, jouduin viimeks tänään sanomaan, että "piti siivota." (Muuten tulee siivoussakko!  :-D )
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Rapalapa

• View Profile
« Reply #37 on: September 07, 2007, 17:01:13 »
Yleensä: ketjut tippu

Sitten kun saan mopon: joku tyhmä oli heittänyt hiekkaa tankkiiin että mopo leikkas kiinni :-)

Aika monesti sitten leikkaa kiinni :wink:
riittää ku sanot et tulppa kastu tai poliisi ratsas

puolisukeltaja6

• MSN Messenger - nokkaposti@hotmail.com
    • View Profile
    • HeQ:n kalastussivu
    • Email
« Reply #38 on: September 08, 2007, 11:03:38 »
"Kävin kaupalla."
"Käytiin tupakalla."
"Oltiin syömässä."

Sitten vois joskus keksiä jotain vähän hauskempia tekosyitä.

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • View Profile
« Reply #39 on: December 19, 2007, 16:47:41 »
Jotkut uskonto tyypit toivat minulle lapun, jossa luki, että Jeesus tulee, niin jäin odottamaan. :-D

Tai sitten, että oli niin kova sumu, että en nähnyt koulua ja kävelin vahingossa tästä ohi.
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Pete

• Global Moderator
    • View Profile
    • http://www.stcroixrods.com/
« Reply #40 on: December 19, 2007, 16:50:49 »
Tuolla Karkun kympillä, sisäoppilaitos kun on, jouduin viimeks tänään sanomaan, että "piti siivota." (Muuten tulee siivoussakko!  :-D )
Onko se tämä paikka : http://www.keokarkku.fi/Karkun%20Kymppi/kymppiluokka.htm

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • View Profile
    • Email
« Reply #41 on: December 19, 2007, 19:02:02 »
Paras selitykseni on samalla myös totta  8-)

Opettaja: "Jaa kukaan ei ole kertonut Percalle että tunnit alkavat 8.15?? Kello on nyt 9.22!"

Perca: "Mulla on kyllä tässä Piiskan (opettaja) kirjoittama lupalappu -Luvalla pois, oli pesemässä luurankoa- "

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger - yuzzi_91@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #42 on: December 20, 2007, 16:28:26 »
Onko se tämä paikka : http://www.keokarkku.fi/Karkun%20Kymppi/kymppiluokka.htm
Aivan. Sivustolta saa kyllä käsityksen että melkoinen hihhulila, mutta näin ei onneksi ole.. :-D
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

dontsa21

• View Profile
« Reply #43 on: March 16, 2009, 00:13:51 »
Tässä ois yks hyvä. Meiltä ei ole ko reilu 100metriä kouluun niin kertois joku päivä kun myöhästyy koulusta vaikka 30 min että mopo ei lähteny käytiin.
(Vähän epäselvää tekstiä)

Rapalapa

• View Profile
« Reply #44 on: March 16, 2009, 17:37:18 »
Yks tuttu oli aamulla ennen kouluun lähtöä ulkoiluttanu koiraa, oli ulos mennessä paiskannu oven kiinni
ja tietty avaimet oli jääny sisään, ulkona oli -15 nii eihän koiraa nyt ulos voinu jättää nii oli joutunu rikkomaa ikkunan
ja sen jälkee laittamaa pahvit ettei mee kylmä ilma sisälle. myöhästy vissii 45min ja kerto rehellisesti tarinan koko luokan naurun
saattelemana muttei opettaja uskonu  :lol:

jompsu

• Perhokalastelija
    • View Profile
« Reply #45 on: March 16, 2009, 20:32:07 »
mun isovelin luokalla oli oli yksi tyttö jolla riitti aina hyviä selityksiä.

Mulla jäi lihapiirakka uuniin kun lähin kouluun ja mun piti lähtä takas kotiin ja ottaa se sieltä pois :-)

mun Iskä oli niin kauan vessassa ja kun mun piti käyä siellä kans niin myöhästyin.

olis nuita paljon enenemmänkin mut ei muistu mieleen :-D
tä...?

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • View Profile
« Reply #46 on: March 16, 2009, 20:39:31 »
Tällanen aika hullu selitys on mitä kovinkaan moni ei varmasti ymmärrä. Kuvitellaan tilanne.

Opettaja: "Miksi olet myöhässä?!"
Minä: "No miten se nyt liittyy sitte tähän jääkiekkoon?"

