Chat

Author Topic: Host-listan moderointia  (Read 124474 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vs: Host-listan moderointia
« Reply #120 on: November 05, 2016, 22:00:40 »
Huomasin päiväyksen jälkikäteen mutta joo pidän kantani :)
ProPilkki 2 Server host and Download mirror host.

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • View Profile
    • Email
« Reply #121 on: November 07, 2016, 19:58:53 »
PP-2 vapautettu banneista
Olette tyhmiä, velttoja ja toivottomia tapauksia, joista ehkä kovalla kurilla, ankaralla harjoituksella, JA HYVÄLLÄ ONNELLA!, saataan aikaan jonkinlaisia pelureita, ihmeitä ei ototeta.

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • View Profile
    • Email
« Reply #122 on: January 25, 2017, 22:39:27 »
Jönskin hosti bannattu,,,ei voi kuunnella järkipuhetta :(
Olette tyhmiä, velttoja ja toivottomia tapauksia, joista ehkä kovalla kurilla, ankaralla harjoituksella, JA HYVÄLLÄ ONNELLA!, saataan aikaan jonkinlaisia pelureita, ihmeitä ei ototeta.

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • View Profile
    • Email
« Reply #123 on: February 13, 2017, 23:03:00 »
Terveisiä "Yrjö Sivallukselle"  onnnea banneista (y)

YrjöS

• View Profile
« Reply #124 on: February 13, 2017, 23:07:43 »
Terveisiä "Yrjö Sivallukselle"  onnnea banneista (y)

Jaa mistähän nämäki tuli? Kun ei herra pääsyt servulle ku alko eka viestillä jo vittuilu?
Pistetääs vähän palautetta sinnekki suuntaan että minkälaisille pelleille täälläki annetaan adminit.

YrjöS

• View Profile
« Reply #125 on: February 13, 2017, 23:09:56 »
Näkeehän tuon jo ylemmistä viesteistä että ei varmaan tarvi paljoa herralla olla huono päivä että hammeri heilahtaa.  Ja voisitkos laittaa linkkiä missä sanotaan että servulle täytyy olla passu jos omalla porukalla pelaa?

« Reply #126 on: February 13, 2017, 23:11:54 »
meleko naurettava admin ku pistää bannit tämmösestä  ->> https://gyazo.com/fc6f5b144a1a46cccc5bb70184ba7dc2   

ja jatkoa https://gyazo.com/80afe0ff01a84c6275ba9fd3921bb2f3 <--- olisiko aika tämmöiseltä adminilta ottaa oikeudet pois kun tulee huutelemaan ja ilman minkäänlaista varoitusta / ilmoitusta että on joku admin pistää bannia... aika pikkumaista netti täynnä servereitä mihin pääsee kuka vain niin ei kelepaa

« Reply #127 on: February 13, 2017, 23:14:10 »
meleko naurettava admin ku pistää bannit tämmösestä  ->> https://gyazo.com/fc6f5b144a1a46cccc5bb70184ba7dc2   

ja jatkoa https://gyazo.com/80afe0ff01a84c6275ba9fd3921bb2f3 <--- olisiko aika tämmöiseltä adminilta ottaa oikeudet pois kun tulee huutelemaan ja ilman minkäänlaista varoitusta / ilmoitusta että on joku admin pistää bannia... aika pikkumaista netti täynnä servereitä mihin pääsee kuka vain niin ei kelepaa

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #128 on: February 13, 2017, 23:28:20 »
No minä otan bannin pois, mutta pistäkää sinne se salasana, jos ette kaipaa muita pelaajia peleihin. Se on suht vakiintunut hyvä käytäntö. Porukka joutuu muuten vaan ihmettelemään aulassa, eikä mitään tapahdu. Eli hostilta kohteliasta tehdä niin vinkiksi muille... eikä tarvitse kaikille erikseen vastailla.

edit. Ja ylläpitoon kuuluvien kanssa kannattaa ennemmin keskustella "nätisti" kuin soittaa suuta. Vaikka ylläpito joskus vähän kismittääkin, niin ilman sitä noissa peleissä vallitsisi suht paha sekamelska. Koittakaa ymmärtää, hyvät pilkkijät.
« Last Edit: February 13, 2017, 23:30:34 by Mikko_-Procyon- »
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

YrjöS

• View Profile
« Reply #129 on: February 13, 2017, 23:50:09 »
Tämä tehdään. Kiitos asiallisesta palautteesta jolla tulee asia perille eikä vain hammeri heilu.

hauen leuka

• Vexxi Taipale Haavimies jumalan armosta
  • Global Moderator
  • Tsepa böijaa, mut ei spragaa
    • View Profile
    • Email
« Reply #130 on: November 11, 2017, 23:26:47 »
psykoositohtorille bannia hostilla tapahtuvasta kielenkäytöstä/osaamuttomuudesta puuttua asiaan ja samaan rytäkkään varmaan sen kaveri joka avasi nokkelana miehenä hostin nimellä hauenleukemia :D jos vastaavia näkyy niin ei tarvitse hostille vaivautua vaan suoraa banaania voi antaa.15min yritin nätisti ohjeistaa mutta kun mikään ei mene jakeluun niin tässä sitten lopputulos.

