Chat

Author Topic: Lahjoitetaan juniori kalastajalle  (Read 3271 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Slx

• View Profile
Lahjoitetaan juniori kalastajalle
« on: December 08, 2010, 16:18:48 »
-
« Last Edit: March 15, 2014, 22:05:27 by Slx »

Salone

• Vesirotta
    • View Profile
Vs: Lahjoitetaan juniori kalastajalle
« Reply #1 on: December 08, 2010, 16:40:57 »
Moikka!

Olen 12-vuotias kalastava poika, ja minua kiinnostavat nuo uistimesi, ja pilkkisi (varsinkin tuo Viima iski silmään). Minulla on kyllä jonkin verran uistimia, mutta osa niistä on varsin kehnossa kunnossa eikä uintikaan ole minusta aivan paras, paitsi Räsäsessä. Värityksetkin ovat aika hirveitä, sillä en ole itse ostanut kovinkaan montaa uistintani, vaan saanut jostain lahjaksi, ja niin edespäin. Uusien uistimien hinnat ovat suhteellisen korkeat, ja uistimia häviää, joten lahjauistimet ovat tervetulleita, ja varsinkin sinun uistimesi näyttävät minulle sopivilta kesä- ja talvikalastustoimiini.

Olli

• View Profile
« Reply #2 on: December 08, 2010, 17:33:02 »
Olen 15 vuotias kalamies. Siinä missä oma pakkisi on liian täysi, niin minun pakkiini mahtuisi. Tasapainoilla pilkkiminen on ruvennut kiinnostamaan kun olen katsonut KMC foorumilta 'Tasuriahvenia' topikkia, mutta ainahan ei kaikkeen ole varaa, niin ei ole tullut hankittua näitä tasureita.

Tuosta Viimasta olen kuullut kehuja, ja kun näyttää olevan kokoakin tuolla pilkillä, niin varmaan voisi saaliinikin suurentua (tällä hetkellä omistamani pystypilkit ovat melko pienikokoisia).

Vaapuille olisi käyttöä, kun pääsisin ehkä sedän ja kavereiden kanssa muutamia kertoja järvelle vetouistelemaan. Kuhahan se olisi tavoitteena (sellaista kun en ole ikinä saanut, vaan olen joutunut karusti katsomaan vierestä kun isä ja veli saivat), ja tuolla painouistimella voisi saada nuo vaaput tarvittavalle syvyydelle pyydystämään kuhaa.

Mikoz

• MSN Messenger - miko.malinen@luukku.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: December 08, 2010, 18:28:11 »
Moi!
Olen 11 vuotias innokas kalamies ja pilkeille oisi tarvetta kun on tässä alkamassa ensinmäinen kunnon pilkki kausi! Ja vaaput näyttävät kanssa aika kiinnostavilta kun niitä nyt on kesällä sattunut jäämään tonne järven pohjaan niin vaapuilla olisi tarvetta Kun noita vaappuja on minulla 6kpl. Ja nekin on osa papan vanhoja ja kuluneita. Mutta ainakin pilkeille on tarvetta kun ahven ja kirre pilkille ollaan menossa tässä talvella!  :-D
skypessä mikoz-28

Patte123™

• Kalassanet Ry jäsen
  • entinen auto..
    • View Profile
« Reply #4 on: December 08, 2010, 19:14:40 »
Terve olen 13v aktiivinen kalastaja.

Eli mua kiinnostais noi uistimeks siks koska mulla ei oo paljo uistimia tai pilkkejä.. Mitäs niitä on alle 20 uistinta. Ja pilkeille olis tarvetta aika paljon ainakin nyt kun tuo pilkkikausi on auki.  Toi toka vaappu ja kaksi viimeistä olis aika ottivaappuja Loviisassa ja toi Viima on kuulema kans OK pilkki tääl ahvenille..
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

Naps

• View Profile
« Reply #5 on: December 08, 2010, 20:30:28 »
Olen 15 vuotias innokas kalastaja. Kesällä eniten soutu-uistelen ja talvella sitten pilkin. Vanhemmillani ei ole kiinnostusta kalastukseen joten olettaakin voi etteivät he kovin innokkaasti osta minulle uistimia, koska pitävät sitä turhana. Rahaa välineisiin olen itse kerännyt tekemellä vähän töitä mutta ei raha silti useinkaan riitä. Olisi oikein hienoa jos saisin uistimet, koska ne olisivat varmasti toimivia, tulisiat ahkeraan käyttöön eikä minun tarvitsisi ostaa vähään aikaan uusia uistimia.

_kiiskenkalastaja_

• Masai-mies
    • View Profile
    • Email
« Reply #6 on: December 08, 2010, 22:43:48 »
Olen 14 vuotias innokas kalamies joka kalastaa ympäri vuoden, uistimia kyllä löytyy jo reippaat 100(jos jigejä ei lasketa) mutta ainahan sieltä käyttöpakista jotain lähtee ja jotain tulee. Nuo tyllivaaput ansaitsisi varmasti paikan käytöpakistani, varsinkin tuo mustavihreä olisi aika tappopeli ahvenelle jos uinti on kohdallaan ja mielestäni viima on paras pysty ahvenelle putsari-pilkin jälkeen.
« Last Edit: December 09, 2010, 17:38:03 by _kiiskenkalastaja_ »

Olli

• View Profile
« Reply #7 on: December 10, 2010, 16:58:57 »
Pahus kun ollut kiireistä aikaa nyt, mutta eivätköhän mene hyötykäyttöön Pilkkijäysiysilläkin :)

center>