Chat

Author Topic: Falkfish Spöket  (Read 3393 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DayToDie

• Takki auki täältä tulee Mauri!
    • MSN Messenger - mambo3.5@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Falkfish Spöket
« on: February 20, 2011, 16:04:18 »
Näyttääkö mielestänne kovalta haukipeliltä?

Hinta ei päätä huimaa ja mielestäni on ihan kunnon näköinen peli. vois noita ruveta hankkimaan pakin peruskalustoksi. Mitä meiltä te ootte? Uinti on aika ilmeikästä omasta mielestäni ja heitettävyys ihan keskiluokkaa.

paikallisen kalastusliikkeen pitäjä ainakin kehui kovasti

Edit: Tässä linkki: http://www.kalastuskauppa.com/group/lusikat/falkfish-spoket/430
Täältä tulee MAURI!

Salone

• Vesirotta
    • View Profile
Vs: Falkfish Spöket
« Reply #1 on: February 20, 2011, 16:19:29 »
Kyse on siis ns. rannikkovieheestä vai? Hinnalla ei ole ainakaan pilattu, jos vertaa  muihin vieheisiin. Taisi olla erälehdessä testissä numerossa 5-2010 ellen aivan erehdy. Siinä kyllä käsiteltiin ilmeisesti taimenen kalastusta.

Pike

• View Profile
« Reply #2 on: February 20, 2011, 16:21:51 »
Kyseessä tosiaan on rannikkouistin kuten kuvauksessa lukee ja nuo rannikkouistimet ovat ensisijaisesti meritaimenelle suunnattuja, mutta hauethan varsinkin hyvällä syönillä ottavat vähän mihin vaan eli varmaan nuo ovat ihan kokeilun arvoisia. Tosin muistutan, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.

DayToDie

• Takki auki täältä tulee Mauri!
    • MSN Messenger - mambo3.5@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: February 20, 2011, 16:30:00 »
"köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa" Mitäs toi ny tarkotti? No ihan miten vaan. Itse oon tolla saanut 7 haukea ylös ja en mitään muuta. Eli kyllä pitäs hauillekin kelvata ihan hyvin.Ja aiankin erässä on Vicke rannikko vaappuja hehkutettu :D

OFFTOPIC: Onko nuo Bilteman uistimet muuten ostamisen arvoisia.
Täältä tulee MAURI!

Pike

• View Profile
« Reply #4 on: February 21, 2011, 02:55:58 »
"köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa" Mitäs toi ny tarkotti? No ihan miten vaan. Itse oon tolla saanut 7 haukea ylös ja en mitään muuta. Eli kyllä pitäs hauillekin kelvata ihan hyvin.Ja aiankin erässä on Vicke rannikko vaappuja hehkutettu :D

OFFTOPIC: Onko nuo Bilteman uistimet muuten ostamisen arvoisia.
Arvasin, että kysyt tuota eli siis mieluummin ostaa kerralla kunnolliset kuin monet surkeat. Tulee nimittäin halvemmaksi.

Esimerkiksi ostat kolme takuuvarmasti toimivaa Räsästä: 3 * 8€ = 24€. Jos taas jotain alelaarin 4€ rimpuloita kolme kappaletta eli 3 * 4€ = 12€. Tekisit 12€ säästöä, mutta noilla rimpuloilla ei kalaa tulisi jonka jälkeen sinulla ei olisi enään varaa ostaa kuin yksi Räsänen jolla sitä kalaa sitten saisit. Jos vielä pitää rautalangasta vääntää niin kannattaa kerralla panostaa laatuun eikä ostaa halpoja rimpuloita jotka eivät jostain syystä (syitä monia) toimi.

center>