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • View Profile
    • Email
« Reply #131 on: December 11, 2017, 20:58:15 »
Mariaporin hostilla kovin levotonta meininkiä ja seikka on saletti. Nimiä nyt löytyy vaikka minkälaisia,Persereikää ja muuta vielä pahempaa. Kannattaisko ottaa muutama admin kehiin,,(oli lähellä jottei servu lentänyt bittiavaruuteen) !!!

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #132 on: December 11, 2017, 21:56:35 »
Minäpäs välitän viestiä Mariaporille, niin leka jyrähtää.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

« Reply #133 on: December 11, 2017, 22:20:39 »
Taitaa olla että Admini ei ole ollut juuri paikalla.

Björnis on ollut ainakin välillä valvomassa kun itse en kerkeä, minulta voi pyytää admineja moderointia varten.

« Reply #134 on: December 12, 2017, 14:46:26 »
Hei,

nyt on kaksi uutta adminia lisää! toivotaan että rauha säilyy.

« Reply #135 on: December 13, 2017, 13:47:37 »
Moi, meillä on Admineja noin 30, ja tuntuu että välillä nekään ei riitä, eli niitä hetkiä löytyy kun ei noita admineja ei setu olemaan mapilla, ja kas kummaa silloin
ilmestyy noita ei toivottuja tyyppejä, mitkä tulee jollain idioottimasilla nickeillä, en nyt laita tähän esimerkkejä, koska näitä voi joku lapsikin seurata,
sitten tämä toinen ryhmä, mikä taas pitää chatissa, "Hauskaa" haukkumalla toisia esimerkiksi H_____si,ja kaikkia muutakin kivaa,
Jotkut ovat ihmetelleet miksi laittelen ilman mitään varoitusta kivoja banneja, mielestäni nuo tyypit ovat juuri niitä ketä ei kiinnosta loistava pilkkipeli
vaan joku ihmeellinen huomion haku. eli Itse taas ajattelen asioita niin että jos tuollaisia tyyppeja ei bannita, ne saattavat jopa pilata serverin maineen,
Jos pelkästään sillä perusteella, että kun on kyse julkisesta serveristä, siellä saattaa olla jopa lapsiakin pelissä mukana, Tuleehan meilläkin noita
kiroiluja, esimerkiksi kun pääsee Iso irti, tai vie jopa pilkin, silloin kyllä itse sanon mainiin että ei kiroilla, 90% laittaa siihen viestiin että Ok, sori, Ja peli Jatkuu,
pieni osa ei vastaa mitään, mutta sitten tulee taas yksi ryhmä, mikä alkaa välittömästi haistattelee, silloin nakkaan bannit, Jas samat ohjeet olen antanut
myös Admineilleni.

Näin siis meillä  :=))

Matikka Koira

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
  • joskus sokeakin kalastaja löytää kalan
    • View Profile
    • Email
« Reply #136 on: December 14, 2017, 08:15:52 »
Mielestäni Matikan servun säännöt hyvät ja kaikilla servuilla pitäisi pitää sama linja jos admin paikalla. Näin loppuisi näiden kiertäminen servulta servulle. Toki noille voi välillä muistuttaa , että toivomme heidän olevan pilkkimässä ja on toivomme heidän käyttäytyvän asiallisesti. Jos ei käy nii sitten ulos.
 Itse annan varoituksen tai usein laitan muten ja puhun sitten kertoen mitkä asiat pitää muuttua. Kerron nickistä ja sen vaihtamisesta..kielenkäytöstä ym. Sitten sanon, että mute loppuu 5 min, jos silloin haistattelua niin sit reilu banni.   onneksi välilllä web-admin tarkkailee  servuja. Hyvä jos admineja on riittävä määrä. Myös tärkeää että noihin pelaaja nickkeihin puututaan..nii pelin maine pysyy edeleen arvostetuna.
« Last Edit: December 14, 2017, 21:41:50 by Tiikeri2 »

« Reply #137 on: December 14, 2017, 13:31:59 »
Mariaporin hostilla kovin levotonta meininkiä ja seikka on saletti. Nimiä nyt löytyy vaikka minkälaisia,Persereikää ja muuta vielä pahempaa. Kannattaisko ottaa muutama admin kehiin,,(oli lähellä jottei servu lentänyt bittiavaruuteen) !!!

