Chat

Author Topic: Liukas jää kateissa  (Read 3528 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chonske

• View Profile
Liukas jää kateissa
« on: March 13, 2012, 21:58:36 »
Onko syystalven liukas jää poistettu?

Minulla ei enään tule ollenkaan syystalvella liukkaita jäitä, eri mappeja kokeiltu eikä missään ole.
Samaa ongelmaa oli 0.75 ja 0.8 versioissa joissa välillä tuli liukkaat ja välillä ei ollut. Nyt versiossa 0.9 ei niitä tule mihinkään mappiin.
Haussa en löytänyt kyseisestä aiheesta keskustelua joten päätin kirjoittaa kokonaan uuden threadin jotta joku vastaisi tähän.

Onko siis liukas jää poistettu vai onko tämä bugi?

Kiitos.

Qkkeli

• Global Moderator
    • View Profile
Vs: Liukas jää kateissa
« Reply #1 on: March 13, 2012, 22:01:14 »
Juuri lumettomalla jäällä pelanneena uskallan väittää, että ei ole kadonnut..

OdeFish

• Tyhjän
  • Toimittaja
  • Team KRONOS
    • MSN Messenger - odefish@hotmail.fi
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: March 14, 2012, 08:43:47 »
Itsellänikään ei ole liukasta jäätä tullut 0.9 versiossa kertaakaan, mutta jos kerran joillakin sentään on ollut ni se varmaan on vain sattumaa .. :-)
Started from the bottom now we're here ~

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #3 on: March 14, 2012, 10:47:14 »
No kyllä se siellä on.. tuli ihan vasta peilijäällä taas pilkittyä. En muista, säädettiinkö sitä hivenen harvinaisemmaksi vai ei. Joskus oli puhetta siitä, mutta en muista miten siinä kävi. Itse en ole koskaan keväällä törmännyt pelissä peilijäähän, vaikka senkin pitäisi olla mahdollista. Mitäpä sanoo muut? Onko näkyillyt? Jos ei, niin tuo on bugi.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Valas

• View Profile
« Reply #4 on: March 14, 2012, 12:16:03 »
No kyllä se siellä on.. tuli ihan vasta peilijäällä taas pilkittyä. En muista, säädettiinkö sitä hivenen harvinaisemmaksi vai ei. Joskus oli puhetta siitä, mutta en muista miten siinä kävi. Itse en ole koskaan keväällä törmännyt pelissä peilijäähän, vaikka senkin pitäisi olla mahdollista. Mitäpä sanoo muut? Onko näkyillyt? Jos ei, niin tuo on bugi.

Playlogin kävin lävitse niin ei ollut kertaakaan peilijäätä kevättalven kisassa verkkopelissä.
Yksinpelissä cupissa tullut kyllä kerran huhtikuun kisassa: 
New CUP competition started: Pieni Särkinen. (10.4. 9:00/ 15 min/ Hard / Normal / Slippery ice)

Chonske

• View Profile
« Reply #5 on: March 14, 2012, 14:37:12 »
No kyllä se siellä on..
No toivon että tulevaisuudessa tulee sitten liukkaita.
Semmoista vielä onko syystalven kisoissa eroa jos on liukas jää esim. syönnissä jne.. vai pelkästään se että pelaaja ei pysty juoksemaan?

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #6 on: March 14, 2012, 14:47:23 »
Eroa on syönneissä. Usein näillä ensijäillä voi syönti olla hyvä, ellei jopa loistava, mutta se on rajoittunut valoisuuden mukaan (vrt. in real life tilanne). Kalat ovat kuitenkin herkempiä reikien tekemisestä tulevalle melulle, joten jatkuva poraaminen ei ole aina suositeltavaa. Myös vanhojen reikien kiertäminen voi olla silloin kannattavampaa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Jankova

• Yölinnun laulaja
  • Minä ja minun mielikuvituskaveri.
    • View Profile
    • Email
« Reply #7 on: March 14, 2012, 15:03:26 »
Liukkaathan ne on parhaat.  :-P Keväällä ei vielä ole sattunut kohdille. Muuten kyllä.

Holssi

• Tu(r)skan pamputtaja
    • MSN Messenger - holssi1@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #8 on: March 14, 2012, 15:29:00 »

Ei ole minullekkaan koskaan tullut keväällä peilijäätä vastaan
Se tapahtuu koska sen ei odoteta tapahtuvan. Se tapahtuu koska sen odotetaan tapahtuvan tai sitten se tapahtuu koska se vaan tapahtuu.

Pilkkijä99

• Hanskaaja
    • View Profile
« Reply #9 on: March 14, 2012, 17:02:28 »
Minulle kerran tullut särkijärvellä vastaan liukkaat jäät keväällä.

center>