:-D

Toimii muissakin tilanteissa aika hyvin. Tuolla saa opetajat hiljaisiksi. Joskus kun opettajat ovat yrittäneet jotain kierrelen ja vältellen selittää, niin pamauttaa tuon, niin johan opettaja hiljenee. Jossakin tilanteissa oon parit opettajat tuolla saanut suuttumaan. Jotakin opettaja oli tehnyt niin, että yritti muka selitellä niin tuo oli pakko sanoa. En nyt muista tilanteita..

Niin ja sitten sellainen selitys, kun minulla oli jalka tuossa aika vasta murtunut ja sdain kulkea kouluun taksilla. Pari kertaa oli taksi myöhässä, niin sanoo vaan opettajille vieläkin, että "Taksi tuli 10min myöhässä." Vaikka kulenki jo pyörällä kouluun. 
« Last Edit: March 17, 2009, 20:12:26 by kirjolohikäärme »
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Pescador

• He. Vahinko.
    • MSN Messenger - salmon6@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #47 on: March 16, 2009, 21:00:49 »
-Unohin siirtää kellon kesäaikaan.
-Ei mamma herättäny.*
-Kaikki verkkarit pyykissä.*
-Äiti oli vallannut keittiön koko aamun ajaksi.
-Jäi reppu kotia.*

Siinäpä niitä. * merkityt ovat testattu, mutta huonoiksi todettu. :|

Hagge

• View Profile
« Reply #48 on: March 17, 2009, 16:48:33 »
Eivätpä ole opettajat selityksiä kaivanneet...  Joskus ihan piruuttaan keksinyt jotakin tyyliin junasta puhkesi rengas .(<- on muuten tuotakin kokeiltu, ei mennyt läpi).

Eetu93

• View Profile
    • Email
« Reply #49 on: March 17, 2009, 16:56:43 »
Opettajille selittelyt on kyllä ihan turhaa sillä kouluun on tultava ajoissa oli syy melkein mikä tahansa. Joskus kyllä ope hyväksyy selityksiä, kuten " ei mopo lähteny käyntiin kun on niin kylmä". Mutta selitykset tyyliin kello ei herättäny tai piti käydä vessassa ei mene läpi millonkaan.

Ite en ole koskaan joutunut selittelemään myöhästymistä mutta tekemättömiä läksyjä sitäkin enemmän. Opet kyllä sanoo aina että läksyjä ei voi unohtaa vaan ne on aina tahallaan jätetty tekemättä, mikä on kyllä suoraan sanottuna täyttä shittiä. Paras selitys tekemättömiin tehtäviin on ehdottomasti "en osannut", ja menee aina läpi jos edes yrittänyt tehdä.

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger - kala.keitto@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #50 on: March 17, 2009, 17:07:37 »
Paras selitys on tää: Mulla puhkes kumi täydessä vauhdissa.

Ainakin kerran on opettaja uskonut kun yhdeltä kaverilta puhkesi oikeasti Pyörästä kumi, niin kaveri tuli luokkaan ja sano että ****:lta puhkes kumi täydestä vauhdista. Koko luokka sille hetken nauroi ja kohta tulee luokkaan kaveri, jolta se rengas oli mennyt rikki. Häneltä kysyttiin että puhkesko kumi täydestä vauhdista, niin hän vastasi että: Ei, ehdin mää vähän hidastaa  :roll:
Olen kalastelijapoika!

Tom

• View Profile
« Reply #51 on: March 17, 2009, 18:05:55 »
Heh...on teillä kaikenlaisia selityksiä.. :-D

No omia ei oo paljo kun en myöhästele nii hirveesti..
No esim. joillekkin opeille menee läpi, "kun kello oli jälessä nii en kerinny"se on meikäläisen vakio aina.
Hauskoja kavereitten selityksiä on ollu "koira söi herätyskellon nii en heränny" tai "karhu tuli koulumatkalla vastaan nii juoksin mehtään nii myöhästyin", noita yks selitteli ihan pokkana ala-asteella opelle... :-D

kalastaja123

• Guest
« Reply #52 on: March 17, 2009, 22:51:12 »
mä en tarvinu selittää mitään koska tuli nii äänettömästi luokkaan et ei ope kuullu ja vasta just alko tunti :-D mulla oli säkää.

center>