Moi, meillä on Admineja noin 30, ja tuntuu että välillä nekään ei riitä, eli niitä hetkiä löytyy kun ei noita admineja ei setu olemaan mapilla, ja kas kummaa silloin
ilmestyy noita ei toivottuja tyyppejä, mitkä tulee jollain idioottimasilla nickeillä, en nyt laita tähän esimerkkejä, koska näitä voi joku lapsikin seurata,
sitten tämä toinen ryhmä, mikä taas pitää chatissa, "Hauskaa" haukkumalla toisia esimerkiksi H_____si,ja kaikkia muutakin kivaa,
Jotkut ovat ihmetelleet miksi laittelen ilman mitään varoitusta kivoja banneja, mielestäni nuo tyypit ovat juuri niitä ketä ei kiinnosta loistava pilkkipeli
vaan joku ihmeellinen huomion haku. eli Itse taas ajattelen asioita niin että jos tuollaisia tyyppeja ei bannita, ne saattavat jopa pilata serverin maineen,
Jos pelkästään sillä perusteella, että kun on kyse julkisesta serveristä, siellä saattaa olla jopa lapsiakin pelissä mukana, Tuleehan meilläkin noita
kiroiluja, esimerkiksi kun pääsee Iso irti, tai vie jopa pilkin, silloin kyllä itse sanon mainiin että ei kiroilla, 90% laittaa siihen viestiin että Ok, sori, Ja peli Jatkuu,
pieni osa ei vastaa mitään, mutta sitten tulee taas yksi ryhmä, mikä alkaa välittömästi haistattelee, silloin nakkaan bannit, Jas samat ohjeet olen antanut
myös Admineilleni.
Näin siis meillä :=))
Matikka Koira