Chat

Author Topic: Hoksaahvenen kalavideo  (Read 4459 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hoksaahven

• Pateniemen suurustykistön kenraali
    • View Profile
Hoksaahvenen kalavideo
« on: March 10, 2011, 12:30:20 »
-
« Last Edit: February 07, 2022, 15:36:52 by Hoksaahven »

Salone

• Vesirotta
    • View Profile
Vs: Kiitos
« Reply #1 on: March 10, 2011, 14:28:17 »
Aika rätisevä todellakin, mutta mikäs minä olen sanomaan, kun en kameraakaan omista. Kaloja on aina kiva nähdä, vaikka videossa. Musiikki olisi voinut olla sopivampikin. Jos arvosana pitäisi antaa antaisin 8½.

Qkkeli

• Global Moderator
    • View Profile
Vs: Hoksaahvenen kalastusvideo
« Reply #2 on: March 11, 2011, 13:16:32 »
Video-osiossa kamera tärräsi eikä siellä avannossakaan oikein mitään mielenkiintoista näkynyt, pilkki vissiin heilahteli? Rätinä oli myös epämiellyttävää. Kuvaosiossa oli ihan kivoja otoksia seassa.

Harjoittelemalla paranee, tästä on hyvä lähteä, toivottavasti tulevaisuudessa tulee lisää videoita.  :-)

Qkkeli

• Global Moderator
    • View Profile
Vs: Hoksaahvenen kalavideo
« Reply #3 on: March 11, 2011, 13:37:39 »
Kannattaa myös tuen päällä kuvata, käsivaralla tulee yleensä sellaista tärinää ettei sitä jaksa katsoa. Tai no, paikallaan seistessä voi käsivarallakin saada hyvää kuvaa, mutta siirtymiset kannattaa vaikka pikakelata ja kääntämiset tehdä hitaasti.

Patte123™

• Kalassanet Ry jäsen
  • entinen auto..
    • View Profile
« Reply #4 on: March 11, 2011, 13:41:36 »
Minun mielestä tuo laulu sopi videoon aika hyvin. Joikkaushan on lapista ja video on lapin puolelta otettu, tietääkseni.. Korjatkaa jos oon ihan väärässä
Syö särkeä se kasvattaa järkeä.
Oma blogi: http://www.kalassa.net/patte/

KitkanViisas

• Pieni ja limainen
  • Sano muikku!
    • View Profile
« Reply #5 on: March 12, 2011, 11:25:06 »
Minun mielestä tuo laulu sopi videoon aika hyvin. Joikkaushan on lapista ja video on lapin puolelta otettu, tietääkseni.. Korjatkaa jos oon ihan väärässä
Juu Kuusamosta otettu
Ja Kuusamohan ei oo lappia  :-D Vaikka lähellä lapin lääniä onkin. Pohjois-pohjanmaa ja Oulun lääni.

Hyvä video muuten. Vielä treenausta kuvaamiseen. Ja jos haluaa panostaa kameraan niin laatuki sais olla parempi.

center>