Syys haukea vetouistelemalla?

Started by Appora, September 28, 2010, 21:10:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Appora

Kuinka paljon harrastatte syksyistä hauenkalastusta vetouistelemalla? Minkälaisia vieheitä käytätte merkki,malli,koko,uintisyvyys yms. Ja tietysti, että mistä paikoista kalastatte rantavesistä vai keskemmältä järveä syvemmiltä alueilta? Noh tulipas siinä taas aika paljon kysymyksiä, mutta en ole itse näin syksyisin paljoakaan harrastanut vetouistelua niin on vähän hakusessa. Eilen ja tänään tuli käytyä yhteensä n.3h järvellä pyörimässä, mutta ei tullut kolmella vavalla kuin 5kpl pieniä haukia osa tuli rantojen läheltä ja osa keskemmältä järveä. ja tuli tuossa hommattua kaikuluotain niin jos siitä olisi edes hiukan hyötyä/apua tässä hommassa :D niin ja itse kalastan pienellä tummavetisellä järvellä (vedenlämpötila tänään pinnasta +9astetta) :D

erikpasanen

olin vähä aika sitten mökillä ruovedellä näsijärven rannalla

uistelin suurinpiirtein keskellä järveä jossa on n. 15 m syvää

vähän ajan päästä virveli taittui melkein kahtia

luulin että se oli pohja  :?    mutta sitten se lähti  :-o

kiljahdin ja pelästyin kun se lähti järjetöntä vauhtia vetämään

väsytin puolisen tuntia ja se nousi pintaan

meinasin huutaa kun  pintaan nousi 10 kg hauki

sain sen veneen viereen mutta se ei mahtunut haaviin

joten jouduin soutamaan takaisin mökkirantaan virveli jalkojen välissä

kun pääsin rannalle kiskaisin sen maalle ja löin papilla tajun kankaalle  :-D

se oli uskomaton tunne mun elämän suurin kala   :? :-D :? :lol:

mitat tuolla oli 114 cm pitkä  40 cm ympärysmitta  :-o

käytin uistelussa 3 virveliä ja kaikissa erivärinen rapalan tommonen soikion muotoinen vaappu

toivottavasti tuo auttoi :-)

ikä on 13v ja ennätys n.10 kg hauki pituus 114cm

Deeku

Hö öhöö mitä tekstiä erikiltä, niitä pilkkuja ja pisteitä ja isoja kirjaimia voisi edes yrittää käyttää toisin kuin että laittaa joka rivin väliin pirunmoisen välin ja laittaa miljoona hymiötä tekstiin. Nyt ees vähä yritystä noihi viesteihin hei.
"Toi meni särki."
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

kuha kalle

Kuva, muuten kalajuttu. Samaa mieltä, voisi edes panostaa tohon viestiin, kun noin tärkeää asiaa oli. Tarkotko vaapuna Shadia, kyllä nyt kalamies omat vaappunsa tuntee.
"Kuka tahansa voi kusta lattialle mutta tosimies paskoo kattoon".
M.S

eza1992

Mikään ei ole niin kateellinen kuin kalamies... ;-)

Erikin viestihän on selvästi runo! Viestin ulkoasu on kuin runolla :-D Onnea hienosta kalasta!