Kaikkea kalastuksesta! Perustettu 1999

Eura, pyhäjärvi, myllyojanlahti

Started by kono96, January 31, 2011, 17:47:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

saako kalassa.net:ssä kysyä kalapaikkoja/ottipilkkejä?

kyllä.
3 (50%)
ehkä.
0 (0%)
ei.
3 (50%)

Total Members Voted: 6

kono96

tonne olis tarkotus mennä. kysyisin, että minkä väristä mormuskaa tai tasuria kannattas käyttää. ja vielä se hyvä paikka mistä sitä kalaa tulis?

Kipster

Tähänkin saat varmaankin parhaiten tietoutta kun itse käyt kokeilemassa. Tämä juurikin on vialla nykynuorissa, kun monet ovat liikkeellä sillä asenteella, että kaikki pitäisi olla valmiina ja saatuna. Mitään ei viitsitä tehdä itse, jolloin kalastustaito ei myöskään kartu. Joten otahan itseäs niskasta kii ja lähde katsomaan mikä toimii ja mistä kalaa tulee.

kono96

Salone

Minä ainakin olen kuvitellut, että kalassa.net on juuri sitä varten, että voi kysellä esim. kalapaikkoja ja ottipilkkejä yms. voin olla väärässäkin. Sori vähän offtopic.

jarmoankka

Eikös haulla löytyisi ihan oma, SÄKYLÄN PYHÄJÄRVEÄ koskeva keskustelukin?
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

kono96

Nyt oon menossa Euran pyhäjärvelle :-D

jarmoankka

Pointti oli seuraava:

Miksi V*TUSSA aloittaa uutta keskustelua, kun vanhakin, kyseistä jätrveä koskeva on jo olemassa.   Ellei sitten todellakin ole olemassa myös EURAN pyjäjärveä.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

kono96

Pyhäjärvi sijaitsee Säkylän, Euran ja Pöytyän kunnissa.

Kipster

Quote from: Piisami on February 01, 2011, 20:13:04
Minä ainakin olen kuvitellut, että kalassa.net on juuri sitä varten, että voi kysellä esim. kalapaikkoja ja ottipilkkejä yms. voin olla väärässäkin. Sori vähän offtopic.
Pitäähän se paikkansa. Mutta kuten varmasti itsekin tiedät, ei kahden lauseen avaus ole kunnollinen. Ja erästä lainatakseni, tuskin "vanhat jermut" paljastavat ottipilkkejään ja paikkojaan tuntemattomalle.

Panostamalla vähän aloitukseen saa paremmin vastauksia.
Quote from: kono96 on February 01, 2011, 19:56:18
pyörällä Porista?!?

Olet siis menossa tasan yhden kerran järvelle ja haluat tietää ottipaikkoja ja pilkkejä? Edelleen pätee omatoimisuus tässäkin asiassa. Kansalaisen karttapaikka auki ja tutkimaan pohjanmuotoja. Niiden pohjalta sitten tappelusuunnitelmaa tekemään.

Ja puuttuu eräs tärkeä tieto aloituksesta. Mitä kalaa olet menossa pyytämään? Tieto tarvitaan, että voi ylipäätään tarjota paikkoja/pilkkejä.

Ja tosiaan. Tällainen aihe on jo olemassa. Järvi tunnetaan yleisesti nimellä Säkylän Pyhäjärvi.

kono96

Selvä, ja ahventa menossa narraamaan...