Chat

Author Topic: Pilkkiteltta  (Read 8322 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nega tive

• Guest
Pilkkiteltta
« on: December 11, 2010, 17:24:35 »
Omasta mielestäni ois hyvä semmonen helposti siirrettävä teltta jonne ei pääse tuulemaan. Oon miettiny että ostais semmosen normaali teltan jossa on semmonen kehikko nii nostaavaa niin se siirtyy, ja pohjaa tekee vaan reijän. Mutta jos joku tietää mistä saa semmosen vartavasten pilkkimistä varten olevan teltan kertokaa ihmeessä.
« Last Edit: December 11, 2010, 17:38:15 by Shark »

Zalbeer

• View Profile
Vs: Pilkkiteltta
« Reply #1 on: December 11, 2010, 22:57:56 »
Täällä keskisuomalinen ihmettelee jotta mihin sitä telttaa oikeen tarvihtee? Ei nyt mee ihan jakeluun koko homma. Vai oottako työ pilikkimässä jossian missä on miinusta viiskytä ja tuuli niin maan perkuleen jykevää?  :?
Zalbeer, created by nature

jänis

• Isin tyttö...
    • View Profile
« Reply #2 on: December 11, 2010, 23:57:14 »
Kyllähän se nyt aika viielää puuhaa alkaa olemaan ku on -15:kin ja pieni tuuli! Itte en ainakaan yli 10pakkasella viitti edes lähteä.

SLN

• Hauki-Kosonen
    • MSN Messenger - sami_kosonen84@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: December 12, 2010, 00:22:59 »
Eikö tuommosta telttaa oo hankala kuljettaa mukana, jos aktiivisesti etsii kaloja?
Mutta jos tarkoitus kyttäillä yhtä avantoa koko päivä ja harrastaa "oheistoimintaa", ni siinä varmaan ajaa asiansa...
Pakkaseen ja tuuleen pitää pukeutua sään mukaisesti, tuulenpitävää haalaria ylle, kinnasta/rukkasta käsiin ja kommandopipo suojaamaan kasvoja, niin -25 astettakaan ei vielä oo pakkanen eikä mikään :-)
Perkele, täällähän on lunta muniin asti ja välillä polviinkin.
- vitjamunaisten savolaisten sananlasku

Nega tive

• Guest
« Reply #4 on: December 12, 2010, 09:54:54 »
Enimmäkseen pilkin merellä ja merellä ku tuulee aina kun ei oo suojaa.onhan se tietysti hankala ehkä siirtyä mutta ku en itse ainakaan hirveästi vaihtele paikaa niin se voisi toimiakin.
Olen nähnyt semmosen rapalan pilkki teltan jota on yhtä helppo siirtää kuin pulkaa jäällä. :lol:
tuossa videossahan tuo näkyykin. http://www.youtube.com/watch?v=-3jJXY34SZw
« Last Edit: December 12, 2010, 09:56:58 by Nega tive »

staffy

• View Profile
    • Email
« Reply #5 on: January 09, 2011, 22:22:46 »
Muualla maailmassa teltan käyttö on hyvin yleistä. Lähin paikka mistä voit itse hakea on Tallinna ja sitten jenkkilän kaupoissa valikoima suuri mutta postikulut sieltä varmaan aika suuret. Itse olen käyttänyt sitä tavallisen kupoliteltan näköistä mikä maksaa etelänaapurissa noin 60.- ja kannattaa ostaa se malli missä runko ja liitokset alumiinia. Seuraavaksi tarkoitus hankkia se jenkeissä hyvin yleinen malli mikä on kiinnitetty pulkkaan ja näin hyvin helppo pitää mukana ja erittäin nopea ja helppo avata.

http://www.salmo.ee/et/category/2/246

http://www.clamcorp.com/Shelters/FishTrap/tabid/284/Default.aspx

center>