Chat

Author Topic: ABU 170  (Read 2989 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KÖSTER

• View Profile
    • Email
ABU 170
« on: May 22, 2011, 00:31:24 »
ABU 170 punainen "oikea" original otaksun ,vuosien takaa ,löytyi lähes käyttämättömänä>uuden veroinen päälle päin!

Paljonkohan kelan myyntiarvo olisi ja kuka sen vielä ostais?>noita uudelleen tehtyjä kaupataan 60e>ovat parempia kyllä kalastella vaan tämä yksilö lie huomattavasti lähempänä alkujuuria?

Mr Ponu

• View Profile
Vs: ABU 170
« Reply #1 on: May 22, 2011, 07:13:07 »
  Huutonetistä saat aika hyvän hinta-arvion, tuota kelaa liikkuu koko ajan. Itse ostin vuosi sitten uudenveroisen hintaan 60 euroa posteineen, maksoin ehkä hitusen ylihintaa, mutta olen tyytyväinen kauppaan. Neljälläkympillä saat menemään nopeasti, jos haluat kelasta 60 euroa, voi jäädä pitkäksi aikaa myymättä. Jos on tallessa alkuperäinen laatikko, vihkonen ym. kilkkeet saa paremman hinnan kelasta. Toki koneisto täytyy olla myös hyvässä kunnossa , jos myy kelaa uudenveroisena.

KÖSTER

• View Profile
    • Email
Vs: ABU 170
« Reply #2 on: May 22, 2011, 11:57:01 »
  Huutonetistä saat aika hyvän hinta-arvion, tuota kelaa liikkuu koko ajan. Itse ostin vuosi sitten uudenveroisen hintaan 60 euroa posteineen, maksoin ehkä hitusen ylihintaa, mutta olen tyytyväinen kauppaan. Neljälläkympillä saat menemään nopeasti, jos haluat kelasta 60 euroa, voi jäädä pitkäksi aikaa myymättä. Jos on tallessa alkuperäinen laatikko, vihkonen ym. kilkkeet saa paremman hinnan kelasta. Toki koneisto täytyy olla myös hyvässä kunnossa , jos myy kelaa uudenveroisena.

No aika hyvän oloinen peli on kaikin puolin>menee kaappiini cardinal 66 ja 77 seuraan tuo 77 on minun kalastushistorian "epämukavin" (painava,epätasapainoinen nykypeleihin verraten) ja ylivoimaisesti kestävin museoyksilö ja vieläkin kerran vuodessa fiilistelen enkä ota varakelaa mukaan >sanganjousia ja ruuvarin kuitenkin :wink:.
ns.miljoonan heiton kapistus ,kun on tuppaa karkaisukorroosio vaivaamaan niin kuin mersun jousiakin! siis ei ruoste, vaan karkaistun jousen "pintahilse" josta lähtee sitten katkeemaan.

Kiitokset Mr Ponulle valaisevasta tiedosta>"museo" kasvaa taas yhdelä ABU laisella :wink:!

center>