Chat

Author Topic: Tornion alueen haukipilkki-paikat  (Read 3720 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

samip

• Kalastus & Metsästys!
    • View Profile
    • Email
Tornion alueen haukipilkki-paikat
« on: February 23, 2011, 08:38:31 »
Onkos ihmisillä tietoa mistä tulis haukea pilkillä Tornion seudulta? Itse asun tässä ihan kaupunkialueella joten ei mitenkään erityisen kauas viitsis lähteä mutta tässä ~10-15km alueelta jotain paikkoja tiedossa?
Perkeleen rökhäät häirittevät pilkkimistä.

kippe

• View Profile
    • Email
Vs: Tornion alueen haukipilkki-paikat
« Reply #1 on: February 24, 2011, 07:42:29 »
Onkos ihmisillä tietoa mistä tulis haukea pilkillä Tornion seudulta? Itse asun tässä ihan kaupunkialueella joten ei mitenkään erityisen kauas viitsis lähteä mutta tässä ~10-15km alueelta jotain paikkoja tiedossa?
Eikös siinä vanhan sillan molemmin puolin kun uitat tasapainopilkkiä tai jotain isoa lusikkauistinta nii luulis hauen nappaavan.Koska joka vuosihan siitä aina on hauki saatu suur-pilkkien aikaan.Kokeileppa tämmöstä hommaa iskukoukku ja pilki siihen särki syötiksi sen ku virität pyyntiin nii uskon hauen nappaavan.
Perhokalastus voiko sen parempaa ollakkaan??  :)

samip

• Kalastus & Metsästys!
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: March 07, 2011, 23:53:28 »
Eikös siinä vanhan sillan molemmin puolin kun uitat tasapainopilkkiä tai jotain isoa lusikkauistinta nii luulis hauen nappaavan.Koska joka vuosihan siitä aina on hauki saatu suur-pilkkien aikaan.Kokeileppa tämmöstä hommaa iskukoukku ja pilki siihen särki syötiksi sen ku virität pyyntiin nii uskon hauen nappaavan.
Joo kippe kuule tiiän sen paikan :D mutta minun tietojen mukkaan siitä ei välttämättä niin hirveästi sitä haukea saa, kai? tottahan tuossa on jokivartta käyä kairailemassa :D
Perkeleen rökhäät häirittevät pilkkimistä.

Tornio_River

• Kalapussikaljoittelija
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: March 08, 2011, 20:46:48 »
Tornion prännärin läheinen merialue kovasana, ns. prännärin uimarannan edusta, keväällä siikaa ja väylemmäs ku menee niin isoa ahventa koko väylänmatkan aina sinne vanhan merivartioston talon kohille.

http://kartat.eniro.fi/m/Iy3Yh

Ite jo vastasit kysymykseen eli kyllähän nuilta paikoilta nuita luupäitten tekemiä pilkkien katoamisia tapahtuu aika reilusti ,eli ainakin yksi varteen otettava hauki mesta.

center>