Tässä voin sanoa että itse olin kyseisellä serverillä AD:na, ja kun noita yllämainittuja juttuja aloin poistaa, eli potkimaan  (samoin perustein kuin Matikka Koiran serveriltä,
siitä nousi iso haloo, koska olin potkinut hostin kavereita, ja kun host sanoo jotain omista "Säänöistä" mitä en ymmärrätänyt, pyysin poistamaan tunnukset minulta,
Tämä myös viittaus Tiikeri2 esitykseen, että Hosteilla pitäisi olla edes suurinpiirtein samat ohjeet, Oli ne sitten mitkä hyvänsä.

Minun ainakin on vaikeata toimia jossain serverillä Adminina, jossa esimerkiksi ääliömäiset nickit on sallittuja, tai kiroilu/haukkuminen sallittu, ja uskon että kaikki ketä tykkää
tästä mainiosta pilkkipelistä, ja Hostaa serveriä, Ja tuskin ketään pelaajakaan ei tuollaisista tykkää, Itse voin rehellisesti sanoa että Olen potkinut/bannannut jopa
meidän tiimiläisiäkin mäkeen, kun ei ole tajunnut, että vaikka kantaakin serverin tagia, se ei anna mitään oikeutta rikkoa noita sääntöjä.

T:Matikka Koira

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
    • View Profile
    • Email
« Reply #138 on: December 14, 2017, 16:37:41 »
Samoilla lihjoilla matikan kanssa. Kyllä kaikki nimittely..törkeät nick, kiroilu ja muu asiaton käytös on karsittava. Joiken tajuaa..että pilkkimiseen ei tarvitä jotain peräreikä nickiä..eikä toisten haukkumista. Minusta on oikein että banneja laitetaan. Kun ne kohtuu pitkii..kaveri voi joko oppii ja palata asiallisesti. Jos taas ei opi ..haistatellen..jolloin annan uuden bannin. Minusta Mikko jossain ketjussa antoi hyvät ohjeet häiriköiden varalle. Kylä adminit anteeksikin  antaa jos sitä sen mukaisesti pyydetään.  Kiitos kaikille hosteille ja adnmineille. Tehdään työtä rohkeasti ja asiallisesti. Laitetaan häiriköt kuriin :wink:

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #139 on: December 14, 2017, 21:47:58 »
Pistä päälle se toiminto, että vain enkkoihin rekisteröityneiden viestit tulevat chatissa läpi. Se hillitsee kummasti toimintaa.

« Reply #140 on: December 14, 2017, 21:51:46 »
katsos vaan tuo ei ole tullut mieleenkään, taidampas laittaa toiminnot aamulla kaikille servereillemme päälle. kokeilimpas heti, ja tuohan ainakin toimii, eli komentohan oli

/chat reg
« Last Edit: December 14, 2017, 21:58:26 by Jari Hämäläinen »

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #141 on: March 13, 2018, 23:58:49 »
Onko jotain aavistusta, miksi "Morkis" oli bannattu?

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #142 on: March 15, 2018, 12:51:34 »
Ei kommenttia kyselyyni, niin tarkennettaan lisää.

13.3. 22.00 - 01.00  välillä, kuka host listan moderaattori IP-osoitteesta 85.76.1.42 on antanut bannit käyttäjälle Morkis?

Haluaisin tietää syyn tälle bannille. Oliko joku oikea syy? Vahinko?

Ylläpito (minä ja Janne) halutaan vain tietää syyt toiminnalle, ihan oman tietoturvan ja käyttäjille palvelujen takaamisen puolesta. Jos on epäily siitä, että ulkopuolisilla on pääsy tähän toimintoon, teemme siihen välittömästi muutoksia. Tämä asia on tärkeä selvittää mahdollisten väärinkäytösten estämiseksi.

Voitte pistää viestin minulle YV:nä, niin anonymiteetti säilyy.

Marko Täkyjoki

• View Profile
« Reply #143 on: April 22, 2018, 16:49:34 »
Sellanen kysymys että olen aiemmin usein pelannut verkkopeliä DX n hosteilla mutta nyt en pääse niihin mihinkään. Yrittää yhteyttä mutta ei pääse sisään. Mitään en ole ainakaan sekoillut että olisi ollut bannia syytä antaa. Mistä mahtaa johtua? Vai onko jokin tekninen vika kyseessä.

dx

• View Profile
« Reply #144 on: April 22, 2018, 17:48:19 »
Sellanen kysymys että olen aiemmin usein pelannut verkkopeliä DX n hosteilla mutta nyt en pääse niihin mihinkään. Yrittää yhteyttä mutta ei pääse sisään. Mitään en ole ainakaan sekoillut että olisi ollut bannia syytä antaa. Mistä mahtaa johtua? Vai onko jokin tekninen vika kyseessä.

