Chat

Author Topic: mikä vene kannattaa ostaa  (Read 5917 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pilkkijä99

• Hanskaaja
    • View Profile
mikä vene kannattaa ostaa
« on: December 09, 2010, 21:32:02 »
Niin elikkä pitäis ens kesäksi venettä kattella niin mikä olis hyvä/halpa vene? kumi tai soutuvene mutta sellanen joka kestää,
« Last Edit: December 10, 2010, 20:46:45 by [TRK]Pilkkijä99 »

Aatami

• Professorin vaimo
  • Global Moderator
  • Intohimona kalastus
    • MSN Messenger - jami_terasahde@msn.com
    • View Profile
    • Email
Vs: mikä vene kannattaa ostaa
« Reply #1 on: December 09, 2010, 21:41:14 »
Kun vähän tarkentaisit kysymystäsi, niin olisi huomattavasti helpompi auttaa. Haetko soutuvenettä, avovenettä, hyttivenettä, jollaa, alumiinivenettä, kuituvenettä? Vähän panostusta aiheen aloittamiseen, niin on paljon mukavampi auttaa.
Tällainen aloitus on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Qkkeli

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #2 on: December 09, 2010, 21:47:51 »
Ainakaan minulla ei ollut 11v sellaisia rahoja, että juuri minkäänlaisesta jollasta olisi edes voinut haaveilla, toki Pilkkijä99:llä voi olla aivan toisenlainen taloustilanne. Nuorempana kyllä kumivene oli haaveissa, kun kuvitelmissa sen pystyi tyhjäämään ja kuljettamaan vaikka repussa pyöräilessä jne.

Pilkkijä99

• Hanskaaja
    • View Profile
« Reply #3 on: December 10, 2010, 20:48:02 »
En minä itse sitä osta Isä ja äiti ja kyllä minäki siihen tililtä laitan ne vähät mitä sielä on.

olsbe

• View Profile
« Reply #4 on: June 20, 2011, 09:06:10 »
osta lasikuitu soutuvene! ja jos ajat moottorilla niin tasaperäinen! mulla 395 pitkä suvi ja 2hp yamaha ja oon 14.

Uistelu alottelija

• View Profile
« Reply #5 on: June 28, 2011, 18:12:30 »
Riippu ihan sun budjetista jos sun budjetti on alle 1000€ niin osta joku käytetty soutuvene ja siihen esim suzuki 2.5 hevosvoimanen moottori mutta  jos sun budjetti on yli 3000€ niin voit saada nettiveneestä vähänkäytetyn pienen moottoriveneen .  me hankittiin täksi kesäksi uutena Terhi sea fun C ja 15 hevosvoimanen suzuki ja hyvin on pelannu ja makso 6000€ että terhejä ja suvin moottoriveneitä saa aika edullisesti mutta busterit ja silverit on vähän kalliimpia noin 8000-10000 tuhatta halvimillaan 2007 vuosmallista ylöspäin vanhempia saa sitten halvemmalla.

center>