Chat

Author Topic: Sonik SK4 perhosetti  (Read 8871 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kala-ale

• View Profile
Sonik SK4 perhosetti
« on: June 12, 2011, 21:45:32 »
Morjesta!

Nyt olen hankkimassa uutta perhosettiä ja olen vahvasti kallistunut britti valmistajaan sonikkiin. Tarkelleen ottaen Sonik sk4 #5/6 9`
Olisko kellään kokemusta moisesta setistä, tai edes kelasta tai vavasta erikseen? jopa siimastakin. Kaipaisin kipeästi apua sillä setin osto ajan kohta alkaisi olla käsillä.

-Kala-ale
« Last Edit: June 12, 2011, 23:06:20 by kala-ale »
Mä verkot vetehen vain lasken laulellen ja luodolle käyn onkimaan...

<><                         <º(((((< 

Karski

• MSN Messenger - jannekarjalainen91@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Vs: Sonik SK4 perhosetti
« Reply #1 on: June 13, 2011, 13:03:42 »
Moro!

Ittellä on tuo kyseinen setti koossa 3/4 ja vapa on 8 jalkanen. Vapa on minusta erinomainen heitto-ominaisuuksiltaan ja eipä ollut eilen taimenen väsyttelyssäkään huono  :-D. Vapa on tosi tunnokas ja sopivan jämäkkä. Vapa on myös mukava kuletella matkassa, koska 4-osainen.

Kelana mulla on siinä sonikin sk lite, koska sk 4 ei ole koossa 3/4. Käytänössä sama kela, mutta litessä ei oo jarrun säätöä. Hyvinhän tuo kela toimii siimavarastona, mutta liian kovaa nykiessä pieni ylipyörimisen riski. Vähän ahtaaksi meinasi käydä puola kun ostin sonikin sk 4 perhosiiman joka on 24m pitkä. (ei tässä 3/4 kokoluokassa ole kelalle niin suurta merkitystä)

Siis siima on tuo minkä edellä mainitsin. No mitäpä minä siitä sanomaan. Sk 4 vavalla se kyllä lentää ja oikenee.

Sanotaanko vielä näin että hinta/laatu suhteeltaan yksi parhaista seteistä mielestäni mitä markkinoilla on ja ehdottomasti paras vapa mitä olen käsissäni pidellyt. Todellakin ostamisen arvoinen setti.
''eise oo niin justiinsa''

center>