Nyt pitäisi olla kunnossa. Kiitos ilmoituksesta!

-dx-
-DX- Siistit pelit

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
    • View Profile
    • Email
« Reply #145 on: April 22, 2018, 18:20:03 »
Jos jokkekkin  tulee jostain servulta bannia ilman syytä..on hyvä laittaa muistiin hosti miltä tullut ja aika? Joskus voi olla niin että joku asiatonta kieltä käyttävä,,sanoo asiansa ja häipyy nopeasti..admin on katsonut pelaajan numero,,joka saattaa vaihtua toisen poistuessa ennen sitä? en ole varma tuleeko numerolle joku uusi tai vaihtuuko numerot?
Kannattaa huomioida myös että vaikka olisit kaikkien tuntema fiksukaveri ja päätät tulla vaikka asiattomalla nickillä sisälle..saattaa joku antaa bannin , vaikka yleensä tapana kehoittaa vaihtamaan.
Harvemmin banneja tulee ilman syytä, mutta ihmistä kyse ja virheet mahdollisia. Myös voi kertoa kaverille pyytää häntä käymään kysymässä asiaa  ja pyytää poistamaan banin jos tarpeeton. Joskus puran banneja , kun joku kertoo asiasta..vaikka en itse olekkaan bannannut. Ei kukaan halua antaa banneja, vaan toivomme että kaikki saa pilkkiä ja osallistua hienoon ajanviettoon saman henkisten kanssa.

Marko Täkyjoki

• View Profile
« Reply #146 on: April 22, 2018, 18:30:47 »

Nyt pitäisi olla kunnossa. Kiitos ilmoituksesta!

-dx-

Kyllä oli kunnossa. Kiitos itsellesi ja eikun pilkille!

« Reply #147 on: May 25, 2018, 09:30:54 »

Tässä voin sanoa että itse olin kyseisellä serverillä AD:na, ja kun noita yllämainittuja juttuja aloin poistaa, eli potkimaan  (samoin perustein kuin Matikka Koiran serveriltä,
siitä nousi iso haloo, koska olin potkinut hostin kavereita, ja kun host sanoo jotain omista "Säänöistä" mitä en ymmärrätänyt, pyysin poistamaan tunnukset minulta,
Tämä myös viittaus Tiikeri2 esitykseen, että Hosteilla pitäisi olla edes suurinpiirtein samat ohjeet, Oli ne sitten mitkä hyvänsä.

Minun ainakin on vaikeata toimia jossain serverillä Adminina, jossa esimerkiksi ääliömäiset nickit on sallittuja, tai kiroilu/haukkuminen sallittu, ja uskon että kaikki ketä tykkää
tästä mainiosta pilkkipelistä, ja Hostaa serveriä, Ja tuskin ketään pelaajakaan ei tuollaisista tykkää, Itse voin rehellisesti sanoa että Olen potkinut/bannannut jopa
meidän tiimiläisiäkin mäkeen, kun ei ole tajunnut, että vaikka kantaakin serverin tagia, se ei anna mitään oikeutta rikkoa noita sääntöjä.

T:Matikka Koira

Heps,

Kyseiset nimimerkki peelot eivät olleet minun kavereitani, ainoastaan minun kavereitani oli jotka olivat silloin tällöin kiroillut.
Mutta ainakin Hapon Mikon kanssa olen keskustellut kiroilusta palvelimilla ja se ei silloni ainakaan ollut kielletty.

Pyydän tarkistamaan faktat ennen kun aletaan sormella osoitella.

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • View Profile
    • Email
« Reply #148 on: December 09, 2018, 17:40:01 »
Nimi Lazzerino banniin kauniin kielenkäytön vuoksi :D  propilkkiKEISARIDEEP:   [09.12.2018 17:32]
haista vittu

propilkkiKEISARIDEEP:   [09.12.2018 17:32]
painu vittuun

propilkkiKEISARIDEEP:   [09.12.2018 17:33]
LOL ETKÖ PÄÄSE :DDD

Hyyhmä:   [09.12.2018 17:33]
mulleko puhut?

Lazzerino:   [09.12.2018 17:33]
näköjään

propilkkiKEISARIDEEP:   [09.12.2018 17:33]
Wah

Körmy

• Vanhainkodin kummit RY
    • View Profile
    • Email
« Reply #149 on: February 14, 2019, 21:24:50 »
Quu-Ukon hostilla paska meininki,,jatkuvaa lokkimista. Juostaan perässä aina kun vaihat paikkaa,,nakaanko pihalle nyt,vai heti ?? Kumma tunne,jotta kyse saman tiimin pelaajasta,,tahallinen häirintä?

« Last Edit: February 14, 2019, 21:28:07 by Körmy »

center>